Решено

Условия тарифного плана


Отправить значок
  • Модератор
  • 2 ответов

Абонентская плата по тарифу была снята, но все равно снимаются средства. На сайте не нашел своего тарифа.
Как узнать условия моего тарифа?

icon

Лучший ответ Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Просмотр оригинала

1392 Ответы

Посмотрел подробности о своем тарифном плане 4G онлайн, теперь абонплата снимается через 28 дней. Интересно, кого-то об этом предупреждают?!?! Вначале перевели с 3G онлайн на 4G онлайн, когда в моём городе Запорожье ещё в помине не было 4G, а это, на секундочку, в два с хвостиком раза стало дороже. Теперь, срок действия абонплата стал 28 дней, почему не 15 или 12?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Предупреждение об изменении принципа тарификации было в феврале. Вы скорее всего проигнорировали. 28 дней - потому что в макроекономических показателях так легче считать разные показатели. А это экономия на количестве сотрудников разных служб.
Название тарифного плана не имеет никакого отношения к технологии сети, которой Вы пользуетесь.
Может в макроэкономических показателях вам будет легче считать по 10 дней? Тогда тарифы уменьшайте. А то тарифы растут, а сроки уменьшаются, а потом нелепые объяснения о макроэкономических показателях. Раньше вы как-то умудрялись снимать абонплату один раз в календарный месяц, и было не важно, 30 или 31 день в месяце. А теперь у вас книжку по макроэкономике переписали. Самый настоящий маркетинг.
Название тарифного плана конечно не имеет никакого отношения к технологии сети, оно имеет отношение к абонплате, которую с меня берут каждые теперь уже 28 дней. Раньше я пользовался Онлайн 3G за 30 грн в месяц, а потом мне сказали, переводим мы тебя на тариф 4G онлайн, и будешь ты платить 75 грн за каждые 28 дней.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Bodia_Bohdan, 🤔напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

P.S.: ця інформація потрібна для того, щоби відповісти на питання про періодичність зняття абонентської плати.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@ygrushko, 😕начисление пакета услуг на четко определенное количество дней (4 недели) для абонентов предоплаты используется в большинстве стран мира.

P.S.: Компания "Киевстар" предоставляет широкую линейку тарифов. Каждый пользователь/абонент может выбрать тот тариф, который будет удобен ему по условиям 🤓
К примеру, в тарифных планах линейки "Киевстар Все вместе" абонентская плата снимается 1-го числа каждого месяца.
Код которым можно заказать минуты
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Вы поиском совсем разучились пользоваться, да?
Первая же строка в поисковике:
https://kyivstar.ua/ru/mm/services/voice/calls-to-tother-mobile
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Gjsvhdb, все ли получилось?
В мене закінчились мб але в мене безлім інтернет, це вобще як??
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Шо?
Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@Vrodi vlad nm,🤔чому вирішили, що мб закінчились? Отримали інформацію в смс? Уточніть, будь ласка, який у Вас тариф?
Я поповнюю рахунок на достатню кількість грошей, в мене знімається абонплата, але проблема в тому, що абонплата знялася 19.12.2018, а набираючи *112#,я бачу що наступна абонплата зніметься 16.12.2018. Це вже не в перший раз! Що робити з цією проблемою?!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
А в чем проблема? Абонплата раз в 28 дней (4 недели), а не раз в месяц.

набираючи *112#,я бачу що наступна абонплата зніметься 16.12.2018.
Наверно хотели написать 16.01.2019? Или в этом и проблема?
Я так поняв що а усiх тарифах даже той що за 225(типу безлимiтний інтернет) є обмеження по трафіку.Є взагалі сенс його підключати для інтернету в селі і перейти з Інтертелеком на Київстар
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Alex_ander це вам вирішувати, а не нам.
Сам скажу що я з Інтертелекому перейшов на Київстар. Використовував їх картку для 3G мережі, коли її ще у слонів не було.

Зараз на Київстарі маю один номер - на телефон і планшет, бо у планшеті Data-SIM пара стоїть.
За обмження у 3ГБ ще ні разу не виходив. Тому швидкість по LTE завжди реальна.
Від 15 до 65 Мбіт/с. У середньому, десь 30-40. на завантаженя та 5 на відвантаження.

Якість дзвінків у Київстара найкраща серед усіх що я чув, навіть у 2G мережі, бо там є HD Voice кодек.

Покриття також краще, але це не стосується усього що за містом, бо для коврового покриття потрібні низькі частоти, а їх дадутьт лише восени 2019 або трохи раніше.

Тобто, Київстар може замінити вам Інтертелеком, і якщо це так, ви в шоколаді, якщо ж не може, то самі розумієте, у лайні, бо Інтертелеком с кожни роком усе гірше працьює, принаймні для мене.

Був час коли їдучи до бабусі у мене завжди була мережа. Зараз вона гірша ніж у слонів, якимось чином. Притому і швидкість на позорному рівні у менш 1 Мбіт/с. Раніше було 8. Дивно.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Alex_ander, у безлімітних тарифах немає обмежень щодо трафіку. Є обмеження у швидкості, але вона відновлюється кожної доби. 🤓Сподіваюся на співробітництво. Будемо раді новому клієнту. 🤗
Закінчуються тарифні МБ, далі 500МБ/10грн. Якщо на рахунку менше 10грн-інтернет не надається. Використані МБ: *252#. І це вся смс. А те що 500МБ надається на 1добу не вказали. Поверніть кошти!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Wasya1501, щодо розгляду можливості повернення коштів, рекомендую звернутися до оператора. 🤓 А є скрін із смс?
Чому на тарифі Київстар 4G 2018 контракт кожного дня вираховує кошти з рахунку ? На якісь нарахування ???

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1
@ZMSkif, згідно умов користування номером за договором оплата знімається таким чином:
  • перший раз (при новому підключенні / міграції) щомісячний обсяг послуг нараховується одразу при підключенні, при цьому плата за пакет "Перший місяць обслуговування" нараховується на наступний день.
  • при переході на тариф - в 00:00 1-го (першого) числа календарного місяця, при цьому плата за пакет "Перший місяць обслуговування" нараховується протягом дня.
  • у наступні місяці абонентська плата стягується щодня рівними частинами, пропорційно кількості днів в поточному календарному місяці, нарахування нетарифікованого обсягу послуг відбувається в 00:00 1-го (першого) числа кожного календарного місяця.
На прикладі Вашого тарифу🤓:
95грн / 31день =3,06грн.
Щоденно за Вашим номером в січні буде зніматись по 3,06грн.
В результаті загальна сума в січні за тарифом буде складати 95грн, як і передбачено умовами Вашого тарифу "Київстар 4G 2018".
Bя хочу заказать внеочередное начисление пакетных услуг! на счету есть деньги ввожу комбинацию * 477 * 202 # вызов, НО нету начисления !!! пишет что нельзя заказать услугу по этой комбинации на моём тарифном плане (БЕЗЛИМ Соц сети + 2017) ПОДСКАЖИТЕ другую комбинацию или как связаться с оператором только не с роботом Заряной !!! ПОЖАЛУЙСТА !!!!!
Уровень пользователя 2
не обижайте Зоряну,она классная! А чтоб заказать услугу,скачайте приложение "Мой киевстар" и через него можете подключить необходимые услуги
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Данная комбинация неактуальна. Все тарифы, на которых она работала закрыты уже.
В новых тарифах заказать внеочередную абонплату невозможно.
Як розуміти наступне на сторінці тарифу "Київстар Онлайн 3G"?

У роз'ясненні "Як знімається плата за пакет послуг" зазначено:

"Якщо плата не знялась, до поповнення рахунку ви можете користуватись послугами мобільного зв’язку за такими тарифами:
Дзвінки в мережі Київстар, пакет нетарифікованих хвилин на день користування - 2,00 грн/день"

І в той же час, нижче у роз'ясненні "Якщо недостатньо коштів для зняття плати за пакет послуг на 4 тижні" зазначено:

"Протягом дня ви можете користуватися безлімітними дзвінками в мережі Київстар та 100 МБ мобільного інтернету. Плата за пакет послуг на день — 5 грн — зніматиметься автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку".

То яка ж тоді плата за користування на день - 2 грн. чи 5 грн.?

Ответить