Услуга "Домашний Интернет контракт"


Уровень пользователя 2
Добрый день! К оператору дозвониться невозможно, надеюсь получить ответ здесь. Есть желание подключиться к тарифу «Киевстар 4G Extra», но есть нюанс: к моему номеру телефона привязано ДВА счёта домашнего интернета. Каким образом мне выбрать, с каким именно домашним интернетом будет работать новый тарифный план? Заранее благодарю.

Xomyak 2 лет назад

@Mizakai, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔я правильно понимаю, что интересует объединение лицевого счета "Домашнего Интернета" и контрактного номера в единый тариф?
Просмотр оригинала

10 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Mizakai, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔я правильно понимаю, что интересует объединение лицевого счета "Домашнего Интернета" и контрактного номера в единый тариф?
З 1 березня 2019 року мій тарифний план змінюється з "Безлім+" на "Київстар 4G".
Платити доведеться на 60 грн більше, хвилин на інші мережі на 50 менше, смс на 50 менше, але є бонус (!!!) - інтернет сім-пара та домашній інтернет. Другого мобільного телефону, для котрого треба інет у мене немає, а от Інтернет від Київстар - є.

Здавалося б круто, чому б і ні? Тим паче, що зараз я користуюсь домашнім інтернетом та телебаченням від Київстар, щоправда при підключенні довелося оформлювати все на ПЕРЕДПЛАЧЕНИЙ номер телефону, тому що на мій контрактний не було можливості з боку Київстару. Ну ок, припустимо, оплачені хвилини та інет на іншому (не моєму) номері + домашній інет та телебачення все одно вигідніше, ніж у конкурентів.

Тепер у мене буде 2 домашніх інтернети - на предоплаті та контракті. "Чому платити двічі?" - подумав я. Вже краще оформити все на один МІЙ контрактний номер телефону, а той з предоплатою вимкнути.

Але виявилось все не так просто. З 460 мене перекинули на контрактного спеціаліста, а контрактний спеціаліст сказав, що так, у вас буде "Все разом" (мобільний та домашній інет), але не буде телебачення. На питання чи можна його підключити за додаткову плату - мене знову відправили на 460. Там вже мені пояснили, що вибачайте, але для контрактних номерів Телебачення не надається за жодну додаткову плату.

Виходить, що мені треба або платити за два тарифні плани, котрі включають домашній інтернет, або обирати інший дешевший мобільний тариф (котрого просто немає). На крайній випадок - повертатися на предоплату.

Шановний Київстар, я з тобою ось уже 12+ років, якщо не більше. Бувало всяке. Якщо це продумана акція переведення клієнтів з контракту (що зручніше) на предоплату, то вибач, я не розумію логіки.

Шановний Київстар, вибач, але це #зрада
А, так, питання: коли ви подумаєте про людей при зміні тарифних планів і хоча б будете надавати рівні умови (за функціоналом) для контрактних абонентів?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
А, так, питання: коли ви подумаєте про людей при зміні тарифних планів і хоча б будете надавати рівні умови (за функціоналом) для контрактних абонентів?
Контракным абонентам предоставляется услуга домашнего интернета как бонус. По факту Вы за интернет не оплачиваете

А, так, питання: коли ви подумаєте про людей при зміні тарифних планів і хоча б будете надавати рівні умови (за функціоналом) для контрактних абонентів?Контракным абонентам предоставляется услуга домашнего интернета как бонус. По факту Вы за интернет не оплачиваете


Тут дело не в интернете скорее, а в том, что контактный абонент не может подключить услугу домашнего телевидения. Никак

Все остальное - это история формирования вопроса и сравнение с аналогичными услугами для клиентов предоплаты
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@anvenua, уверенна, что-то придумают с ТВ, поскольку услуга пользуется спросом. Дополнительно передала просьбу о технической реализации услуги для контракта. 🤓
Добрый день -установили домашнее тб и интернет, пишет по всем каналам Данные отсутствуют и интернета нет
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Tetiana8021, добрый день) А тариф оплачен у вас?
Да, оплачен в Суботту -домашний интернет подключили в пятницу . На счету есть нужная сумма. Я звонила оператору -сумма почему то не списывается
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Tetiana8021, при первом подключении необходимо вносить полную стоимость по тарифу. Часто бывает, что клиент вносит сумму акционную, тогда денег получается не достаточно.
Вы еще уточните у оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support, он подскажет.

Ответить