Тарифний план «Дзвінки для батьків» / Новий тарифний план для людей старшого віку


Уровень пользователя 1
Отправить значок +1

https://telegra.ph/Kiivstar-zapustiv-novij-tarifnij-plan-dlya-lyudej-starshogo-vіku-01-10


87 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Контрактный тариф Звонки для родителей: безлим по Киевстару за 60грн/месяц. Учтите, что данный тариф не включает минуты на другие сети, которые стоят по 0.6грн/мин.

Или тариф предоплаты Комфорт с услугой Плати когда пользуешься: снимает 3грн в день звонка, в этот день безлим по Киевстару, минуты на другие сети оплачиваются по тарифу 1грн/мин. Без опции Плати когда пользуешься тариф стоит 75грн/месяц, включает 30 минут на другие мобильные.

Уровень пользователя 4

Але і "пеньків" вистачає з головою. І це факт

Це ваша проблема, як сучасного покоління, що ви нічого не робите.
По всьому світу люди похилого віку достатньо сучасні і комфортно себе почувають.

Моя бабуся також. Ми забеспечили їй усе що було потрібно.

До того ж, щоб ви розуміли, сенсорний телефон набагато зручніший за кнопоквий для людей похилого віку, через розмір экрану та элементів на экрані. Хоча це я можу сказати лише про iOS, бо на Android масштабування повне лайно. Але я не купляю поганого.

Так от бабусь дуже важливо мати зі мною контакт і робить вона це через відеовиклики.

Якщо ви своїх пра-батьків не поважаєте настільки що лишаєти їх усіх сучашних благ, то вибачаюсь, але це ВИ створюєте проблеми.

Звичайно, тариф лише з двінками був би корисний, але викидати нормальний доступ не варто.

Згоден частково. От у мене дід користується мобільним телефоном (кнопочний, не сенсор), бабуля принципово не хоче користуватись. Крім мене у них ще 14 внуків, і попри всі аргументи "за" сенсорні телефони позиція їхня не змінилася. Є така фраза "насильно мил не будеш", і вона якраз до речі.

Не буду спорити коли ви скажете, що може погано пояснили. Пояснили як вміли, але менше з тим

Мому дідові потрібна виключно одна послуга під назвою (ну щоби подзвонити мож було - дослівна цитата діда). а йому нав'язують зверху ще копицю різної єрунди (не буду напевне казати, що єрунда, оскільки згоден з вами в тому що є люди яким це важливо. Назву це непотрібною послугою). Як на мене не важко зробити дві версії тарифу: 1) щоб звонило 2) щоб звонило і все решта. Я прекрасно усвідомлюю, що це навряд буде, бо Київстар вигідно впарювати людям те їм даром непотрібно, але маєм те що маєм

 

Ця подачка для батьків пенсіонерів не спрацює (ще й контракт). 
Я вже свою сім’ю перевів на іншого оператора на “ринковий тариф”. І батьки теж в процесі. 

Загалом -5 абонентів.  MNP чудова послуга, стимулює хоч трохи конкуренцію.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Київстар запустив тарифний план «Дзвінки для батьків», який був створений спеціально для людей старшого віку. Новий тариф буде вигідним для тих, хто користується тільки голосовим зв’язком і не потребує послуг мобільного інтернету. 

У тарифі «Дзвінки для батьків» за 60 грн на місяць абоненти отримають безлімітні дзвінки у мережі Київстар, а дзвінки на номери інших мобільних операторів та номери фіксованого зв’язку будуть коштувати лише 0,6 грн/хв. Також для абонентів, котрі будуть користуються цим тарифом на смартфоні, – передбачені бонусні 100 Мб мобільного інтернету, наприклад, на випадок автоматичного оновлення додатків і т.п.

Перейти на умови нового тарифу можуть діючі абоненти Київстар у віці від 60 років, якщо вони користуються послугами оператора не менше 3 місяців. Для цього необхідно відвідати один із фірмових магазинів оператора із паспортом та ІНН, щоб оформити договір. Тариф «Дзвінки для батьків» передбачає контрактну форму обслуговування.

acfe832ce4e5d526c72a9.jpg

Отправить значок +1

Теж сьогодні дізнався. Насправді крім цього тарифу Київстар запустив ще один, «Інтернет для батьків».

У тарифі «Інтернет для батьків» за 100 грн на місяць абоненти отримають безлімітні дзвінки у мережі Київстар, а також 60 хвилин на дзвінки на номери інших мобільних операторів та номери фіксованого зв’язку + на номери Італії, Польщі, Росії, Німеччини й Чехії, 60 SMS на українські номери. Також для абонентів, котрі будуть користуються цим тарифом на смартфоні, – передбачені бонусні 6000 Мб мобільного інтернету, наприклад, на випадок автоматичного оновлення додатків і т.п.

Тарифи були введені 9.01.2020 року.

Уровень пользователя 3
Отправить значок

 

"Як ви визначаєте доступніть?"

 

Абонент має сам обирати тариф і послуги через конструктор! Тариф можна змінювати кожного місяця/або вичерпання послуг залежно від потреб. Наприклад:

Розмови мережа : [кількість год. 0-100] 0;5;2;1грн/год. (більше замовляєш - дешевше)

Розмови інші мережі : [кількість год. 0-100] 0;15;10;5грн/год. (більше замовляєш - дешевше)

СМС: [кількість шт. 0-1000] 0;5;3;2грн/100шт.  (більше замовляєш - дешевше)

Интернет : [кількість ГБ. 0-100] 0;15;10;5;3грн/ГБ (більше замовляєш - дешевше)

І так далі... Має бути можливість атомарного підбору тарифу який буде жорстро закріплений, БЕЗ хитромудрих списувань за хв/мб... після закінчення тарифних лімітів!Якщо будь-який тариф вичерпано, то абонет має право замовити додатково в будь-який час доби, те що йому треба(по смс-коду або в додатку), не все разом, а тільки те що закічилося! 

 

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Якщо ви не будете користуватись пів року, то вам краще на контракт не переходити, бо абонплата нараховується щодня в незалежності від того користуєтесь ви зв'язком чи ні.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@7imply відвідувати ЦОА обов'язково, тому що вам треба поставити свій підпис в угоді про обслуговування, оскільки тариф передбачає обслуговування за договором (контрактом).

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Это не обман а некомпетентность.

Сотрудники не знают что в этом тарифе после использования пакетного трафика идёт шейп до конца месяца вместо обычных дневных пакетов по 5 и 10₴
 

А так, приезжайте с журналистами, я буду только рад :)

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

 

Те про що я і казав.
Київстар ігнорує будь-яку логіку і норми моралі максимально, допоки це не порушує закон.
Нагадаю що у нас досі використовується старий закон щодо якості надання послуг мобільного Інтернету, котрий декларує що швидкість повинна бути 32 Кбіт/с або більше.
Як зручно для Київстара… А те що воно взагалі не буде працювати, то пофіг.

При чому тут норми моралі. Ви нічого не путаєте? 32 Кбіт/с зроблено, щоб не знімало гроші з рахунку при закінченні пакетних мегабайтів. Тариф суто соціальний для пенсіонерів. Для шукачів абсолютної справедливості створені інші форуми , тому не нийте, бо вже набридли.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

В Максимальному Безлімі, звиайно, швидкість Інтернету 0,8 Мбіт/с (а не 32 кбіт/с) після 3ГБ в добу.

Так про те і мова. Навіть 0.8 Мбіт/с неможливо використовувати.
А 32 кбіт/с це взагалі знущання.

Не переживайте вы так, этот тариф особо для тех кому инэт не нужен, а сто метров это так в рекламных целах видимо!))))

Доброго дня. Скажіть будь _ ласка, У моєї мами зараз абонплата становить 55 грн . за 4 тижні. З лютого місяця їй автоматично мають перевести на тариф 100 грн. Мегабайти вона не використовує, для чого таких людей переводити на дорожчий пакет? Хіба не можна створити якийсь тариф спеціально для людей які не користуються нічим крім дзвінків?.  Якщо ви не залиште хоча так як є, то ми перестанемо користуватися вашими послугами.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@kikiwora для абонента, який не буде користуватись номером пів року, контракт не підходить. По-перше, абонплата буде нараховуватись незалежно від того, користується абонент зв'язком чи ні. По-друге, згідно з умовами договору та чинного законодавства Київстар вправі нараховувати пеню за прострочену абонплату в понад 2 місяці та має право вимагати повернення коштів через суд чи колекторські організації.

А тепер подумайте нащо таке людині, котра не користується своїм номером пів року. Вигоди ніякої, зате будуть одні борги та лишні трати. Для таких абонентів тільки пріпейд підходить 

Уровень пользователя 3
Отправить значок

ВСІ Підписуйтесь якомога швидше, щоб Київстар обгрунтовано відповів за все і чому так ненавидить користувачів!

petition.president.gov.ua/petition/81974

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Ви можете призупинити обслуговування що на предоплаті, що на контракті.
Контракт кращий тим, що:

  1. Вам надають кредит на послуги, тобто доступний мінус на рахунку. Цей мінус збільшується якщо ви ним не користуєтесь и тримаєте гроші на рахунку, та зменшується якщо ви ним користуєтесь (у наступному місяці, але тільки якщо ви не повертаєте кошт)
  2. Тарифи не по 4 тижні, що взагалі заборонили, а по місяцю, як повинно бути
  3. Загалом дешевше
  4. Більше послуг.
  5. Номер закреплено за вами, але це можна і на предоплаті зробити - персоніфікація номеру. Це попереджає викрадання номеру та будь-які маніпуляції з ним будь-ким окрім вас. Хоча система не без проблем - якщо оператора підкупити і надати йому ваші паспортні данні, то операцію провести можливо, бо верифікації паспорту за чіпом чи генеруємим QR-кодом, чи навіть верифікації людини по Bank-ID, Mobile-ID немає. Достатьно лише серію та номер паспорта надати.
  6. Інші умови роумінгу. Для когось кращі, для когось гірши, це потрібно самому дивить на сайті.
  7. Пріорітет на лінії оператора
  8. Більший срок призупиненя обслуговування
  9. Можливо відключення деяких послуг, як от надання доступу в Інтернет чи роумінгу, а також налаштування прийому дзвінків.

 

@Maryko якщо вас не буде всього півроку, то взагалі нема чого перейматись.
Строк дії номеру після останньої актвності - рік.
Рекомендую залишитись на предоплаті, але персоніфікувати номер для кращої безпеки.
Також якщо вам не потрібні послуги у великих обьемах коли ви приїзжатимете, то добрим варіантом буде тариф Комфорт із послугую “Сплачуй коли користуєшься”, бо ні нуля на рахунку, ні призупинення обслуговування тоді не буде необхідності мати.
Більш того, ви зможете використовувати цей номер у ромінгу для отримання SMS.
Оскільки тарифікує у ромінгу тільки дзвінки (окрім безкоштовних номерів оператора, але будьте уважні, не всі номери оператора що безкоштовні в Україні безкоштовні і у ромінгу), відправлення SMS та вихід в Інтернет (обов`язково вимкніть LTE та мобільні данні).

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

ВСІ Підписуйтесь якомога швидше, щоб Київстар обгрунтовано відповів за все і чому так ненавидить користувачів!

petition.president.gov.ua/petition/81974

Надто розмито написано щоб я таке підписував.
“Доступних” цін це яких? Як ви визначаєте доступніть?

Звідки оператору гроші брати на розвиток мережі, якщо тарифи будуть “доступні” усім?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Мене більше цікавить чи мені потрібно буде оплачувати тих пів року, коли я не буду користуватися звязком?

Телефон буде вимкнений.

Да

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Щоб ви знали, не всі люди за 60 неотесані пенькі. Є ті, які в свої 65 активно користуються інтернетом. Якщо вам це не цікаво, то не треба нав'язувати свою думку.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Fosfor це вже “конструктор тарифів” а не “доступність”.
Але я з вами солідарен, такий механізм повинен бути.
Я особисто пропонував Київстару це зробити вже давно, але Київстару все одно. 

Отправить значок +1

Київстару все одно.

не лише на Ваші пропозиції але й на абонентів, з яких знімає абонплату за кожен день.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VLAD.Z, передано :wink:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

на Android масштабування повне лайно. Але я не купляю поганого.

Часткове ... В налаштуваннях - екран обрати розмір шрифту, в якому будуть відображатися надписи в програмах.

Тому я і кажу що ... - воно номінально є, а на практиці майже не працює в багатьох місцях системи, включно і у додатках.
 

Пеньків і двадцятирічних вистачає

Саме так. У нас приблизно 75% пеньків від усього населення.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

 

 

 

Пеньків і двадцятирічних вистачає

Саме так. У нас приблизно 75% пеньків від усього населення.

Судіть особисто по собі і не розвішуйте ярликів.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Ця подачка для батьків пенсіонерів не спрацює (ще й контракт). 
Я вже свою сім’ю перевів на іншого оператора на “ринковий тариф”. І батьки теж в процесі. 

Загалом -5 абонентів.  MNP чудова послуга, стимулює хоч трохи конкуренцію.

Я також звалив з Київстару 

?

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Status Quo, ваше побажання передаю на розглядання (один тариф, декілька варіантів наповнення) :wink:

Ответить