Решено

Услуга "Экстра деньги"

  • 12 Сентябрь 2017
  • 433 ответы
  • 50103 просмотры

на что можно использовать экстра деньги
icon

Лучший ответ Don_Pedro 12 Сентябрь 2017, 18:57

Добрый вечер! Добро пожаловать в наше Сообщество! 😉



Средства могут быть использованы на оплату большинства услуг связи, таких как:


  • оплата ежедневной/ежемесячной абонентской платы по услугам и по тарифному пакету;
  • звонки по Украине и зарубеж, а так же в роуминге на мобильные и фиксированные номера;
  • SMS и MMS сообщения на украинские и зарубежные номера на территории Украины и в роуминге;
  • мобильный интернет, как в Украине, так и в роуминге;
  • оплата услуг контент-провайдеров (платные звонки и SMS на короткие номера);
  • звонки на платные номера 0 900.. ;
  • звонок через префикси 819 (услуга Перезвони мне).



Полная информация об услуге есть на нашем сайте.
Просмотр оригинала

433 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Pashka876, странная ситуация.

Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера телефона для индивидуальной проверки. 

Да я и не заказывал деньги. В угслуге "Экстра Деньги". Отключил услугу "Автоматические Экстра Деньги". Это же никак не повлияет на задолженность?

Приходят сообщения что есть задолженностью 70 грн, и просят пополнить счёт для автоматического погошения долга. Но когда пополняю счёт деньги не снимаются, а сообщения уже надоели приходить по 4 раза подряд! Что делать? Как погасить задолженность!?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@EugeneeLee, важно, что бы в сумме на обоих счетах было достаточно денег для оплаты тарифного плана :wink:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VovkaTawer, на жаль, зробити “крок назад” і повернути надані “Екстра гроші” неможливо :disappointed_relieved:
Кредитні гроші надаються без підтвердження, так як набір комбінації передбачає взяття грошей в борг. Тобто, людина, котра набирає цю комбінацію, розуміє, що після цього їй буде надано кредит.

Здравствуйте, такой вопрос.

Взял экстра деньги (на сумму 55 грн), на основном счету имеется 100 грн, по условиям тарифа, ежемесячная плата - 150 грн. Будет ли снята абонплата сразу с бонусного счета и основного, либо происходит снятие лишь с одного?

За комбінацією *117# мені було надано кредитні Екстра гроші, без жодного підтвердження в розмірі 100 грн плюс 25 грн комісії. В мене на рахунку більше 6 грн  і 100грн мені не були потрібні, я хотів перевірити залишок мБт. Як мені анулювати це непорозуміння, тобто зробити «крок назад»? За комбінацією *117*8# автоматичне нарахування Екстра грошей я відмінив, але як позбутися фактично наданих?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Max13:thinking: дуже дивно. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить, чому така ситуація відбувається, і надасть необхідні рекомендації. 

Чому після поповнення через термінал в мене не знімають кошти на погашення 'екстра гроші' ?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tany232, хочу звернути вашу увагу на те, що поповнити рахунок потрібно шляхом переказу коштів (“Кредит трансфер”) з номеру на номер, інакше кошти будуть зняті в рахунок погашення заборгованості. 

Отправить значок +1

@Tany232, ви можете докинути 15 грн. на мобільний рахунок і підключити ваш тариф.

але для підключення тарифу потрібно 100грн а є лише 85 екстра.

Отправить значок +1

@Tany232, абонентська плата для підключення тарифного плану може зніматись з Екстра Грошей.

доброго дня.в мене на рахунку 85грн екстра грошей а для підключення тарифного плана потрібно 100грн .якщо я докину ще 15грн на мобільний рахунок я зможу підключити свій тарифни план?

Отправить значок +1

@kikiwora, сейчас вообще любые бонусные деньги (Екстра Деньги, бонусы за пополнение, бонусы медикам Украины) нельзя выводить. Еще стоит заметить, что опция Смарт Грошей недоступна як для контракту, так і для зареєстрованих абонентів передплаченого зв’язку

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Конечно нет, иначе бы можно было выводить на карту с новых SIM-карт и выбрасывать их.
А на контракте опции Смарт Грошей взагалі немає

Отправить значок +1

@Yuliyalipka, не можете.

Могу ли я экстра деньги перевести на карту?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Nak, як вище зазначив @SEGA, відключити можна лише автоматичне надання послуги. Повністю відключити можливість замовлення “Екстра грошей” неможливо, на жаль :disappointed_relieved:

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1

*117*8# ? - відключення послуги Автоматичні екстра гроші.

Потрібно відключити можливість брати екстра гроші. 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Abonement, на офіційному сайті, в описі послуги “Екстра гроші” ця інформація знаходиться в розділі “Управління послугою”. Так, погоджусь з тим, що знайти її важкувато :confused:

Дякую вам, що акцентували нашу увагу на цьому моменті. Ваші пропозиції та побажання я передам на розглядання в відповідний відділ. 

А що стосується консультанта…, він повинен володіти цією інформацією, інакше, навіщо він тоді потрібен?

 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Barbariska:thinking: дуже дивно. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. Консультант перевірить, чому така ситуація відбувається, і надасть необхідні рекомендації. 

Не знімаються кошти за послугу "Екстра Гроші". На рахунку було достатньо коштів, але результату ніякого. 

Інформація про те, на що можна, чи, НЕ можна використовувати Екстра гроші є дуже важливою. Але знайти її вкрай важко і на сайті, і в додатку (яким користуються в першу чергу). Навіть працівник Київстару не зміг дати чіткої відповіді, чи можна замовити додатковий пакет інтернету за Екстра гроші..  Це недогляд з боку Київстару, чи продумана схема з метою отримання не зовсім чесного прибутку? 

Адже, просто достатньо в додатку, де розділ "Екстра гроші" дописати "Увага! Екстра гроші доступні для оплати лише певних послуг". Ну і перелік тих послуг можна вже за лінком... Й, навпаки, при ознайомленні з додатковою послугою має бути присутня інформація-застереження, що цей пакет недоступний для оплати Екстра грошима. 

Ответить