Решено

Условия тарифного плана


Отправить значок
  • Модератор
  • 2 ответов

Абонентская плата по тарифу была снята, но все равно снимаются средства. На сайте не нашел своего тарифа.
Как узнать условия моего тарифа?

icon

Лучший ответ Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

Просмотр оригинала

1392 Ответы

Отправить значок +1

Тому що це 4g. В ньому геренрується малий обсяг трафіку, в наслідок чого 10 грн з резервації вилучається і надаються щоденні пакети у вигляді безліма на Київстар і 100МБ.

Отправить значок +1

Пожалуста не можемо вам вирнути кошти томущо плата за тарифний план знімається одразу після поповненя. 

То було б добре, але кошти зняло, а бонусні мб не було нараховано. Повідомлень про зняття коштів чи надання послуг також не надходило. В умовах тарифного планулану цього не було указано і попереджень у послузі 4g я не зустрічала, як на мене - це просто самовільне списання коштів, оскільки карта оператора САМОВІЛЬНО ПЕРЕДАЛА ДАННІ. Дякую вам за відповідь.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Не зависимо где Вы находитесь АП по ТП всегда снимается

Чи подарунок у вигляді 6000мб і відео на ходу у тарифі "Розваги без меж" надаватиметься кожного місяця за вчасну оплату послуг чи тільки перший раз?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@I.kuznetsova, при этом, если пакет до конца дня не использован, на следующий день он аннулируется. При отправке смс на следующий день, нужно будет оплатить снова за пакет смс. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Artur Pshen, спочатку слід перевірити, чи діє взагалі регіональний тариф у вашому місті. Як називається тариф, що підключили та де хочете ним постійно користуватися? 

Дізнатися назву діючого тарифного плану Ви можете за допомогою команди *100*01*2#виклик. Назва тарифу відобразиться на екрані телефону.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@brauneva, можете розглянути можливість підключення тарифу з безлім інтернетом. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tatiana_Havryliuk, Залишок МБ (по пакетам / тарифу) або використаний інтернет-трафік округляється до 1 МБ з відображенням до 2-х знаків після коми. Все, що менше 10 кБ буде відображатися як 0 МБ.

Деякі мобільні пристрої (смартфони, планшети, тощо) можуть самостійно оновлювати встановлене програмне забезпечення та ігри, а також здійснювати платний обмін даними або відправляти SMS на платні номери. Рекомендую вам завчасно знайомитися з інструкцією до вашого мобільного пристрою та параметрами налаштувань встановленого програмного забезпечення або ігор, щоб уникнути непорозумінь та небажаних витрат.

Скинула деньги на телефон , а потом хотела эти деньги перевести на карточку.  Киевстар , в свою очередь  , снял эти деньги . А ОНО МНЕ НЕ НУДНО БЫЛО . Я ДВА ГОДА НЕ ПОПОЛНЯЛА СЧЁТ . ПОЧЕМУ ПРИСНЯТИИ ДЕНЕЖНЫХ СРЕДСТВ  НЕЛЬЗЯ ЗАПРАШИВАТЬ РАЗРЕШЕНИЕ  ?????????? МОЖЕТ ОНО МНЕ НЕ НУЖНО!!!!!!!!!!!!!!! И ЧТО МНЕ ТЕПЕРЬ ДЕЛАТЬ ???? ДЕНЬГИ НЕБОЛЬШИЕ  , НО ОБИДНО !!!!!!!!!!!!!!!!!

И ЧТО МНЕ ТЕПЕРЬ ДЕЛАТЬ ????

 

внимательно читать условия тарифа ДО того, как предпринимать какие-то действия.

 

собственно, это везде так, не только в КС

На счету есть 45грн и 45 бонусных нужно ли пополнять ещё для снятия 55грн 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Нет

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Edward2001, на жаль, повернути кошти неможливо, так як немає ніякої помилки в тарифікації. Абонентська плата знімається незалежно від того, де ви знаходитесь. 

Тобто, потрібно ще раз, повторно, поповнити рахунок для користування послугами роумінгу. 

Отправить значок +1

@Tatiana_Havryliuk, Залишок МБ (по пакетам / тарифу) або використаний інтернет-трафік округляється до 1 МБ з відображенням до 2-х знаків після коми. Все, що менше 10 кБ буде відображатися як 0 МБ.

Зняття плати за 0 МБ відбувається тому, що, у звичайних тарифах, списання кожних 200 КБ, що входять у нетарифікований обсяг мегабайтів, здійснюється в момент прийому/передачі першого байта кожних 200 КБ даних ( в тарифах спецпропозиції - 500 КБ).

Також, використання пари кілобайт завжди відбувається у 4g, тому до зняття абонплати раджу перевести телефон у 3g/2g.

 У мене зараз Максимальний безлім і там доступно лише 3 гігабайта, а далі швидкість ріжуть до 0.8 мегабіт. Допоможіть, будь ласка, хто знає.

Отправить значок +1

Так само в Смарт+. 3 гігабайта, а далі швидкість ріжуть до 0.8 мегабіт

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Так само в Смарт+. 3 гігабайта, а далі швидкість ріжуть до 0.8 мегабіт

3000МБ це 2.92Гб, навіть не 3Гб.

Отправить значок +1

Так само в Смарт+. 3 гігабайта, а далі швидкість ріжуть до 0.8 мегабіт

3000МБ це 2.92Гб, навіть не 3Гб.

@Lilydi написав про 3 Гб, хоча я прекрасно знаю, що лише 3000МБ.

Що робити якшо ти забув запалити за тарифний план? Потрібно оформлювати новий? Підкадіть будь ласка. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Закинути грошей на рахунок

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Питання для представника Київстару. Мені цікаво: в тарифі Смарт, де виділяється 12 Гбайт, шейпінг також застосовується, чи ні?Та в яких тарифах лінійки Смарт шейпінг не застосовується? Якщо можливо розкажіть докладніше.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Mariya Huska, бонуси будуть надаватись і надалі :nerd:

Уровень пользователя 3
Отправить значок +1

Питання для представника Київстару. Мені цікаво: в тарифі Смарт, де виділяється 12 Гбайт, шейпінг також застосовується, чи ні?Та в яких тарифах лінійки Смарт шейпінг не застосовується? Якщо можливо розкажіть докладніше.

Тариф Смарт. Шейпа нет. Пользуюсь с октября 2019 года. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Cherevach, Политика может действовать для всех тарифов в периоды пиковых нагрузок на сеть. 

Ответить