Решено

Условия тарифного плана



Показать первую публикацию

1310 Ответы

Коли закінчаться пакетні 9000 мгб, як далі буде працювати інтернет до моменту щомісячної оплати?
Я не користувався в червні послугами зв'язку, навіть не вставляв карточку в телефон, але кошти зняло. Чи можна перерахувати їх?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
нет
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
якщо Ви купили квиток на концерт і не пішли на нього- гроші повернуть Вам? Як самі думаєте?
Добрий день!Хочу поповнити рахунок особі,та незнаю тарифного плану,щоб закинути правильну суму..
Підкажіть плиз..
Будут начислять дополнительные мегабайты за дополнительную плату - без вашего ведома и согласия, автоматически. В каком объеме и за какую сумму - нигде не указано, это известно только киевстару. Зашла сюда в поисках информации, как отключить эти доп. пакеты, так как напрягает 50 Мб за 5 грн (это в моем тарифе, видела у других пользователей другое количество Мб за другие деньги), которые снимаются автоматически, если у вас включен мобильный интернет. Максимальное количество пакетов у меня - 5 в сутки, проверить срок действия и остаток нельзя, так как показывает только количество использованных сегодня, действуют до конца суток, как я поняла. То есть, если в 23-59 были сняты деньги и начислены МБ, а использовать вы их не успели, то в 24-00 дополнительных Мб уже нет.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Мобільний інтернет, після використання тарифнихМБ
(5 пакетів по 100 МБ протягом доби)
10,00 грн/пакет, а надалі протягом доби- безкоштовний інтернет - читайте уважно умови тарифного пляну.

Поповнила рахунок на 77 грн,ціна мого тарифу 75 вже другий день не знята абонплата,але кошти на рахунку є(((
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Значит у Вас не наступила плановая дата снятия. *112# вызов наберите
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Nazaralli, якщо ви оберете, наприклад, іншу область/район, тариф не зміниться. Спробуйте😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Nazar17, раді вітати вас в нашій спільноті!
Також для економії можу запропонувати підключити послугу "30, 10 та 5 хвилин на міські номери" 😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Zhenya Vkb, раді вітати вас у нашій спільноті! Уточніть, про який тариф йде мова? Дізнатися назву діючого тарифного плану Ви можете за допомогою команди *100*01*2#виклик. Назва тарифу відобразиться на екрані телефону. Деталі тарифікації усіх тарифів описані на сайті в умовах конкретного тарифа, в розділі "детальніше".
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Artist42626, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔трохи недостатньо від вас інформації. У вас контрактний номер, або номер передплати? Кошти знімались за абонентську плату за умовами тарифного плану?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Violetta iz leta, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Увы, дополнительные пакеты Мб отключить нельзя, т.к. это условия тарифного плана😥
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Tanywa91, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔я вірно зрозуміла, що ви хочете комусь поповнити рахунок?
Тоді краще дізнатись назву тарифу та суму абонентської плати саме у тої особи.
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Nazaralli, якщо ви оберете, наприклад, іншу область/район, тариф не зміниться. Спробуйте😉
Ви хочете сказати що ціна тарифу залишиться тою ж для іншого регіону, це зрозуміло.
Я ж намагаюсь пояснити, що країну поділили на зони і де-факто ввели роумінг всередині країни. Виїхавши за місто мій батько з подивом дізнався що тепер він платить втричі дорожче за всі дзвінки, чому це так?
Для багатьох нових пакетів ця інформація прихована і люди від незнання потрапляють в пастку.
Тарифы безлим видео2017. Меня интересует, сколько мне нужно добавить деньг, чтобы подключить тариф?
В котором часу ночью снимается ежемесячная плата?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
С 00:00 до 03:00
Первый раз я приобрела пакет 26 числа - 75грн.
Следующие 75 с меня сняло 24 числа
Следующие снятие 22
Обясните что это за обман?????
Раньше есле я платила 5 числа то каждый месяц я платила такого же числа
Добрый день!
Несколько месяцев не пополняла счёт. Раньше деньги списывались 29 числа каждого месяца. Если я сегодня пополню, то 29 снова нужно будет пополнять или дата списания сместилась?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Nazaralli, так не повинно бути.
Тут вже потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону для перевірки ситуації зі зняттям коштів.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
@Sofia2009, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Напишите, пожалуйста, полное название вашего текущего тарифного плана (комбинация для проверки *100*01*2# и вызов).
27.07 мною було змінено тариф, до 29.07 мала бути акція і абонплату за тарифом не повинні були зняти. Проте гроші зняли. Чому?
Отправить значок
Здравствуйте, почему мне не начисляются пакеты на интернет согласовано моему тарифу: ТП «Базовый»: безлим на Киевстар за 2грн и 5пакетов по 50МБ за 3грн каждый - только в день пользования. Звонки на др.моб.– 1,50грн/мин. Каждая SMS по Украине – 0,60грн.

Ответить