Решено

Условия тарифного плана



Показать первую публикацию

1384 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, щоб захистити абонентів від SMS Спаму, компанія вимагає від споживачів додержання «Політики справедливого користування послугою відправки текстових повідомлень (SMS)»: послуга SMS може бути обмежена для абонентів, які використовують абонентські номери для відправки SMS Спаму (включаючи SMS-повідомлення в комерційних цілях з метою рекламування будь-яких товарів чи послуг) та/або повідомлень, що мають ознаки зловмисних викликів та/або надсилаються в шахрайських цілях. 

Думаю, що у вашому випадку не будуть блокувати. 

Як взнати яка  завтра буде абонента 

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Tanya7985, возможно, пытались позвонить на городской номер. 🤔 Проверьте это, поскольку звонки на стационарные направления оплачиваются отдельно.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Продолжим на тему "А еще..." есть 4 недели, @tit pulion если знаете какой у вас тариф читайте на сайте срок его действия!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Потому что мало платили, а оператор имеет право менять условия обслуживания без вашего согласия, ибо вы не на контракте
Подключил и оплатил тариф в прошлую пятницу, вчера смотрю, а в приложении мой киевстар пишут, что смски и минуты действуют до 31.08.19. Хотелось бы узнать, почему?! Ведь прошла всего неделя с даты подключения тарифа.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Denys_Kolos, дякую. Якщо все оплачено, то буде усе гаразд. Сам тариф не змінювали.
Отправить значок +1

Абонентська плата завжди знімається  одразу після поповнення, якщо до цього не було надано жодний пакет послуг.

Входят ли в стоимость тарифа Вкусный звонки из своего региона Украины в другой регион Украины? Например, мой тариф Вкусный. Мой регион город Запорожье. Находясь в Запорожье, я звоню в Киев. Входит ли стоимость этого звонка в тариф Вкусный?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Абонплата раз в 28 дней (4 недели), а не календарный месяц.
Запитання полягає ось в чому,якщо я підключу даний тарифний план,а в мене будет пропадати 4g сигнал мережі і буде працювати 3g або взагалі 4g буде відсутній то я просто не зможу використовувати інтернет по тарифу чи з мене будуть списуватись кошти за перегляд сторінок у режимі 3g мережі чи я зможу і в 3g мережі користуватись даним тарифним планом?Поясніть будь ласка.
Уровень пользователя 1
094 це інтертелеком міський номер, так і має бути завжди 094 знімав гроші.
Раніше не знімав кошти
Оплата за пакет снята, (безлимитный видео), в пакет входит 150 мин. На другие номера, они не использованы, а когда хочу позвонить на другой номер, мне оператор говорит что не достаточно средств на счету, почему так? Спасибо за ответ.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Alex56, важливо, щоби ви територіально знаходились в межах “домашньої зони”, куди ви телефонуєте (область, місто України) не має значення :nerd:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@IRINA15031985, взагалі мають списуватися бонусні МБ, та все залежить від тарифу та пакету МБ.
Рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.
Який тариф по номеру телефону 067ххххххх
Вітаю! Переходжу на новий тариф і наразі не маю мб за основним рахунком, на якому є кошти для активації нового тарифу. Одночасно я замовила додаткові мб, які вже зараховані! - та я хвилююсь що якщо увімкну мобільний інтернет мені списуватимуть з основного рахунку кошти, нараховуючи 50 мб за 5 грн, доки не вичерпають кількість можливих списань коштів! Тоді на рахунку вже не вистачить коштів на перехід на новий тариф - чи все ж будуть бонусні мб використовуватися?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1


Поповнив рахунок, очікував що спочатку зніметься заборгованість екстра гроші, а абонплата зніметься в завтрашню ніч(як завжди, в принципі). Але сьогодні доля чомусь розпорядилась так, що абонплата знялась зразу після поповнення і я не можу погасити заборгованість по екстра грошах(це вже питання до київстару). Чи можна відмінити операцію зняття абонплати і як? (Нічого з наданого пакету не було використано)Обратитесь по данному вопросу к оператору по тел. 466 или через чат, но скорее всего если абонплата была снята вам были начислены минуты, мегабайты, и др. согласно тарифа, и отменять это скорее всего никто не будет!
Что за чат можно ссылку?

Можно, ссылка выше, а начать чат нажмите внизу страницы "Онлайн консультант"
Доброго дня. Підкажіть будь ласка умови котрактного таиифного плану"Індивідуальний".
Уровень пользователя 1
Як в попередньому так і в теперішньому тарифному плані однаково написано що хвилини даються на мобільні крім міських, але зараз почали знімати гроші за 094. Фото вище цьому підтвердження

@Krabik  с 1 февраля действующие тарифы на интернет для старых пользователей повышаются на 25 - 30 грн. (для новых уже давно 180 грн)

у меня было 100, стало 140 грн, например

СМС не приходила, просто зашел в Мой КС и увидел

При снятии абонплаты счёт надо пополнить однимплатежем или просто надо что бы была достаточная сумма?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@DontCareCat,  Ви повідомляли про це оператору? 

Почему не сняты деньги по тарифному плану,
уже не впервой пополняю на день позже потом я каждый день допополняю и все равно не снимаются деньги
снимите сейчас, это что невозможно сделать
Уровень пользователя 3
Откуда вы знаете что Киевстар онлайн 3ж убыточный тариф, вы ведь не работник Киевстар и не проводили исследования доходности. Если погуглить доходность Киевстар, то они не плохо зарабатывали в 2017 году, также думаю возросли доходы и в 2018.

Ответить