Решено

Условия тарифного плана



Показать первую публикацию

1392 Ответы

Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
У разі прострочки абонплати по тарифу рекомендую поповнювати на 15 грн більше від вартості тарифу, щоб наступного дня гарантовано провелося списання абонплати і Вам було надано пакет згідно Вашого тарифу. Абонплата надалі буде зніматися кожні 28 днів при умові достатньої суми на основному рахунку на кінець доби 28-го дня. Якщо це занадто складно, можете оформити договір. Тоді абонплата буде розрахована на 30/31 днів, а обсяг послуг буде поновлюватися кожного першого числа місяця
Уровень пользователя 2
Отправить значок
Доброго вечора!
При наявності коштів на рахунку для оплати тарифу на місяць чи 4 тижні, треба ще виключити телефон або активувати авіарежим наніч!
Зараз у Вас, щодня резервують та знімають кошти за добовим тарифом з мінімальними інтернетом та без хвилин на номери інших операторів!
Або, можна спробувати, послухати інших дописувачів в темі, поповнити рахунок на 15 грн. більше вартості тарифу та сподівтись що оплата пройде так як описано в умовах тарифу "автоматично"!))
На все добре, хай Вам, щастить!😀🙏
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Доброго вечора!
При наявності коштів на рахунку для оплати тарифу на місяць чи 4 тижні, треба ще виключити телефон або активувати авіарежим наніч!
Зараз у Вас, щодня резервують та знімають кошти за добовим тарифом з мінімальними інтернетом та без хвилин на номери інших операторів!
Або, можна спробувати, послухати інших дописувачів в темі, поповнити рахунок на 15 грн. більше вартості тарифу та сподівтись що оплата пройде так як описано в умовах тарифу "автоматично"!))
На все добре, хай Вам, щастить!😀🙏

А можна ще декотрим дати лопату і відправити копати до обіду.
Дівчина побачила, що списання абонплати 20-го, але на той момент абонплата вже була прострочена. Оскільки в пріоритеті оплата послуг з меньшою вартістю і в черзі використання добовий (базовий) тариф виключена сімка не змінить ситуації, поки на рахунку не буде достатньої суми для оплати всіх використаних послуг.
Чому так - є люди яким треба подзвонити декілька разів в сісяць, чи номер мають виключно для прийому дзвінків. Тому і є базовий тариф, в якому коштують дзвінки в мережі 5грн на добу у разі користування, інтернет 10 грн за 200 мб у разі підключення до інтернету і кожні наступні 8 пакетів на добу.
У разі прострочки абонплати по тарифу рекомендую поповнювати на 15 грн більше від вартості тарифу, щоб наступного дня гарантовано провелося списання абонплати і Вам було надано пакет згідно Вашого тарифу. Абонплата надалі буде зніматися кожні 28 днів при умові достатньої суми на основному рахунку на кінець доби 28-го дня. Якщо це занадто складно, можете оформити договір. Тоді абонплата буде розрахована на 30/31 днів, а обсяг послуг буде поновлюватися кожного першого числа місяця

Ви мене не зрозуміли, я намагалась донести що дія тарифу закінчується раніше (18.09) ніж відбувається саме списання абонплати. Мені не потрібні 200мб за 10 грн, якщо іншого виходу немає, як відключити автоматичне нарахування цього додаткового пакету?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Може й Ви не зрозуміли умов тарифу. Абонплата не має фіксованої дати, а списується кожного 29-го дня після стягнення поточної
Если написано что тарифный план действует до 1 августа, это значит что 1 августа последний день или 31 июля?
Уровень пользователя 2
Отправить значок
Если написано что тарифный план действует до 1 августа, это значит что 1 августа последний день или 31 июля?
Значит, что он действует до 31 июля до 23:59:59. И абонплата спишется 1 августа с 00:00 до 03:00.
Как узнать тариф другого номера телефона?
Уровень пользователя 2
Отправить значок
@Sinevass зайти в систему Мой Киевстар используя для авторизации номер который Вас интересует. Далее на тот номер телефона придет одноразовое СМС с кодом авторизации (действует 3 минуты). Соответственно, если Вы знакомы с владельцем того номера, думаю не возникнет сложностей узнать код авторизации. В системе Мой Киевстар Вы сможете увидеть всю информацию по номеру (тариф, баланс, услуги, расходы и платежи, активность по номеру и т.д.)
Отправить значок
месячная?
раз в 28?
это по какому календарю?
и что про недобросовестную рекламу?


то по київстарівському календарю, в якому у місяці рівно 4 тижні(колись так спрощено рахували на парах економіки, коли задачі розв'язували), а 4*7=28
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
месячная?
раз в 28?
это по какому календарю?
и что про недобросовестную рекламу?

А разве у вас в условиях тарифа написано что абонплата снимается раз в месяц?
Нет, не написано. Там сказано что абонплата снимается раз в 28 дней.
Причём тут календарь и реклама?

Цитую:
"Плата знімається автоматично раз на 28 днів, якщо на рахунку достатньо коштів, або після поповнення рахунку"
Чому у мене не підключається тариф, а дає додаткові мб?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
У вас на рахунку повинно бути "абонплата" + 10-15₴.
Поповніть рахунок.
Доброго всем дня.Кто подскажет,я заплатила за дневной пакет услуг 5 грн.Деньги сняли,а безлимита в сети не предоставили?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Не понятно в чём ваш вопрос
Вопрос в том,что я перечислила 5 грн на один день разговоров,деньги сняли,а звонков не предоставили.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
А что выдаёт в личном кабинете?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

Господа Киевстаровцы, почему по окончании 28 дней и при наличии еще каких то денег на счету не возможно совершить звонок? У меня стоит постоянная оплата 20го числа и хоть на счету есть 10 грв. я 3 дня вынужден жить без связи.

🤔тут уже нужна индивидуальная проверка. Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Консультант проверит ситуацию по условиям тарифа.
Отправить значок
Как мне отключить ежедневную абонплату ?!!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Отключить невозможно.
Чтоб произошло списание месячной абонлпаты, пополните счёт с запасом на 15-20 грн.
Абонплату списывают ночью в период с 00:00 до 03:00.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@zxcvbnm 1234567, в тарифах нової лінійки абонентська плата знімається кожні 28 днів. Який у вас тарифний план? Комбінація для перевірки *100*01*2# і виклик.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@DariaK, в тарифах нової лінійки абонентська плата знімається кожні 28 днів. Тобто, як і написав @Lebrykon, немає фіксованої дати зняття оплати.
За день до дати планового зняття надходить sms, щоби ви могли орієнтуватись, коли робити поповнення рахунку.
Якщо на рахунку недостатньо коштів для повної оплати тарифу, то починає зніматись плата за день. Це відключити неможливо, бо це є умовою тарифного плану.
Що потрібно зробити щоб знялася плата за денний пакет 10 грн?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Мати на рахунку 10₴ або більше та не оплачений місяць.
Власне вночі не було коштів на рахунку!Поповнив зранку!Плату не знімає,послуги не працують!Дозвонитись на 466 не реально!

Ответить