Решено

Условия тарифного плана



Показать первую публикацию

1392 Ответы

Уровень пользователя 2
Отправить значок

Київстаровський можливо ти поясниш, я щось пропустив, коли ми перейшли на 13 місяців на рік? Просто нам дарували на халяву 13-й місяць, а тепер ми платимо справедливо за що, за просто так, 13-у з/пл. для таких як ти???
Далі, закордонні тарифи, давай приклади всієї лінійки тарифів, а не балаболь.
Середня плата 50?? Ти сам це придумав? Зараз мінімальний тариф 50, к-ть людей у яких залишились тарифи за 35грн. взагалі мінімальна, наприклад я знаю тільки одну і то після покупки Лайф сумніваюсь, що і ці 35 буде платити.
І вартість обладнання, давай хоч ти напиши цю вартість, наприклад як я вже писав, скільки потрібно для 4G і населення приблизно в 4500тис. людей, 3G ваше вже є.
кстати да, +1

с какого это момента у нас в году внезапно стало 13 месяцев?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Всі оператори перейшли на опляту послуг за 28 днів замість одного місяця
Підключив тиждень тому з тариф на іншому номері,зняло абонплату 55 грн,сьогодні тариф сам змінився на інший, і пише -поповніть на 75 грн щоб користуватись,що за безглуздя творять?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Если Вы сменили неделю назад Тариф а сегодня у Вас уже другой тариф, значить Вы самостоятельно сменили либо же через систему мой киевстар или же через голосовое меню. Так как изменение тарифов сейчас не проходит 🙂
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@ryslan1311 зверніться да оператора, скажіть їм усе те що сказали нам і попросіть повернути старий тариф і кошти.
Хоча вони мають повне право вам відмовити, бо як сказав @Kimeri тарифи так самі себе не підключають.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@ryslan1311, можете ще написати оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support, там можна буде перевірити, які саме заявки подавалися. Щодо оператора: якщо чуєте, що всі лінії зайняті, це значить йде найбільше навантаження на контакт-центр, тоді треба пізніше спробувати.
Помогите пожалуйста, нужен тариф, который предоставляет возможность общения в сети и смс. Я отправляю в день около 50 смс, Может есть тариф с большим колличеством смс??? Что бы не покупать пакеты.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Помогите пожалуйста, нужен тариф, который предоставляет возможность общения в сети и смс. Я отправляю в день около 50 смс, Может есть тариф с большим колличеством смс??? Что бы не покупать пакеты.
С таким количеством смс в день не существует тарифов.
мене сьогодні зацікавило питання, чому не знімає абонплату коли є необхідна сума, виявилось що тепер абонплата знімається з 0 до 3 у ночі. а якщо в мене таке життя зара, що я не можу гарантувати що в мене у цей проміжок часу є необхідна сума то мені що тоді робити?
Вважаю це порушенням моїх прав як споживача, мене утискають роблячі все, що б я не зміг скористатися послугами як всі. Ще місяць назад абонплата знімалась коли була достатня сума на рахунку, ще раніше абонплату можна було замовити позачергово - от це і є нормальне надання послуг. В мене є ще такий висновок що Ви робите все щоб абоненти які з Вами більше 10 років пішли. Чомусь самі змінюєте таріфни плани, не питаючи мене про це. Я ще раз повторюю - це утискання в моїх правах як споживача, тому якщо політика Київстара по цім питанням не буде вирішена в найближчий час, залишаю за собою право звернутися з скаргою до відповідних структур. Сподіваюся все це відбувається не тому, що Київстар тишком стає російською компанією.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Shlipkonik, можете еще рассмотреть вариант контрактных тарифов. 🙂
Як це зрозуміти ? Підключення до інтернету 0 грн, а пише що недостатньо грошей на рахунку ?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@voin, абонплата з 00:00 по 03:00 знімалася завжди. Позачергове нарахування, дійсно, відмінили. Та абонплата знімається автоматично при поповненні на достатню суму, якщо вночі вчасно не оплатили. 😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
А что вам говорит система?
Мне вот интересно, какую цель преследовали, когда тарифы перевели с месячного на четырёх недельный период?
Как, обычно, настраивается контроль расхода трафика в телефоне:
-есть биллинговая дата,
-есть количество трафика,
-и порог предупреждения о превышении расхода,
-опционально, функция автоматического отключения мобильного интернета.
Всё это стандартный и замечательный функционал любого смартфона, который вы сломали, сделав плавающую биллинговую дату!
Таким образом, я предполагаю, вы получаете выгоду, как в случае, когда "случайно" не предупреждаете, что будет снята абонплата, а потом о том, что будет сняты 5 грн за каждые 100мб, что бы занулить счёт абонента забывшего о биллинговой дате, которая теперь ещё и плавающая. Теперь невозможен контроль расхода трафика.
Фокусы с СМС о биллинговой дате невозможно доказать, вы сошлетесь на какие-то технические нюансы и на то, что абонент сам должен следить. А вот трюк с 4 неделями невозможно оправдать! Это плевок в лицо абонентов и при должной юридической подготовке, в нормальной стране, вас бы уже прижали на порядочную сумму.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Мне вот интересно, какую цель преследовали, когда тарифы перевели с месячного на четырёх недельный период?
Как, обычно, настраивается контроль расхода трафика в телефоне:
-есть биллинговая дата,
-есть количество трафика,
-и порог предупреждения о превышении расхода,
-опционально, функция автоматического отключения мобильного интернета.
Всё это стандартный и замечательный функционал любого смартфона, который вы сломали, сделав плавающую биллинговую дату!
Таким образом, я предполагаю, вы получаете выгоду, как в случае, когда "случайно" не предупреждаете, что будет снята абонплата, а потом о том, что будет сняты 5 грн за каждые 100мб, что бы занулить счёт абонента забывшего о биллинговой дате, которая теперь ещё и плавающая. Теперь невозможен контроль расхода трафика.
Фокусы с СМС о биллинговой дате невозможно доказать, вы сошлетесь на какие-то технические нюансы и на то, что абонент сам должен следить. А вот трюк с 4 неделями невозможно оправдать! Это плевок в лицо абонентов и при должной юридической подготовке, в нормальной стране, вас бы уже прижали на порядочную сумму.

Переходите на контракт, там объем услуг с 1 по 30/31
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
10 грн на 3 дні для дзвінків і інтернету не вистачить, оскільки кожного дня після закінчення дії тарифного плану (з 29го) Ви користуєтесь базовим тарифним планом - 5грн за двінки в мережі Київстар на добу та 10 грн за 200 Мб інтернету у разі користування.
Змініть сумму автоматичного платежу на достатню для того, щоб користуватись кілька днів в період прострочки, або переходьте на тариф на основі договору від 95 грн для фізичних осіб -оновлення пакету надання послуг - кожне 1ше число наступного місяця.
стоимость абонплаты - 75 грн за месяц.
каждый месяц вы сокращаете количество дней в месяце...
так вначале у меня месяц начинался 21го, теперь - 19го, следующий, по словам вашей марфы - 17го
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Абонплата снимается раз в 28 дней. Поскольку в месяце обычно больше чем 28 дней, у вас смещается дата снятия абонплаты
месячная?
раз в 28?
это по какому календарю?
и что про недобросовестную рекламу?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@1984 1984, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# і виклик).
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
мене сьогодні зацікавило питання, чому не знімає абонплату коли є необхідна сума, виявилось що тепер абонплата знімається з 0 до 3 у ночі. а якщо в мене таке життя зара, що я не можу гарантувати що в мене у цей проміжок часу є необхідна сума то мені що тоді робити?
Вважаю це порушенням моїх прав як споживача, мене утискають роблячі все, що б я не зміг скористатися послугами як всі. Ще місяць назад абонплата знімалась коли була достатня сума на рахунку, ще раніше абонплату можна було замовити позачергово - от це і є нормальне надання послуг. В мене є ще такий висновок що Ви робите все щоб абоненти які з Вами більше 10 років пішли. Чомусь самі змінюєте таріфни плани, не питаючи мене про це. Я ще раз повторюю - це утискання в моїх правах як споживача, тому якщо політика Київстара по цім питанням не буде вирішена в найближчий час, залишаю за собою право звернутися з скаргою до відповідних структур. Сподіваюся все це відбувається не тому, що Київстар тишком стає російською компанією.


Нажаль ваші скарги для них порожній звук. Єдине на що вони реагують - гроші. Як тільки припиняється їх потік від Вас , вони починають рухатись і пропонувати умови.
Ви думаєте вони так просто відключили операторів? І на заміну придумали "спільноту" щоб мали де випустити пару. Це мулька, подібний підхід говорить про цілковитий ігнор інтересів клієнтів.
Я вже змінив оператора, знаєте що мені КС запропонував через 2 місяці? Підключення на пакет дорожчий і гірший ніж у мене був до того! 😂 Я сказав дякую, гарна спроба, але ні. Втрачено 5 активних абонентів, яких дістало таке ставлення.
Чомусь зробили так що тепер тарифний план розрахований на 4 неділі. Але абонплата знімається ж раз у місяць у встановлену дату коли поповнювали рахунок. Тому воно через 4 неділі закінчилось і на протязі 2 днів, знімались по 10 грн за цей бомжацький пакет з 200мб, замість того щоб зняти абонплату на нормальний тариф. А позачергово не можна замовити, тому що пише "Не можна замовити послугу на Вашому тарифі за цієї командою. Тел.. 466.".

І все б ще терпимо, бо було вказано що день нарахування абонплати 20.08, Поповнила рахунок, послуг інших не замовляла, лягла спати з вимкненим 3ж, 20.08 ранку перевіряю рахунок і знов знялось 10 грн, хоча грошей на рахунку вистачало. Немає слів, це образливо. За весь час мого користування київстаром такого не було. Розчаруванню не має меж.

Виходить що я 2 дні не отримую послуг в нормальній кількості (ну що це за нещасні 200мб?) і все б нічого, але гроші на рахунку є, просто мабуть вам вигідніше знімати по 10 грн ніж вони будуть платити 155 в цілий місяць. Але спробую хоть щось зробити перед тим як змінювати провайдера.

Тому варіанти:
  1. Як відключити автоматичне зняття 10 грн за додатковий пакет? Але тоді 2 дня я не буду отримувати послугу взагалі.
  2. Якщо ви зробили так що тариф діє 4 неділі, продумайте якось зі зняттям абонплати. Бо це дурість викидувати 2 дні гроші на ці додаткові пакети. А за що, за 200мб?
чому абонплату зняли 20 знімали. 24 пише наступного місяця 18
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Тому що абонплата знімається кожні 28 днів - 4 тижні

Ответить