Решено

Условия тарифного плана


Отправить значок
  • Модератор
  • 2 ответов

Абонентская плата по тарифу была снята, но все равно снимаются средства. На сайте не нашел своего тарифа.
Как узнать условия моего тарифа?

icon

Лучший ответ Alena.Sliusar 1 September 2017, 14:44

@AnGel, если у вас один из доступных для подключения тарифов, ознакомиться с условиями можно на официальном сайте на странице “Тарифы” (https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs).
Если среди них отсутствует ваш тариф, проверьте его название с помощью команды *100*01*2# и вызов, а затем по названию найдите в разделе “Архив тарифов” (https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/arhive).
Также условия тарифа можно прослушать по номеру 466*66 :telephone_receiver: .

Просмотр оригинала

1354 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@12346, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити проблему?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Jambo, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Ви можете обрати будь-який доступний для підключення контрактний тарифний план з існуючої тарифної лінійки. У перший місяць обслуговування знімається плата за пакет (повна вартість). Надалі плата за тарифний план нараховується щодня рівними частинами, пропорційно кількості днів у календарному місяці.

Якщо ви не будете поповнювати рахунок, через 2 місяці номер потрапить в список “мовчазних” абонентів. Якщо і тоді не поповнити рахунок, номер потрапляє в список на анулювання. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Jane99, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

В той час дійсно спостерігались складності з коректним інформування щодо суми оплати по тарифу. На поточний момент складності усунено.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Лена0505, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: я вірно розумію, що вам вдалось вирішити фінансове питання? Все добре?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Svetlana 1986@LinaMykhal1605, @Evheniy, @Spawnzp, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити проблему?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Innaa, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

:thinking: я вірно розумію, що вам вдалось отримати відповідь на ваше питання?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@vzhdaniuk, при новому підключенні або міграції на тарифний план "Smart +" буде діяти акційна плата за тариф - 100 грн., термін дії - 1 місяць. Після закінчення будуть діяти стандартні умови тарифного плану.
Стандартна вартість тарифу - 225 грн.

P.S.: інформація є на офіційному сайті. Вище залишила активне посилання. 

@Xomyak,тариф имеет название Smart+, а был региональный, город мой Харьков, населённый район шишковка

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@vzhdaniuk, напишіть, будь ласка, повну назву поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик). 
Також додатково уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті, якому районі?

Как вернутся к изначальному региональном тарифу за 100 грн, с безлимитным интернетом и достаточным количеством звонков. Ведь я не меянла тариф и он почему-то сам посчитал и автоматически за меян пересчёт на более дорогостоющий тариф, и не выгодный

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Андрій Гаврилов, 17 липня 2020 року Верховна Рада України прийняла Постанову № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів». Згідно з документом, тепер в Україні 136 районів. Старі 490 районів Парламент ліквідував https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/807-20#Text.

Згідно з цим документом деякі попередні райони в складі "нових", більше не враховуються за умовами тарифного плану. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Viktoriya Rozdaybeda:thinking: мова йде про хвилини, котрі надаються в рамках тарифного плану? Напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Здравствуйте!

Актуальная проблема в Мой киевстар не видно минут на другие операторы.

Пользуюсь контрактом.

Как проверять наличие минут? 

Користувався. 11 місяців тарифним планом смачний у місті Токмак , оператор в цьому місяці відмовився надавати послуги згідно тарифного плану, 11 місяців значить гроші брали і все було добре, а в цьому місяці у них покриття району змінилось різко, з рахунку вкрали 35 гривень. , Залишав зайавку , не виправили , рекомендують перейти на дорожчий пакет, обурений, зніму відео і підставлю звукозаписи  розмов з операторамив ютуб

Не успела пополнить счет вовремя и не сняло за пакет. Что делать? 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Yuliia Kuzmenko:thinking: теоретично, послуга повинна працювати. В описі тарифного плану обмежень не знайшла. Важливо, щоби була сплачена абонентська плата. 

Подскажите пожалуйста, будет ли работать домашний интернет Смарт+ контракт, если он привязан к моему номеру телефона, а я уезжаю за границу?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Inta, мені дуже шкода, але такі питання через Спільноту не вирішуються. Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій.

Сколько можно ждать рассмотрения моего вопроса????С 19.07.21 я без мобильной связи и интернета,хотя оплатила услуги,сейчас ещё и без домашнего интернета (и телевидения,так как у меня медиаплеер!!!) Каждый день звоню и ни какого толку!!!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Alex56, важливо, щоби ви територіально знаходились в межах “домашньої зони”, куди ви телефонуєте (область, місто України) не має значення :nerd:

Входят ли в стоимость тарифа Вкусный звонки из своего региона Украины в другой регион Украины? Например, мой тариф Вкусный. Мой регион город Запорожье. Находясь в Запорожье, я звоню в Киев. Входит ли стоимость этого звонка в тариф Вкусный?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Анна Черненко, плата за пакет послуг на 4 тижні знімається тільки на території дії цього тарифу. Якщо ви вже оплатили пакет послуг на 4 тижні, то він діє по всій території України, до моменту наступної оплати, навіть якщо ви перебуваєте за межами території дії тарифу.

Якщо на момент планової оплати ви перебуваєте за межами дії тарифу - буде зніматися оплата за пакет на день в розмірі 10 грн.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Анна Черненко  конечно не снимут. Будет ежедневно снимать 10 грн, за пределами домашнего региона

Еду на отдых, мой тариф Вкусный, но на территории г. Очаков, Николаевской обл. он не действует. Снимут ли обонплату по условиям моего тарифного плана, или его отсрочат до момента пока я вернусь в свой регион?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4

@Stanias, автоматичне зняття оплати за тариф при достатній сумі на рахунку - це одна з умов тарифного плану. Помилки в тарифікації немає. 

Мені шкода, але повернення коштів не передбачено.  

Ответить