Решено

Тарифицируется просмотр сервиса "YouTube"

  • 11 Октябрь 2017
  • 1221 ответ
  • 103016 просмотров


Показать первую публикацию

1221 Ответ

Чому почало знімати мегабайти з тарифом безлім відео в ютебе???
Зняли мегабайти за ютуб,то дайте хоча б якийсь доступний пакет мегабайтів додаткових за розумну плату,а не за 15 грн в день.Якщо стався в вас якийсь збій то напевно варто було повідомити користувачів,а тепер мені в мене і абонплату знято і інтернету нема,як тепер бути?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Причини тарифікації можуть бути такими:
1. Якщо не була знята абонплата за тарифним планом;
2. Чи використовуєте сервіс через браузер "Opera"
3. Чи використовуєте сервіс через будь-який інший браузер, який передбачає "стиснення" сторінок (для економії трафіку або більш швидкого завантаження сторінок)
4. Якщо входите через інші ресурси (наприклад, переглядаєте ролик з Youtube на ресурсах соціальних мереж)
5. Якщо використовуєте VPN на телефоні.
Якщо перевірку виконали і складнощі спостерігаються, тоді складність на нашому боці Останні пару днів у деяких абонентів нашої мережі спостерігається некоректна тарифікація Youtube. Технічний відділ знає про це і вже займається вирішенням питання. Прийміть вибачення за ці незручності.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Причини тарифікації можуть бути такими:
1. Якщо не була знята абонплата за тарифним планом;
2. Чи використовуєте сервіс через браузер "Opera"
3. Чи використовуєте сервіс через будь-який інший браузер, який передбачає "стиснення" сторінок (для економії трафіку або більш швидкого завантаження сторінок)
4. Якщо входите через інші ресурси (наприклад, переглядаєте ролик з Youtube на ресурсах соціальних мереж)
5. Якщо використовуєте VPN на телефоні.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Причини тарифікації можуть бути такими:
1. Якщо не була знята абонплата за тарифним планом;
2. Чи використовуєте сервіс через браузер "Opera"
3. Чи використовуєте сервіс через будь-який інший браузер, який передбачає "стиснення" сторінок (для економії трафіку або більш швидкого завантаження сторінок)
4. Якщо входите через інші ресурси (наприклад, переглядаєте ролик з Youtube на ресурсах соціальних мереж)
5. Якщо використовуєте VPN на телефоні.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Stas19911. вітаю вас у нашій спільноті 👋
При перегляді ютуб, технічний трафік, а також трафік, який генерують лічильники, cookie і рекламні банери на веб-версіях Ютуб, тарифікуються згідно з умовами тарифу.
Подключен тариф "безлим видео", но снялись мегабайты за использование официального приложения YouTube. Уже второй раз такая проблема. Прошу решить вопрос с тарификацией и вновь вернуть снятые со счета мегабайты.
Та сама ситуація, під’єднала Безлім відео, в результаті перегляду Ютуб почали знімати мегабайти
Як висновок, за два дні, з 6000мб зал шо лило навіть не 3000
До оператора додзвонитись неможливо!!!!
Виправте, будь ласка
Бо для чого тоді людям пропонувати одне, вони витрачають на це свої власні кошти, сподіваючись отримати вигідні для них умови
А в результаті-цілковитий обман і абсолютно інші правила
Причини тарифікації можуть бути такими:
1. Якщо не була знята абонплата за тарифним планом;
2. Чи використовуєте сервіс через браузер "Opera"
3. Чи використовуєте сервіс через будь-який інший браузер, який передбачає "стиснення" сторінок (для економії трафіку або більш швидкого завантаження сторінок)
4. Якщо входите через інші ресурси (наприклад, переглядаєте ролик з Youtube на ресурсах соціальних мереж)
5. Якщо використовуєте VPN на телефоні.


Так чому ж у листопаді я просидів 30 гб, з яких тільки 6 пакетних, а решта все YouTube, а зараз я дивлюсь YouTub за пакетні мб!?!?
Що б#₴ть такого помінялося!?
Ви геть страх втратили!

Оперою не користуюсь, vpn навіть не встановлений, і дивоюсь відео через офіційний додаток

Чому у листопаді, все було, як книжка пише, а зараз ви творите що хочете!?
@skurskij1, раді вітати у нашій спільноті. Щодо ситуації з тарифікацією з додатком Ютуб, за даними, які отримали від нашого технічного відділу, складнощі, з тарифікацією є, працюють над усуненням цього питання.
В мене аналогічна ситуація з ютубом. Але я заплатив за безлімітний ютуб!!!!!!! Якщо оператор знав про таку проблему ,то чому не повідомив про це своїх користувачів ,які в цей час витрачали трафік на ютуб навіть не підозрюючи про це!!!!!!!!!!! Мені було нараховано трафік 2.12.17 і завдяки ютубу на момент 6.12.2017 в мене не залишилось нічого(як сказав працівник оператора проблему виявили ще 4.12.2017 ) на сьогоднішній день проблема не вирішена І ніякої компенсації або запропонованої альтернативи до моменту вирішення цієї проблеми. Київстар впав в моїх очах навіть не на 1 і не на 2 пункти і цім все більше схиляє мою думку про заміну оператора мобільного зв'язку.
У мене тариф "Безлім відео" за 95 грн. Мені на місяць дається 6000мб. Я сьогодні дивилась відео на Ютуб і в мене з'їло приблизно 600 мб. За що? Я майже не користувалась іншими мережами. Таке вже другий день. Всі фонові програми не з'їдають мегабайти, коли не запущені. Будь ласка, вирішіть цю проблему! Мене це не влаштовує
В мене аналогічна ситуація з ютубом. Але я заплатив за безлімітний ютуб!!!!!!! Якщо оператор знав про таку проблему ,то чому не повідомив про це своїх користувачів ,які в цей час витрачали трафік на ютуб навіть не підозрюючи про це!!!!!!!!!!! Мені було нараховано трафік 2.12.17 і завдяки ютубу на момент 6.12.2017 в мене не залишилось нічого(як сказав працівник оператора проблему виявили ще 4.12.2017 ) на сьогоднішній день проблема не вирішена І ніякої компенсації або запропонованої альтернативи до моменту вирішення цієї проблеми. Київстар впав в моїх очах навіть не на 1 і не на 2 пункти і цім все більше схиляє мою думку про заміну оператора мобільного зв'язку.
@MaksUA, @Roma03, @somaks, вітаю вас в спільноті!
В цій темі наведено всі можливі причини використання трафіку сервісом YouTube. Також за даними, які отримали від нашого технічного відділу, тарифікація на разі може спостерігатись і над усуненням цього питання зараз ще працюють. Дякую всім за розуміння!
@MaksUA, @Roma03, @somaks, вітаю вас в спільноті!
В цій темі наведено всі можливі причини використання трафіку сервісом YouTube. Також за даними, які отримали від нашого технічного відділу, тарифікація на разі може спостерігатись і над усуненням цього питання зараз ще працюють. Дякую всім за розуміння!

Скажіть будь-ласка коли вирішиться ця проблема? І чи повернуть втрачені мб(які були використані на офіційному додатку YouTube)?
Питання мали вирішити до 12.12. Але як бачу що змін не має.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Причини тарифікації можуть бути такими:
1. Якщо не була знята абонплата за тарифним планом;
2. Чи використовуєте сервіс через браузер "Opera"
3. Чи використовуєте сервіс через будь-який інший браузер, який передбачає "стиснення" сторінок (для економії трафіку або більш швидкого завантаження сторінок)
4. Якщо входите через інші ресурси (наприклад, переглядаєте ролик з Youtube на ресурсах соціальних мереж)
5. Якщо використовуєте VPN на телефоні.
Почему при тарифе "безлим-видео+" при просмотре видео, фильмов на ютуб и мегого снимается трафик.. Хотя в услуге сказано что в некоторых приложениях предоставляется безлим на видео и музыку, но как бы всёравно снимается трафик.. Я не хочу платить 90 грн в месяц ток за 6000мб.. Пожалуйста исправьте как-то эту проблему.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Причини тарифікації можуть бути такими:
1. Якщо не була знята абонплата за тарифним планом;
2. Чи використовуєте сервіс через браузер "Opera"
3. Чи використовуєте сервіс через будь-який інший браузер, який передбачає "стиснення" сторінок (для економії трафіку або більш швидкого завантаження сторінок)
4. Якщо входите через інші ресурси (наприклад, переглядаєте ролик з Youtube на ресурсах соціальних мереж)
5. Якщо використовуєте VPN на телефоні.
Відео в ютубі продовжує тарифікуватись.Не розумію в чому річ. Жоден оператор не відповідає конкретно, вони не можуть вирішити мою проблему.
Проблeми з новим тарифом + складність в комунікаціі з прeдставниками компаніі. Як користуватись YouTube бeз стягнeння мб?
Така сама ситуація обіцяли що 12/12 виправлять але вчора оператор мені відповів що виправлять проблему до 13/12. Чекаю якщо змін не буде прошу повернути мої гроші бо ви порушили умови таривного плану, а це називається шакрайством. У разі відмови звернусь у відповідні органи.
Тиждень назад підключила тариф " Безлім відео".Ніякого безліма я ще не бачила.Гроші зняли справно,а послуги не надали.Телефоную оператору,кажуть що питання вирішується.Тиждень вирішують,ніяк вирішити не можуть.А сьогодні навіть не з'єднують з оператором.Я дуже засмучена і розчарована.???
Уровень пользователя 1
Доброго дня!
Прошу Вас з цього приводу не хвилюватись! Данне питання дійсно вирішуеться. Також вирішення питання перетарифікації буде після усунення цих складнощів. А якщо щось не влаштує телефонуйте оператору та Вам допоможуть.😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Причини тарифікації можуть бути такими:
1. Якщо не була знята абонплата за тарифним планом;
2. Чи використовуєте сервіс через браузер "Opera"
3. Чи використовуєте сервіс через будь-який інший браузер, який передбачає "стиснення" сторінок (для економії трафіку або більш швидкого завантаження сторінок)
4. Якщо входите через інші ресурси (наприклад, переглядаєте ролик з Youtube на ресурсах соціальних мереж)
5. Якщо використовуєте VPN на телефоні.
Почему когда я смотрю видео в ютубе у меня снимаются МБ. По условиям тарифного плана на ютуб безлим. За два дня у меня уже сняло 2500 МБ?

Ответить