Решено

Тарифний план "Київстар Онлайн 4G" / "Київстар 4G Онлайн"

  • 21 November 2017
  • 144 ответы
  • 18 просмотров


Показать первую публикацию

144 Ответы

Доброго дня
Чи можливо підключити тариф київстар онлайн 4G ?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
якщо маєте запрошення за номером, так, можливо.
Я теж дуже хочу цей тариф...вже місяць чекаю на таку пропозицію тарифу...( І все нема і нема(
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Я теж дуже хочу цей тариф...вже місяць чекаю на таку пропозицію тарифу...( І все нема і нема(
який в ньому сенс , в цьому тарифному пляні?
У меня тариф 4g 9000мб
За период с 30.08.2018 по 15.08.2018 использовано 5600мб это грубо говоря!!! Инфа с мой киевстар! Вопрос где мои остальные Мб????
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Goolar у вас в Мой Киевстар пишет что трафика больше не осталось?
Data SIM-парой пользуетесь?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@ilonka0226, хто вміє чекати, той завжди отримує те, що хоче😉
Можливо, отримаєте навіть кращу пропозицію незабаром.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Goolar, 🤔в чем суть вопроса? Вы хотите узнать остаток Мб на счету? Пробовали набрать комбинацию *112# и вызов?
Доброго дня! Цієї ночі мало зняти 75 грн по тарифу. На ніч поповнив рахунок на 80 грн. Вранці виявилось що на рахунку 60 грн, а абонплату не знято. Зняло на послугу " дзвінки на інші мобільні" 10грн та 10 зняло на денний пакет. Що це за преорететність послуг що зайшов у мінус а тариф не увімкнено? Довелось вимкнути додатковий пакет "дзвінки на інші мобільні" та знову поповнювати номер. При цьому позачергового зняття плати нема! Я змушений спілкуватись з людьми з іншого номеру.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Olegsym, білінгова система непередбачувана. Ми не можемо прогнозувати, за яку послугу оплата зніметься в першу чергу😥
Абонентська плата після поповнення рахунку не була знята скоріш за все тому, що вночі була знята щоденна оплата за тариф (спочатку оплата за додаткову послугу, потім денна оплата тарифу).
Наступної ночі повна оплата була знята успішно?
Так, наступної ночі зняло успішно. Дякую
Я хочу подключиться к тарифу « Киевстар 4G Онлайн», помогите
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
в чому саме потібна допомога?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Liza-nguyen, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить можливість підключення цього тарифного плану для вашого номеру.
Чи можна змінити (перейти) з тарифного плану безлім відео 2018 на 4g онлайн?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Почему нет?
Правда, последний вроде бы контрактный, а следовательно вам сначала нужно перейти на контракт.

Если я ошибаюсь, форумчане меня поправят.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Переход на этот тарифный план доступен только абонентам, которые получили специальное предложение.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@nata_lica, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить можливість підключення цього тарифного плану для вашого номеру 😉
Неможу підключити тариф 4g online. Пише щоб підключити цей тариф потрібна спеціальна пропозиція. Як її отримати? Що потрібно зробити?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Это льготный тариф, который даётся тем кто не пользовался сетью, дабы заманить их.
Он не выгоден оператору, потому людей на него не переводят просто так, только когда вынуждены.

Т.е., ответ на ваш вопрос - никак.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Kolianseba, такий тариф є індивідуальним. Щоб його підключити, слід отримати спеціальну пропозицію. Без неї тариф не підключити. 🤓
За спеціальною пропозицією можу підключити київстар 4g онлайн за 37грн замість 75грн. Так от якщо я перейду на цей тариф плата за нього в подальшому буде 37 грн чи 75??
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Andrij6665, така ціна лише перші 4 тижні після підключення тарифного плану 😉 Далі абонентська плата буде складати 75 грн./4 тижні.
@Olegsym, білінгова система непередбачувана. Ми не можемо прогнозувати, за яку послугу оплата зніметься в першу чергу😥



Абонентська плата після поповнення рахунку не була знята скоріш за все тому, що вночі була знята щоденна оплата за тариф (спочатку оплата за додаткову послугу, потім денна оплата тарифу).
Наступної ночі повна оплата була знята успішно?

Билинговую систему настроили так, чтобы сперва снимались 10 грн. на следующие сутки, а потом проверялся остаток. Если не хватает, то на следующий день - опять снимут и т.д. А не наоборот - сначала проверка, хватает ли денег на тарифный план, а потом 10 грн.
Мне в центре обслуживания Киевстар сказали, что нужно выключать 4G и оставлять 3G, иначе какой-то трафик идет и поэтому снимается 10 грн. из 75 грн, которые были на момент снятия.

И еще вопрос в тарифном плане указаны 9000 Мб, а у меня дается только 7000Мб. В этом наверное эксклюзив?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@OlegM, 🤔количество Мб зависит от того, какой у вас тарифный план - "Киевстар 4G Онлайн" или "Киевстар Онлайн 4G".
В тарифном плане "Киевстар 4G Онлайн" начисляется 7000 Мб.
В тарифном плане "Киевстар Онлайн 4G" начисляется 9000 Мб.

P.S.: запутаться очень легко, т.к. названия практически одинаковые 😳... если не сказать, что идентичные.

Ответить