Решено

Услуга "Экстра деньги"

  • 12 September 2017
  • 452 ответы
  • 698 просмотров


Показать первую публикацию

452 Ответы

Могу ли я экстра деньги перевести на карту?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Nak, як вище зазначив @SEGA, відключити можна лише автоматичне надання послуги. Повністю відключити можливість замовлення “Екстра грошей” неможливо, на жаль :disappointed_relieved:

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1

*117*8# ? - відключення послуги Автоматичні екстра гроші.

Потрібно відключити можливість брати екстра гроші. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Abonement, на офіційному сайті, в описі послуги “Екстра гроші” ця інформація знаходиться в розділі “Управління послугою”. Так, погоджусь з тим, що знайти її важкувато :confused:

Дякую вам, що акцентували нашу увагу на цьому моменті. Ваші пропозиції та побажання я передам на розглядання в відповідний відділ. 

А що стосується консультанта…, він повинен володіти цією інформацією, інакше, навіщо він тоді потрібен?

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Barbariska:thinking: дуже дивно. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить, чому така ситуація відбувається, і надасть необхідні рекомендації. 

Не знімаються кошти за послугу "Екстра Гроші". На рахунку було достатньо коштів, але результату ніякого. 

Інформація про те, на що можна, чи, НЕ можна використовувати Екстра гроші є дуже важливою. Але знайти її вкрай важко і на сайті, і в додатку (яким користуються в першу чергу). Навіть працівник Київстару не зміг дати чіткої відповіді, чи можна замовити додатковий пакет інтернету за Екстра гроші..  Це недогляд з боку Київстару, чи продумана схема з метою отримання не зовсім чесного прибутку? 

Адже, просто достатньо в додатку, де розділ "Екстра гроші" дописати "Увага! Екстра гроші доступні для оплати лише певних послуг". Ну і перелік тих послуг можна вже за лінком... Й, навпаки, при ознайомленні з додатковою послугою має бути присутня інформація-застереження, що цей пакет недоступний для оплати Екстра грошима. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Loxi, кроме того, что услуга “Микрокредит” доступна только контрактным абонентам, есть еще некоторые нюансы. 

Дополнительные средства могут быть использованы в течение 72 часов с момента активации услуги, либо до повторного заказа услуги. После прекращения действия услуги "Микрокредит" - сумма неиспользованных дополнительных средств будет аннулирована.

Абонентская плата может быть оплачена за счет “Микрокредита”. 

А вот по услуге “Экстра деньги” (только для абонентов предоплаты) деньги остаются на вашем бонусном счету, пока вы их полностью не потратите. Абонентская плата также может быть оплачена за счет “Экстра денег”. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Aney:thinking: если был заказ на услугу “Экстра деньги” в размере 40 грн. (как в вашем случае), то после пополнения счета вы погашаете и саму сумму (40 грн.), и комиссию за использование (8 грн.).

Со всеми деталями вы можете ознакомится на официальном сайте

Микро кредит для контракта а Экста деньги для предоплаты

Чем отличается Мікрокредит и Екстраденьги

В МК они действуют 3 дня, абонку можно платить? А то что останется куда девается?

Значит таки заказывали.

40 гривен за  долг и комиссия за использование услуги 8 гривен. 

 Почему вместо 8 гривень сняли 40 гривень за екстра деньги, я ими даже не пользовалась

Отправить значок +1

@Golubivska, перевірити дату підключення “Екстра гроші” можна за запитом *117*2#.

Уровень пользователя 2
Отправить значок +1

@Golubivska можливо, випадково замовили запитом *117# або підключена послуга “Автоматичні Екстра гроші”.  Перевірити спосіб підключення та  дату ви можете звернувшись до оператора онлайн чату: https://kyivstar.ua/uk/support

в березні 2020 "Київстар" почав надсилати повідомлення, що я винна їм 90 грн за послугу "Екстрагроші". Я ніколи не замовляла такої послуги і не користувалась нею. На моє звернення консультант не зміг дати відповідь коли була замовлена послуга, а лише наполегливо вимагав сплатити гроші. Жодної відповіді на мої запитання "Коли мною була замовлена послуга?", я не отримала. Пояснити свої вимоги "Київстар" не може. Скільки ще терпіти такий "беспредєл"?

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Olololena, на первой странице, в лучшем ответе вы найдете подробную информацию, на какие именно услуги можно использовать “Экстра деньги” :nerd:

Отправить значок +1

Абонплату по тарифу снимет, абонплаты по услугам - не знаю.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Снимет 

Снимет ли в оплату ежемесячную с экстра денег?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Nikolay044, вернуть возможность отсутствует. 

Вы можете использовать эти средства на услуги связи. 

У меня такая ситуация. Я случайно взял экстра деньги, 100грн и стоит оно 25грн. Я не использовал до сих пор ни копейки. Как мне отменить эти экстра деньги?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, не можна відмінити саме нарахування коштів. А автоматичне нарахування зможемо відключити. :wink:

Отправить значок +1

@Valentyna, а в будь-якому випадку, підключивши автоматичне нарахування чи одноразово замовивши послугу, відмінити її не можна.

Ответить