Решено

Услуга "Экстра деньги"

  • 12 Сентябрь 2017
  • 433 ответы
  • 50149 просмотров


Показать первую публикацию

433 Ответы

Уровень пользователя 2
Отправить значок +1

@Golubivska можливо, випадково замовили запитом *117# або підключена послуга “Автоматичні Екстра гроші”.  Перевірити спосіб підключення та  дату ви можете звернувшись до оператора онлайн чату: https://kyivstar.ua/uk/support

Отправить значок +1

@Golubivska, перевірити дату підключення “Екстра гроші” можна за запитом *117*2#.

 Почему вместо 8 гривень сняли 40 гривень за екстра деньги, я ими даже не пользовалась

Значит таки заказывали.

40 гривен за  долг и комиссия за использование услуги 8 гривен. 

Чем отличается Мікрокредит и Екстраденьги

В МК они действуют 3 дня, абонку можно платить? А то что останется куда девается?

Микро кредит для контракта а Экста деньги для предоплаты

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Aney:thinking: если был заказ на услугу “Экстра деньги” в размере 40 грн. (как в вашем случае), то после пополнения счета вы погашаете и саму сумму (40 грн.), и комиссию за использование (8 грн.).

Со всеми деталями вы можете ознакомится на официальном сайте

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Loxi, кроме того, что услуга “Микрокредит” доступна только контрактным абонентам, есть еще некоторые нюансы. 

Дополнительные средства могут быть использованы в течение 72 часов с момента активации услуги, либо до повторного заказа услуги. После прекращения действия услуги "Микрокредит" - сумма неиспользованных дополнительных средств будет аннулирована.

Абонентская плата может быть оплачена за счет “Микрокредита”. 

А вот по услуге “Экстра деньги” (только для абонентов предоплаты) деньги остаются на вашем бонусном счету, пока вы их полностью не потратите. Абонентская плата также может быть оплачена за счет “Экстра денег”. 

Інформація про те, на що можна, чи, НЕ можна використовувати Екстра гроші є дуже важливою. Але знайти її вкрай важко і на сайті, і в додатку (яким користуються в першу чергу). Навіть працівник Київстару не зміг дати чіткої відповіді, чи можна замовити додатковий пакет інтернету за Екстра гроші..  Це недогляд з боку Київстару, чи продумана схема з метою отримання не зовсім чесного прибутку? 

Адже, просто достатньо в додатку, де розділ "Екстра гроші" дописати "Увага! Екстра гроші доступні для оплати лише певних послуг". Ну і перелік тих послуг можна вже за лінком... Й, навпаки, при ознайомленні з додатковою послугою має бути присутня інформація-застереження, що цей пакет недоступний для оплати Екстра грошима. 

Не знімаються кошти за послугу "Екстра Гроші". На рахунку було достатньо коштів, але результату ніякого. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Barbariska:thinking: дуже дивно. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить, чому така ситуація відбувається, і надасть необхідні рекомендації. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Abonement, на офіційному сайті, в описі послуги “Екстра гроші” ця інформація знаходиться в розділі “Управління послугою”. Так, погоджусь з тим, що знайти її важкувато :confused:

Дякую вам, що акцентували нашу увагу на цьому моменті. Ваші пропозиції та побажання я передам на розглядання в відповідний відділ. 

А що стосується консультанта…, він повинен володіти цією інформацією, інакше, навіщо він тоді потрібен?

 

Потрібно відключити можливість брати екстра гроші. 

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1

*117*8# ? - відключення послуги Автоматичні екстра гроші.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Nak, як вище зазначив @SEGA, відключити можна лише автоматичне надання послуги. Повністю відключити можливість замовлення “Екстра грошей” неможливо, на жаль :disappointed_relieved:

Могу ли я экстра деньги перевести на карту?

Отправить значок +1

@Yuliyalipka, не можете.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Конечно нет, иначе бы можно было выводить на карту с новых SIM-карт и выбрасывать их.
А на контракте опции Смарт Грошей взагалі немає

Отправить значок +1

@kikiwora, сейчас вообще любые бонусные деньги (Екстра Деньги, бонусы за пополнение, бонусы медикам Украины) нельзя выводить. Еще стоит заметить, что опция Смарт Грошей недоступна як для контракту, так і для зареєстрованих абонентів передплаченого зв’язку

доброго дня.в мене на рахунку 85грн екстра грошей а для підключення тарифного плана потрібно 100грн .якщо я докину ще 15грн на мобільний рахунок я зможу підключити свій тарифни план?

Отправить значок +1

@Tany232, абонентська плата для підключення тарифного плану може зніматись з Екстра Грошей.

але для підключення тарифу потрібно 100грн а є лише 85 екстра.

Отправить значок +1

@Tany232, ви можете докинути 15 грн. на мобільний рахунок і підключити ваш тариф.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tany232, хочу звернути вашу увагу на те, що поповнити рахунок потрібно шляхом переказу коштів (“Кредит трансфер”) з номеру на номер, інакше кошти будуть зняті в рахунок погашення заборгованості. 

Чому після поповнення через термінал в мене не знімають кошти на погашення 'екстра гроші' ?

Ответить