Решено

Условия тарифного плана


Отправить значок
  • Модератор
  • 2 ответов

Абонентская плата по тарифу была снята, но все равно снимаются средства. На сайте не нашел своего тарифа.
Как узнать условия моего тарифа?

icon

Лучший ответ Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Просмотр оригинала

1392 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@vzhdaniuk, при новому підключенні або міграції на тарифний план "Smart +" буде діяти акційна плата за тариф - 100 грн., термін дії - 1 місяць. Після закінчення будуть діяти стандартні умови тарифного плану.
Стандартна вартість тарифу - 225 грн.

P.S.: інформація є на офіційному сайті. Вище залишила активне посилання. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Innaa, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: я вірно розумію, що вам вдалось отримати відповідь на ваше питання?

А никак!Нет сервиса никакого! Операторы от робота мало чем отличаются, как попугаи одно и то же говорят. Дозвониться операторам нереально вообще, даже опцию такую убрали, раньше надо было переслушать кучу всякой ненужной чепухи, чтобы тупо нажать 9, а сейчас ты слушаешь эту чепуху, а варианта связаться с оператором вообще нет. Чтобы дописаться в Зоряне к оператору, надо сидеть и раз 10 написать свяжите меня с оператором, и то не факт, что поможет. Пишет - все заняты и до свидания. С нашего региона под шумок убрали тарифный план, а потом говорят, что его и не было. Так что делайте скрины на сайте, чтобы потом могли доказать что-то. Потому что на сайте информацию поменяли - и всё. Не было такого никогда. Ужасный сервис, надеюсь люди массово начнут переходить к другим операторам. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Svetlana 1986@LinaMykhal1605, @Evheniy, @Spawnzp, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити проблему?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Лена0505, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: я вірно розумію, що вам вдалось вирішити фінансове питання? Все добре?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Jane99, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

В той час дійсно спостерігались складності з коректним інформування щодо суми оплати по тарифу. На поточний момент складності усунено.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Jambo, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Ви можете обрати будь-який доступний для підключення контрактний тарифний план з існуючої тарифної лінійки. У перший місяць обслуговування знімається плата за пакет (повна вартість). Надалі плата за тарифний план нараховується щодня рівними частинами, пропорційно кількості днів у календарному місяці.

Якщо ви не будете поповнювати рахунок, через 2 місяці номер потрапить в список “мовчазних” абонентів. Якщо і тоді не поповнити рахунок, номер потрапляє в список на анулювання. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@12346, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити проблему?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Алена8888, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

P.S.: якщо питання і досі актуальне.

пол года был региоеальный тариф.потом почему то вышки или еще что-то перестали фиксировать домашнюю зону и стали снимать по 10 гр. в день.

1 оператор сказал розберуться и вернут снятые деньги.пришло сообщение что решили проблему.

2 оператор подтвердил мою домашнюю зону и сказал пополнить.

        я пополнил.

3 оператор сказал чтоя не в домашней зоне и опять по 10 гр.

из этого всего выходит что здесь работают или мошенники или некомпетентные работники! 

пускай эти деньги пойдут кому на обучение а кому...

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@oleg206, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

А також, де ви знаходитесь: область, район, назва населеного пункту. 

067хххх098  какой тариф? 75 грн? Пополнили счет, а интернета нет....как его активировать? Или сумма другая?

Я забил виключить приостоновить оплату тарифа, хотел перевести деньги на кошелек карти нету и пополнился тариф как вернуть деньги.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Elena Piskun, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

P.S.: якщо питання і досі актуальне.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Privdok, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Помилки в тарифікації немає :shrug_tone2:
Повернення коштів в цій ситуації не передбачено. 

Доброго дня мене цікавить лише одна річ в цій послузі, через скільки потрачених мегебайтів київстар обмежує швидкість інтернету?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@ZebToLeB:thinking: мова йде про тарифний план “Без меж Lite”, або про послугу “Рік без оплат Lite”?

Ответить