Решено

Условия тарифного плана



Показать первую публикацию

1392 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Zijert45 Предлагаю пользоваться бонусом 🙂 иначе никак, деньги вам не вернут.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
всі українсбкі оператори взяли цю ідею на озброєння, до речі, виходить це прогресивна ініціятива!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
всі українсбкі оператори взяли цю ідею на озброєння, до речі, виходить це прогресивна ініціятива!
Вот когда в банковских приложениях и мобильных операционных системах будет опция «каждые 4 недели», тогда и надо запускать, раз идея прогрессивная. А то запустить запустили а средств контроля не имеют.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@zinin, дополнительно со своей стороны передам заявку на возможность изменения информации на странице описания тарифа.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Zijert45, 🤔ви маєте на увазі, що була знята абонентська плата за умовами тарифного плану?
Я поповнила рахунок, у мене зняло стільки коштів, скільки мало зняти за тарифним планом. Я змінила тарифний план на більш вигідний. але гроші зняло уже за той, а для цього знову потрібно поповнювати рахунок. Як повернути кошти?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Yu_00 Обращайтесь к сотрудникам по 466 или в чат, форум вам не поможет.
у Киевстара для таких вот случаев есть специальная доп. услуга -- "Пауза абонплаты" (не путать с другой услугой "Пауза", которая именно пауза услуг)

вот перед тем, как проделывать все то, что вы описали, надо было ее включить через личный кабинет "Мой Киевстар" (а отключилась бы она сама после активации нового тарифа)

так вот коряво у Киевстара все устроено

насчет денег -- вряд ли вернут....
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4


насчет денег -- вряд ли вернут....

Если не тянуть с обращением, вернут 🙂
Я хочу перейти на тарифний план 75 грн, але тут 3000 Мб а на іншому номері я маю 7000мб за тих самих 75грн?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Viktoriay, це різні тарифи. Дізнатися назву діючого тарифного плану Ви можете за допомогою команди *100*01*2#виклик. Назва тарифу відобразиться на екрані телефону. Раджу уточнити назву тарифів та перевірити їх умови на нашому сайті. До того ж, один із тарифів, що ви описали, є індивідуальним. Якщо не отримували пропозиції на нього перейти, то не вдасться підключити.
Як відключити мб з тарифного плана?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Igor1992 Если они прописаны в тарифе, вы от них не избавитесь. Можно только ими не пользоваться.
Добрий день,чому я по свому тарифу повинен платити 6 числа,весь-час платив 11,якраз 11 виходить місяць,хочу щоб оператор передзвонив і пояснив ,чому я повинен платити тижнем раніше...,бо до оператора не дозвонитись,дякую
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Добрий день,чому я по свому тарифу повинен платити 6 числа,весь-час платив 11,якраз 11 виходить місяць,хочу щоб оператор передзвонив і пояснив ,чому я повинен платити тижнем раніше...,бо до оператора не дозвонитись,дякую
Перезванивать вам никто не будет, такой услуги нет.
Что касается оплаты, в новых тарифах оплата идёт за пакет 4 недели (28 дней).
А чому ніхто не повідомив і взагалі,умови були на місяць,а не на 28 дні,а може давайте зразу тільки на 2 тижні...!!!Чому ви не дотримуєтесь умов пакету,що захотіли те й зробили!!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Andriykovel, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
А чому ніхто не повідомив і взагалі,умови були на місяць,а не на 28 дні,а може давайте зразу тільки на 2 тижні...!!!Чому ви не дотримуєтесь умов пакету,що захотіли те й зробили!!!!
Просто припиняєте оплату цього плану - це єдиний варіант виявити незгоду з подібним підходом до клієнтів.
Оператору ви не додзвонитесь, ви нікому не цікаві з своїми сумами, тут так прямо один товариш в кепці і сказав. Компанія тупо доїть бабло, їм начхати на репутації, незадоволених клієнтів, скарги на гарячі лінії.. То все ніколи не було пріоритетом.
Виявіть ініціативу і припиніть платити їм хоча б кілька місяців. Побачите які цікаві смс почнуть приходити 🙂
Добрий день! Мене не влаштовує, що абонплату стали знімати кожні 4 тижні - кожен місяць крадуть по 3 дні, тобто за рік я маю платити за один зайвий місяць!!! Я не хочу переплачувати, враховуючи, що ви й так піднімаєте вартість тарифів кожні декілька місяців! Поверніть помісячну оплату!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Значит переходим на контракт и платим раз в месяц.
Миграция на контракт
@Selecton нет никакой гарантии, что контрактников в скором времени также не минует чаша сия 🙂
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
не влаштовує- не корустуйся, які проблеми? Тим більше всі оператори перейшли на цю схему опляти
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@andyz контрактники заключают договор, а в договоре выражения вида "каждые 4 недели" по отношению к выплатам не применимы. Нужно указывать конкретное число.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Inna888 ніхто у вас нічого не краде. Просто раніше вам той додатковий місяць дарували. А тепер ви справедливо цей місяць оплачуєте.
Також зауважу що ви (абонент) не "переплачуєте", а "недоплачуєте", бо середня абонплата з абонента у нас складає менше 2$, у той час як у нормальних країнах цей показник у 20 разів та більше вищий. А от вартість обладнання і розвитку мережі та ж сама.
А якщо ще урахувати те що оператору роками нічого не платити (згадаємо тарифи з Безлімітним Інтернетом 2G та дзвінками по мережі за 10₴ на місяць), то стає зрозуміло, що у оператора навіть накоплених грошей немає.
Саме тому розвиток мережі так повільно іде і саме тому досить багато місць із поганим зв`язком.

У вас є два варіанти - перейти на тариф "Усе разом", де абонплата знімається кожного 1го числа, або перейти на контракт.
@andyz контрактники заключают договор, а в договоре выражения вида "каждые 4 недели" по отношению к выплатам не применимы. Нужно указывать конкретное число.


напишут "28 дней", какие проблемы?

Ответить