Решено

Условия тарифного плана



Показать первую публикацию

1394 Ответы

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Nazaralli, якщо ви оберете, наприклад, іншу область/район, тариф не зміниться. Спробуйте😉
Ви хочете сказати що ціна тарифу залишиться тою ж для іншого регіону, це зрозуміло.
Я ж намагаюсь пояснити, що країну поділили на зони і де-факто ввели роумінг всередині країни. Виїхавши за місто мій батько з подивом дізнався що тепер він платить втричі дорожче за всі дзвінки, чому це так?
Для багатьох нових пакетів ця інформація прихована і люди від незнання потрапляють в пастку.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Tanywa91, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔я вірно зрозуміла, що ви хочете комусь поповнити рахунок?
Тоді краще дізнатись назву тарифу та суму абонентської плати саме у тої особи.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Violetta iz leta, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Увы, дополнительные пакеты Мб отключить нельзя, т.к. это условия тарифного плана😥
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Artist42626, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔трохи недостатньо від вас інформації. У вас контрактний номер, або номер передплати? Кошти знімались за абонентську плату за умовами тарифного плану?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Zhenya Vkb, раді вітати вас у нашій спільноті! Уточніть, про який тариф йде мова? Дізнатися назву діючого тарифного плану Ви можете за допомогою команди *100*01*2#виклик. Назва тарифу відобразиться на екрані телефону. Деталі тарифікації усіх тарифів описані на сайті в умовах конкретного тарифа, в розділі "детальніше".
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Nazar17, раді вітати вас в нашій спільноті!
Також для економії можу запропонувати підключити послугу "30, 10 та 5 хвилин на міські номери" 😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Nazaralli, якщо ви оберете, наприклад, іншу область/район, тариф не зміниться. Спробуйте😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Значит у Вас не наступила плановая дата снятия. *112# вызов наберите
Поповнила рахунок на 77 грн,ціна мого тарифу 75 вже другий день не знята абонплата,але кошти на рахунку є(((
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Мобільний інтернет, після використання тарифнихМБ
(5 пакетів по 100 МБ протягом доби)
10,00 грн/пакет, а надалі протягом доби- безкоштовний інтернет - читайте уважно умови тарифного пляну.

Будут начислять дополнительные мегабайты за дополнительную плату - без вашего ведома и согласия, автоматически. В каком объеме и за какую сумму - нигде не указано, это известно только киевстару. Зашла сюда в поисках информации, как отключить эти доп. пакеты, так как напрягает 50 Мб за 5 грн (это в моем тарифе, видела у других пользователей другое количество Мб за другие деньги), которые снимаются автоматически, если у вас включен мобильный интернет. Максимальное количество пакетов у меня - 5 в сутки, проверить срок действия и остаток нельзя, так как показывает только количество использованных сегодня, действуют до конца суток, как я поняла. То есть, если в 23-59 были сняты деньги и начислены МБ, а использовать вы их не успели, то в 24-00 дополнительных Мб уже нет.
Добрий день!Хочу поповнити рахунок особі,та незнаю тарифного плану,щоб закинути правильну суму..
Підкажіть плиз..
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
якщо Ви купили квиток на концерт і не пішли на нього- гроші повернуть Вам? Як самі думаєте?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
нет
Я не користувався в червні послугами зв'язку, навіть не вставляв карточку в телефон, але кошти зняло. Чи можна перерахувати їх?
Коли закінчаться пакетні 9000 мгб, як далі буде працювати інтернет до моменту щомісячної оплати?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
1.50 ₴ за хвилину
Доброго вечора! Мені цікавить питання скільки буде коштувати зателефонувати на номер з кодом Києва (044) із київстар вартість з'єднання -?, вартість хвилини-? Дякую)
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
Сейчас все тарифы без привязки к области. Вы можете перезвонить 477*1 и прослушать доступные Вам тарифы


А що означає обведене на скріншоті?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Kxons, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔это условия новых тарифных планов. Информация о том, что тариф действует 4 недели есть в описании тарифа на публичной странице, на официальном сайте.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Punisher, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
По условиям тарифного плана, если не снята планово ежемесячная абонентская плата (не хватило денег на счету) начинает сниматься ежедневная. Сумма зависит от тарифа. Эту информацию можно найти в описании тарифного плана на нашем официальном сайте.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
а в чому саме полягає проблема? Це зробили для того, щоб людям було зручніше і менше платити.

Подскажите пожалуйста. Только недавно заметил что тарифы указаны за 4 недели. То есть Киевстар хочет чтоб я платил 13 раз в год ? Как давно это начало действовать ? Завуалированное подорожание тарифов я так понимаю.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@SergoKill, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔тут нужна индивидуальная проверка. Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона. Консультант поможет разобраться.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Сейчас все тарифы без привязки к области. Вы можете перезвонить 477*1 и прослушать доступные Вам тарифы

Ответить