Решено

Тарифный план "Максимальный Безлим" / "Максимальный Безлим+"



Показать первую публикацию

306 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@petrodevidro, детали по ограничению скорости здесь. 👈🏾
Отправить значок
Умови тарифу «максимальний безлім 2018». Дуже не зручні умови списання абонплати! Вночі проходить зняття коштів і якщо немає потрібної суми то надається 100мб з безлімом на номери Київстар та 10 хв на інші мобільні за 10 грн! Мало того, ще йде списання 10грн за кожні використані 100мб інтернету!Тобто, якщо не встиг то чекай наступного дня, щоб списалися кошти і запрацював тариф у повному обсязі!
Що ж тоді робити людині котрій потрібен інтернет в цей день, коли кожні 100мб 10грн?! Витрачати шалені кошти на такий інтернет??!
Дуже погані умови тарифу, які більше всього схожі на обкрадання звичайних людей! Невже неможна змінити умови тарифу?! Оператори розводять руками, бо це є умови тарифу, цю послугу (додаткові МБ) вимкнути неможна і кажуть, що нічого не можна змінити! А щоб не списувалися кошти то треба вимкнути інтернет, і це вся допомога котру може отримати людина в такій ситуації!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Valhallaboy, щоб не оплачувати постійно за додаткові пакети МБ по тарифу, можна просто підключити додатковий інтернет-пакет.

Тарифный план Максимальный безлим. Оплтил в этом месяце уже 600 (300+300)гривен. Поступают сообщения:

Закінчуються тарифні мегабайти, наступні 100МБ/10грн (до 10 додаткових пакетів, що діють до кінця доби). Перевірити використані МБ з дод. пакетів: *252#

 

1.В чем безлимит?

​​​​​​​2.Где прочитать об этих интересных не безлимитных условиях?

​​​​​​​3.Как подать в суд или пожаловаться в “Защиту прав потребителя”за введение в заблуждение?

Отправить значок +1

@0675098962, доп. пакеты МБ начисляются только при снятии ежедневной абонентской платы.

P.S:. вы оплатили в этом месяце два раза на запас?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@0675098962:thinking: не совсем понятна ситуацию по номеру. Необходима индивидуальная проверка. 

Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Сотрудник проверит, что происходит с тарифом, и предоставит рекомендации.

Ответить