Решено

Тариф Київстар.Онлайн+ (регіон2)

  • 14 Сентябрь 2017
  • 7 ответов
  • 6 просмотров

У мене тариф Київстар.Онлайн+.Регіон 2. Поповнив рахунок пізніше потрібного. Як поновити користування усіма послугами тарифу? Яка комбінація?
icon

Лучший ответ Christelle 14 Сентябрь 2017, 15:41

@MuhasuK, доброго дня. Вітаємо Вас у нашій спільноті!

Лінійка тарифних планів Київстар Онлайн + не передбачає використання комбінації для позачергового нарахування абонентської плати. Якщо сьогодні з рахунку не була утримана щоденна оплата за тарифом, то при поповненні рахунку місячний платіж буде сплачений відразу. У тому випадку, якщо вночі було нарахування щоденної оплати, потрібно поповнити рахунок на суму, достатню для стягнення місячного платежу. Ввечері відключити передачу мобільних даних (для уникнення ситуації із доступом до мережі інтернет після 00:00, оскільки, це є платний пакет МБ), перезавантажити телефон і у період з 00:00 до 03:00 щомісячна оплата будет відрахована успішно за умови достатньої суми коштів.



Ви можете ознайомитись з умовами тарифікації абонплати за посиланням.
Просмотр оригинала

7 Ответы

Отправить значок
Якщо рахунок буде поповнено на суму не менш ніж місячна АП, то списання відбудеться автоматично, за умови, що сьогодні вночі не списувалась щоденна АП (у вашому випадку це 5 грн.) . Якщо ж щоденна була нарахована, то списання місячної АП буде сьогодні вночі.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@MuhasuK, доброго дня. Вітаємо Вас у нашій спільноті!
Лінійка тарифних планів Київстар Онлайн + не передбачає використання комбінації для позачергового нарахування абонентської плати. Якщо сьогодні з рахунку не була утримана щоденна оплата за тарифом, то при поповненні рахунку місячний платіж буде сплачений відразу. У тому випадку, якщо вночі було нарахування щоденної оплати, потрібно поповнити рахунок на суму, достатню для стягнення місячного платежу. Ввечері відключити передачу мобільних даних (для уникнення ситуації із доступом до мережі інтернет після 00:00, оскільки, це є платний пакет МБ), перезавантажити телефон і у період з 00:00 до 03:00 щомісячна оплата будет відрахована успішно за умови достатньої суми коштів.

Ви можете ознайомитись з умовами тарифікації абонплати за посиланням.
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@hamlet_ua, дякую за допомогу!😊
Добрый день!
У меня тариф «Онлайн+» регион 2.
03.01.18 был пополнен счет на 65грн, т.е. термин действия пакета до 03.02.18. Так почему же сегодня 19.01.18 пришла смс, что ночью будет снята абонплата 65 грн???
До оператора не дозвониться.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Anastacia_18, добро пожаловать в наше сообщество!
Ситуация не стандартная у вас. В таком случае нужно будет проверить информацию детально с оператором. Если не получается через колл-центр, можно пообщаться с оператором в Чате. Для этого зайдите в систему https://new.kyivstar.ua и там в разделе "Обзор" нажмите на кнопку "Онлайн Чат"
Подскажите, возможно ли подключит тариф онлайн+?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Tanya_ververa, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Это архивный тарифный план, закрытый для подключения😥

Ответить