Решено

Условия тарифного плана



Показать первую публикацию

1392 Ответы

Добрий день! Довгий час не поповнювпла мобільний рахунок сина, спілкувалася з ним лише через вихідні дзвігки від мене. Сьогодні поповнила рахунок, проте кошти не списалися, відповідно хвилини не надано. Що потрібно зробити, щоб були надані пакетні послуги? P.S. Дякую!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
А що у вас там за тариф?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@IrinaSV, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки ситуації стосовно нарахування пакетних послуг.
Какого числа я должен пополнять свой счет и с какой периодичностью?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Зависит от того когда вы начали и какой у вас тариф.
В некоторых тарифах пополнятся нужно раз в 4 недели (28 дней), в некоторых в то же число следующего месяца, что и когда вы первую абонплату внесли.

Если абонплату не вносить, дата сместиться на то число, когда вы тариф оплатите.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@radisto, 🤔напишите, пожалуйста, полное название вашего текущего тарифного плана (комбинация для проверки *100*01*2# и вызов).

P.S.: эта информация нужна для того, чтобы ответить на вопрос о периодичности.

Увидеть число, когда должна сниматься абонентская плата, можно в системе самообслуживания "Мой Киевстар" https://account.kyivstar.ua в разделе "Обзор" справа в блоке "Баланс".
Мой тарифный план "Все вместе. Плюс 2018"
Шановні колеги! Тривалий час оплата за послуги, які мені надаються, знімалася в ніч з 7 на 8 число щомісяця. Чому цього разу з 31 на 1? Що це за "хелоуїн"? Ні попередження про зміни, ні пояснення немає... Повідомте щось з цього приводу, будь ласка.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@radisto, в тарифных планах линейки "Киевстар Все вместе" абонентская плата снимается 1-го числа каждого месяца.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Какой тарифный план? У большинства тарифах плата за пакет услуг снимается раз в 4 недели(28 дней).
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Okolisnyk, 🤔напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# і виклик).
Мій тарифний план Kyivstar 4G Online. Буду вдячна за роз'яснення.
Оплата за тарифом повинна Бути 7 листопада, Чому менi прийшло повiдомлення за сплату на тиждень ранiше??.На 1 листопада.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Абон. плата снимается 1 раз в 28 дней по новой линейке тарифов. Значить у Вас была оплачена раньше
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Okolisnyk, за умовами цього тарифного плану абонентська плата знімається раз на 4 тижні, тобто фіксованої дати зняття абонентської плати немає.
Цю інформацію можна знайти на нашому офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive/4gonline (потрібно натиснути "Детальніше").
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Ariadna, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# і виклик).
@Okolisnyk, за умовами цього тарифного плану абонентська плата знімається раз на 4 тижні, тобто фіксованої дати зняття абонентської плати немає.
Цю інформацію можна знайти на нашому офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive/4gonline (потрібно натиснути "Детальніше").

Дякую. Я,зрештою, так і припускала, що тариф мені змінили без моєї згоди. До речі, я чула скарги на це. Не дуже приємно, але поки, виходить, ми і отримувачі послуг, і заручники їх надавача. Сподіваюся, що в компанії щось з цим зроблять. Ну або скоро їх щось чи хтось змусить з цим щось зробити...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Okolisnyk, ми проінформували всіх абонентів відповідно до закону про телекомунікації - мінімум за 7 днів до вступу змін в силу. Інформування проводилось по різним каналам. В даному випадку ми проінформували всіх користувачів по таким каналам:
-повідомленням на офіційному сайті kyivstar.ua;
-за допомогою SMS-розсилки;
-до автоматичного переводу абонентам надавалась можливість ознайомитися детально з умовами нового тарифного плану на IVR 477*9 та виклик.

Можливо, ви не помітили SMS або була переповнена пам'ять в мобільному телефоні. Тому і була додатково розміщена інформація на нашому офіційному сайті згідно з усіма нормами законодавства.
Пополняла телефон 7 числа а абонплата будет снята 4 числа
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
И? Значит в вашем тарифе абонплата раз в 28 дней
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@12321, напишите, пожалуйста, полное название вашего текущего тарифного плана (комбинация для проверки *100*01*2# и вызов).
По условиям тарифа (не мой номер) снята абонплата, но не начислено минуты и интернет, номере 096ххххххх, свяжитесь со мной. Это мой отец, он вас не поймет
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Mas3011, 🤔для проверки ситуации по тарифному плану, необходимо связаться с оператором именно с того номера, по которому интересует информация.

P.S.: увы, на форуме вы найдете только таких же пользователей, как и вы, и модераторов, которые не имеют доступ к абонентской базе номеров абонентов "Киевстар".
Помилково підключена акція і як наслідок кожен день знімали по 5 грн.Київстар може повернути кошти якщо я не користувався послугою?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Vladimir7777777, 🤔я вірно зрозуміла, у вас не вистачало коштів для зняття абонентської плати за умовами тарифного плану в повному обсязі, і почала зніматись щоденна оплата в розмірі 5 грн.?

Ответить