Решено

Тарифи Безлім Розмови та Безлім Розмови+

  • 21 Ноябрь 2017
  • 152 ответы
  • 30821 просмотр


Показать первую публикацию

152 Ответы

Доброго дня! Перейшов для дружини на тариф Безлім Розмови +, бо був зацікавлений його економічністю. 45 грн. на місяць і безлімітні розмови в мережі, 50 хв на інші абоненти і т.д. Але вже після першого стягнення з рахунку грошей ми зіткнулися із такою проблемою, що за розмови навіть з київстарами та абонентами інших операторів гроші все одно систематично знімались.Ми з'ясували це звісно через декілька днів, коли була заборона здійснювати дзвінки через відсутні кошти на рахунку. Коли ми подорожували до іншої області, то нам приходили смс-ки, що ми покидаємо зону дії нашого тарифу. А сьогодні на сайті київстару, я помітив, що коли переходиш на певний тариф, то потрібно обирати регіон (район та місто), в якому знаходиться абонент. Коли ми переходили на цей тариф, то не помітили цього, не обирали район і, відповідно, не знаємо, який регіон нам підключили як рідний. Допускаю, що має місце така ситуація, що нам підключили такий такий тариф як треба, але регіон такий, в якому ми навіть не буваємо, Через це і знімаються гроші з рахунку. Поповнювати знову на 45 грн. цей тариф немає сенсу, поки не буде впевненості, що тариф буде підключений саме для нашого регіону. Моє питання полягає в наступному: чи можливо і як перейти на свій рідний регіон в межах даного тарифу, і в яких ще регіонах цей тариф буде діяти, коли ми підключемо свій рідний регіон? Сподіваюсь на вашу допомогу, позаяк оператори Київстару постійно зайняті і не можна з ними зв'язатись, в будь який час доби, коли б я не телефонував. Основне для мене зараз - це поставити в цьому тарифі свій рідний регіон і дізнатися в яких ще районах діє цей тариф. До речі, прошу допомоги у тих людей, хто знає точно як перевірити який регіон поставлений як домашній і як його змінити. Бажано, щоб це було можливо без дзвінків до оператора. Дякую!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@IvanRDY, вітаю вас у нашій спільноті!
Тариф Безлім Розмови+ є регіональним, в нього дійсно обмежена територія дії. Переглянути перелік всих районів, де він діє є змога в його описі на сторінці https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/unlimtalks-pp. Коли розгорнете пункт Детальніше, побачите розділ Територія дії тарифного плану. Якщо місто, в якому ви проживаєте постійно не входить до цього переліку, краще розглянути можливість змінити тариф.
Якщо на цьму тарифі немає на рахунку 45 грн. які будуть умови? На сайті написано 2 грн. в день користування і 5 грн. Скільки насправді?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@a68 раді вітати у нашій спільноті!
В тарифі є щоденна абонентська плата - 5 грн ,вона знімається у тому випадку, якщо було недостатньо коштів для нарахування щомісячної абонплати
Якщо на рахунку взагалі не вистачило коштів для щомісячної/ щоденної плати, тоді, при поповненні рахунку, скажімо на 12 грн , тоді тариф буде: Плата за Пакет нетарифікованих хвилин для безлімітних дзвінків на номери Київстар (протягом календарної доби - з 00:00 до 23:59) - 2 грн
хочу перейти натариф безлім на Киіївстар та 500МБ ЗА 45ГР ІНЕЗНАЮ ЯК ДОВІДАТИСЬ який термін дії цього тарифу
Здравствуйте, вчера решил сменить тариф, зашел на сайт Киевстара подключил себе самый дешевый (Безлим Разговоры+), где за 45.грн /мес предоставляется безлим на звонки в сети Киевстар, 50 минут на другие сети и 500 мб 3G интернета, после подключения тарифа безлим в сети и 500 мб начислили, а 50 минут на другие сети нет, теперь вопрос: почему на сайте (выбран был мой регион) написано что дают минуты на другие сети, а на самом деле нет?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Violetta Термін дії тарифного плану до 31.03.2018 року. Термін дії може бути продовжено.
Щодо інформації, буде у нас пізніше, ближче до цієї дати
Перейшла на тариф Безлім розмови в Івано-Франківській обл. м. Надвірна
При переході було вказано: 45грн вартість за - 500мб, безлім на київстар та 50хв на інші номери - і т.д.
Вже перейшовши виявилось - що немає 50 хв на інші номери. Додзвонитись до операторів - неможливо! Як вирішити питання?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
До оператора можна звернутися й онлайн. Наприклад вViber/Facebook/Онлайн чат(внизу сторінки кнопка Онлайн консультант) або напишіть Зоряні з'єднай з оператором
Дякую!
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@alexzuev96, добро пожаловать в наше сообщество!
50 минут на другие мобильные предоставляются именно в тарифе Безлим разговоры+, если при проверке счета *112# минуты не отображаются, возможно у вас подключен другой тариф. Чтобы проверить название тарифного плана, пожалуйста, наберите на телефоне *100*01*2# и вызов. Ответ отобразится на экране.
Стоимость перехода с регионального тарифа Безлим Разговоры+ на всеукраинский тариф Безлим Разговоры?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@GgAnna, рада вітати вас у нашій спільноті!
Тарифи Безлім розмови та Безлім розмови+ є різні з однаковою вартістю. Тариф Безлім розмови+ регіональний, а Безлім розмови діє по всій території України. В тарифі Безлім розмови+ дійсно є 50 хвилин та 500 Мб, але за вашою інформаціюєю розумію, що обрали тариф Безлім розмови, в ньому, на жаль не надаються хвилини.
В яких регіонах діє тариф «київстар безліміт розмови плюс», якщо я живу в Тернопільській області?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@xxxsanchosxxx, добро пожаловать в наше сообщество!
Переход не оплачиваете, будет оплачена только абонплата по новому тарифу.
Какие существуют пакеты смс для тарифного плана "Безлім розмови+"? Хотел подключить "день смс",но длямоего тарифного плана он не доступен,посоветуйте пожалуйста что-нибудь или может мне стоит сменить тарифный план на другой?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Lilybomko, вітаємо у спільноті!
В Тернопільській області тариф "Безлім Розмови+" не діє, Рекомендую тариф "Безлім Розмови", що працює по всій Україні 🙂
Доброго дня, в мене тариф "Безлім Розмови+" (Регіон 1), але нараховується лише 100 МБ замість 500 МБ на Інтернет, а також 30 хв на інші мереж замість 50 хв. Чи можна розширити бонуси по цьому тарифу?
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@tarrok, вітаю вас у нашій спільноті!
Цей тариф не передбачає можливість замовлення додаткових пакетів на смс, бо за його умовами і так вже включені вигідні умови: 1-й пакет з 100 SMS на добу, а наступні пакети із 10 SMS коштують по 2 грн. Оплата стягується в момент відправки першого смс на день.
@Aksolotl', так я не про СМС запитував, а чому мені нараховується 100 МБ замість заявлених 500 МБ, і 30 хв на інші мережі, замість 50 хв)
По условиям тарифного плана "Безлим разговоры +" абонентская плата изымается в сумме 45 гривен за месяц, так же начисляются 500 мб интернета. Вопрос: эти 500 мб на месяц????????? или в день?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
звісно ж на місяць, 45 ₴ ви ж платите за місяць, чи за день?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@tarrok, якщо отримуєте 30 хвилин замість 50, припускаю, що у вас підключено інший тариф. Та тарифу"Безлім Розмови+" (Регіон 1) немає 😞 Щоб перевірити назву тарифного плану, будь ласка, наберіть на телефоні *100*01*2# і виклик. Відповідь відобразиться на екрані.
@Anita, я таким чином і перевіряв підключений тариф
Яку комбінацію необхідно ввести для зняття коштів по тарифному плану Безлім Розмови?При невчасному поповненні рахунку.
Такі комбінації не проходять - Для замовлення позачергового нарахування абонентної плати за тарифом, наберіть *477*202#.
Якщо у вас підключена опція «-33%» використовуйте комбінацію *238*4#.

Ответить