Решено

Условия тарифного плана

  • 1 Сентябрь 2017
  • 1384 ответы
  • 997 просмотров

Отправить значок
  • Модератор
  • 2 ответов

Абонентская плата по тарифу была снята, но все равно снимаются средства. На сайте не нашел своего тарифа.
Как узнать условия моего тарифа?

icon

Лучший ответ Alena.Sliusar 1 Сентябрь 2017, 14:44

@AnGel, если у вас один из доступных для подключения тарифов, ознакомиться с условиями можно на официальном сайте на странице “Тарифы” (https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs).
Если среди них отсутствует ваш тариф, проверьте его название с помощью команды *100*01*2# и вызов, а затем по названию найдите в разделе “Архив тарифов” (https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive).
Также условия тарифа можно прослушать по номеру 466*66 :telephone_receiver: .

Просмотр оригинала

1384 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Yurkinayulianikolaevna, у вас не работает приложение или через веб-версию пробовали? 

Привіт! В тарифі «Максимальний Безлім 2019» написано, що в мене є 300 хвилин на інші оператори та на ДЗВІНКИ ЗАКОРДОН. Чи входить Росія до списку держав, в які я можу зателефонувати за тарифні хвилини?

 

Дякую.

Отправить значок +1

@ViktorFr, Ви отримуватимете 300 нетарифікованих хвилин для дзвінків на будь-які номери Італії, Польщі, Росії та інші мобільні по Україні.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@ViktorFr, деталі тарифу тут:wink:

Отправить значок +1

Пакети SMS-повідомлень, що надаються роотягом доби. Для відправки SMS-повідомлення по Україні – пакети із 10 SMS/3 грн. Протягом дня абоненти можуть використати до 100 пакетів SMS-повідомлень, після чого вартість кожного наступного повідомлення складатиме 1 грн. Чи можливе блокування номеру, у випадку якщо абонент використав велику кількість повідомлень, але ще не досяг використання усіх 100 пакетів у добу?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, щоб захистити абонентів від SMS Спаму, компанія вимагає від споживачів додержання «Політики справедливого користування послугою відправки текстових повідомлень (SMS)»: послуга SMS може бути обмежена для абонентів, які використовують абонентські номери для відправки SMS Спаму (включаючи SMS-повідомлення в комерційних цілях з метою рекламування будь-яких товарів чи послуг) та/або повідомлень, що мають ознаки зловмисних викликів та/або надсилаються в шахрайських цілях. 

Думаю, що у вашому випадку не будуть блокувати. 

Отправить значок +1

@Valentyna, тобто, якщо використовувати хоч 100 пакетів SMS-повідомлень протягом дня, усіх їх можна відправити в немкомерційних цілях?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@VLAD.Z, гадаю, що так :wink:

Доброго вечора, скажіть будь ласка, як відключити тариф 096 146 9245 за цим номером,щоб не оплачувати поденно ,немає поки необхідності до 5 січня

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

нащо так життя ускладнювати? не поповнюйте просто і не буде зніматися поденна оплата

Отправить значок +1

@Kaliniv D дякую,що ви повернулись!

Відключити тариф неможливо, можна лише його змінити

Как по мне, то новые тарифы рассчитаны для всех социальных групп. При пользовании Домашнего интернета и мобильной связи вообще самые дешевые тарифы в Украине https://maanimo.com/helpful/142427-novye-tarify-kievstar

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Lesya 1, є два варіанти, щоб не оплачувати щоденну оплату: 

  1. Оплатити повну вартість тарифу.
  2. Не поповнювати зовсім. В цьому випадку будуть доступні вхідні дзвінки. 
Отправить значок +1

А ще існує послуга "Тимчасове закриття номера", в якій заморожується обслуговування, і жодні послуги включаючи вхідні дзвінки блокуються. 

Отправить значок +1

@Valentyna, я пропоную передати до відділу планування тарифів, аби зробити 30-секундну тарифікацію замість похвилинної (окрім тарифу Київстар Комфорт):

(UA) Вартість кожної першої та тридцять першої секунди кожної хвилини розмови становить 50 відсотків вказаної вартості хвилини. Вартість всіх наступних секунд зазначеної хвилини в межах розмови включена до вартості такої першої і тридцять першої секунди розмови.

(RU) Стоимость каждой первой и тридцать первой секунды каждой минуты разговора составляет 50 процентов указанной стоимости минуты. Стоимость всех последующих секунд указанной минуты в пределах разговора включена в стоимость такой первой и тридцать первой секунды разговора.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, дякую за пропозцію. Передала до відділу планування тарифів. :wink:  

Чому коли в мене закiнчилися мегабайти i я не вимкнув 4G  на 3G знiмае 20 грн. навiть коли я не користуюся iнтернетом?

У мене не працює мій тарифний план у моєму регіон через те що підключали в іншому,як змінити регіон?

Почему я пополняю счёт на гривен 5-10 и у меня отсылается только одно смс, остальные нет. И пишет ,что вам пришел пакет с 150 смс. Сколько стоит смс? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Стоит не SMS, а пакет SMS.
Т.е.. вы при первом отправлении SMS платите какую-то сумму (скорее всего 2₴, но я не знаю), и получаете пакет 150SMS на день. За последующие отправки SMS ничего не снимает до конца дня, пока это не более оставшихся 149 штук, далее подключается следующий пакет

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Зателефонувати до оператора.
Але у вас мабуть льготний тариф, що не діє у вашому регіоні взагалі

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Головне не щоб ви не користувались Інтернетом, а щоб телефон не тримав активного підключення до Інтернет.
Якщо вимкнути LTE та передачу мобільних данних, гроші знімати не буде.

Але не забувайте що у тарифах є денні пакети, котрі нараховуються безумовно кожен день, коли у вас не сплачений поточний тариф, поки є гроші на рахунку.

Доброго вечора.Я по поводу знятя коштів за тарифний план Безлім 3G .Я не хотів щоб у мене знялися кошти томущо на даний момент я за кордоном я хотів підключити собі вигідний роумінг щоб дзвонити в Україну а в мене знялося за тарифний план .

Пожалуста можете мені вирнути кошти щоб підключити вигідний за моїм номером роумінг 

 

От ти розумний.А якщо я не можу вiдстежувати витраченнi мегабайти,то що,плати кожен раз?

 

Ответить