Решено

Тариф "Київстар Завжди Онлайн"

  • 20 Ноябрь 2019
  • 7 ответов
  • 4118 просмотров

Уровень пользователя 3
Отправить значок

При дзвінках на гарячу лінію отримала 2 протилежні розповіді. Так все-таки тариф, що зараз пропонують по акції “завжди он-лайн” він регіональний чи ні? І що це значить? Другий оператор повідомив, що при виїзді за межі регіону умови тарифу залишаються без змін не залежно від того, що я виїхала з зони дії тарифу. І не буде зніматись окремо подобова оплата аж поки не вийде термін тих 4 оплачених тижнів. Потім просто потрібно повернутись в зону дії тарифу лише для того, щоб його оплатити і потім знов 4 тижні він діятиме не залежно від того, чи знаходжусь я в зоні дії тарифу чи ні. Це так? Бо у мене на одному із моїх номерів є регіональний тариф і при виїзді за його межі умови тарифного плану за якийсь час перестають діяти і починає стягуватись абонплата за день по 5 грн і надаватись інші умови користування номером. Перша оператор так мені і повідомила. То хто правий? І як насправді діє тариф, наприклад у самому Львові чи Києві?

icon

Лучший ответ Valentyna 23 Ноябрь 2019, 20:02

@Nadija, змінюються умови через 2 дні, після здійснення дзвінка (вих. дзвінок, окрім дзвінків  на сервісні номери 466, 477 і т.д .; будь-який вхідний дзвінок (в тому числі і нульової тривалості). День, коли був дзвінок + 2 дні.

Якщо на момент нарахування наступної плати за пакет послуг на 4 тижні ви знаходитесь за межами дії тарифного плану, ви отримаєте безлім дзвінки на Київстар та 100 МБ мобільного інтернету за 5 грн/день. 

Просмотр оригинала

7 Ответы

Уровень пользователя 3
Отправить значок

Зателефонувала таки ще раз на ГЛ. Погано, що операторам не відображаються акційні пропозиції по номерам і у них нічого дізнатись не можна(. Перша оператор хоть зорієнтувалась і подивитись на сайті. Але сказала, що тариф не діє ніде крім вказаних районів. Третій також сказав, що 100% тариф анулюється і за кожен день за межами регіону зніматиметься щоденна оплата не залежно проплачений тариф чи ні. І почав мене відмовляти від нього, бо якщо я подорожую, то даний тариф не для мене. Хлопець весь час нервувався і повторював, як папуга - “зайдіть на сайт там все є, наберіть 477*7 там все є. Мені даний тарифний план не відображається. Я повторюю - я його не бачу”. Я б не телефонувала оператору, якби мені було все зрозуміло по даному тарифу. Ні за номером ні на сайті я не можу ЧІТКО зрозуміти як діє цей тариф “регіональний” і що саме це значить. Жах, де КС взяв останнього оператора)). Зазвичай всі ввічливі і стараються глянути інформацію самостійно. Цей лише перенаправляв то на сайт, то на інший номер, то в магазин КС щоб просто дізнатись про даний тариф і весь час плутався і ЗМІНЮВАВ свої відповіді((. Прохання до КС - давайте операторам гарячої лінії інформацію про нові тарифи, не кидайте їх як напівсліпих кошенят до клієнтів(. Дайте їм монітори, щоб вони могли самостійно прочитати про тариф,  а не відмахуватись - зайдіть і гляньте самі. Хотіла ще питання задати, та він так нервував і боявся запитань((, що надія хіба на дане співтовариство. Тож - чи продовжує діяти тарифний план при його сплаті в регіоні і виїзді за межі його дії до наступного зняття абонплати чи справді, як стверджували 2 оператори ГЛ - при в’їзді у Львів чи Київ у мене тарифний план уже не діятиме? Чи можна передати якось модераторам сайту чи контент-менеджерам, щоб вони прописали даний пункт більш чітко в розділі про дію тарифного плану?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Nadija, це точна назва тарифу, на який отримали пропозицію перейти? В пошуку на нашому сайті є умови цього тарифу   :nerd: Він, дійсно, регіональний. 

Ваші пропозиції передала до відповідного відділу. 

Уровень пользователя 3
Отправить значок

Валентина, дякую, я читала про  нього на сайті, я писала про це. Але ж там немає відповіді на моє питання. Що значить регіональний? При виїзді за межі регіону він відразу перестає діяти чи діє до поточного зняття коштів? На сайті лише прописано, що тариф діє у таких областях. І все по суті(

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Nadija, змінюються умови через 2 дні, після здійснення дзвінка (вих. дзвінок, окрім дзвінків  на сервісні номери 466, 477 і т.д .; будь-який вхідний дзвінок (в тому числі і нульової тривалості). День, коли був дзвінок + 2 дні.

Якщо на момент нарахування наступної плати за пакет послуг на 4 тижні ви знаходитесь за межами дії тарифного плану, ви отримаєте безлім дзвінки на Київстар та 100 МБ мобільного інтернету за 5 грн/день. 

Уровень пользователя 3
Отправить значок

Мені 4 оператори уже сказали, що не 2 дні, а діє ПОСТІЙНО до наступного зняття коштів(((. Тому і перейшла на нього - час переходу був обмеженим((. Чому всі дають різну інформацію по даному тарифу? Тариф запустили, а операторам не дали ПОВНОЇ ДОСТОВІРНОЇ інформації((.

А повернутись в такому разі на свій тариф Зет я уже не можу((?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Nadija, Так, Z-тариф вже закритий для підключення. 

Умови оплати не змінюються, якщо ви оплатили повну вартість тарифу на території Домашнього регіону. 

Якщо в момент планової оплати знаходитесь за межами Домашнього регіону, знімається ТІЛЬКИ денна оплата - 5 грн (або її акційний розмір) і діятимуть стандартні умови денної оплати. Тобто, плата за 4 тижні не буде зніматися за межами ДР, навіть якщо коштів достатньо.

Уровень пользователя 3
Отправить значок

Зітхаю. Я не про це питаю(. Чому мені дають відповідь на інші питання, а не на ті, що я задаю. Я не питала про те, що буде, якщо у мене буде недостатньо коштів - про це Є інформація на сайті і я це прочитала. Я питаю одне і те ж уже кілька днів. Що буде, коли я виїду за межі дії тарифного плану. Все. Я поповнила рахунок в середу на 4 тижні і через 3 дні виїжджаю з регіону. За Вашою першою відповіддю виходить, що через 2 дні у мене зміняться тарифні умови, якщо я здійснюватиму якісь дзвінки, вірно?: 

“При виїзді за межі регіону він відразу перестає діяти чи діє до поточного зняття коштів? На сайті лише прописано, що тариф діє у таких областях. І все по суті(

Valentyna

Рівень користувача 8

Позначка+1

@Nadija, змінюються умови через 2 дні, після здійснення дзвінка (вих. дзвінок, окрім дзвінків  на сервісні номери 466, 477 і т.д .; будь-який вхідний дзвінок (в тому числі і нульової тривалості). День, коли був дзвінок + 2 дні.”

Ответить