Решено

Услуга MNP / Основные вопросы о переносе номера

  • 5 February 2018
  • 303 ответы
  • 396 просмотров


Показать первую публикацию

303 Ответы

@p_k, 🤔 удалось выяснить статус заявки?
Да, спасибо, прилетело сообщение вчера о том, что смена номера доступна в эту пятницу.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@nikone этот вопрос вам нужно задать 3mob, поскольку именно оператор (компания) решают, будет ли у них MNP или нет.
Я знаю что у большой тройки он гарантировано будет этой весной, а за других не могу ни подтвердить, ни опровергнуть. Скорее всего тоже будет, но позже.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Услугу переноса номера (MNP) запустят 1 мая.

Заполнил заявку на перенос на сайте. Пришел в киестар и получил новую сим-карту,но к сожалению прослушал когда надо вставлять сим карту и вставил на сутки раньше чем надо. Когда понял вернул обратно сим старого оператора и после получения вставил уже активированную как я понял сим киевстар,но там был уже  номер киестара который указанный на коробке.
Суть вопроса: Какие действия делать дальше?  

@Ksu_a 1) у оператора, ОТ КОТОРОГО переходите, нужно произвести регистрацию предоплаченного номера (привязку к паспортным данным) -- иначе никак
это можно сделать в офисе у оператора или в удаленном режиме, используя ЭЦП (если она у вас есть) или BankID (у Киевстара банк-айди не реализован, в отличие от других операторов)

и только ПОСЛЕ этого -- 2) подать заявку на переход у оператра, К КОТОРОМУ переходите

@KSK  имеется в виду, что точка должна быть не дилерской, а центром обслуживания Киевстара (иными словами говоря, там должны быть в наличии инженеры КС с более высоким уровнем доступа)

 

в Киеве, например, это центр обслуживания на Дегтяревской (номер не помню, рядом с метро Берестейская)

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@dann3, вам нужно подать заявку. В наш Магазин нужно будет прийти с документами. Детали здесь.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Tuccro, рекомендую обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support, чтобы он передал заявку для проверки специалистам.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@SergiiB123, услуга предоставляется бесплатно. Детали здесь.
Вопрос решен в офисе Киевстар. Бывают сбои в первые несколько часов при переходе. Счет пополнили еще раз, первая проплата не прошла. Все ок теперь
Мабуть усі вже наслухались про нашумілу послугу МNP - котра дозволяє не змінюючи номера (включно з кодом оператора) переносити номер від одного оператора до іншого.

Так ось - нещодавно я вирішив перенести свій номер Lifecell до оператора Київстар - і саме ось тут почались усі проблеми.

Але все по-порядку.

Я подав заявку в центрі обслуговування Київстар ще 3 травня - через 2 дні після запуску цієї послуги. Подати таку заявку на сайті Київстар виявилось неможливим хоча в інструкціях на сайті було сказано що така можливість мала б бути. Після подачі заявки в центрі обслуговування, сказали чекати до 8 травня - адже чекати треба саме 3 робочих дні, однак порадили за день до портації номера прийти в сервісний центр і забрати нову сім карту. Запропонували мені тарифний план передоплати за 75 грн., на що я погодився.

7 травня я зайшов за сім картою, мені її швиденько видали і попередили що наступного дня між 13:00 та 17:00 у мене будуть можливі проблеми зі зв'язком адже саме в цей час буде портуватись мій номер від Lifecell до Київстару.

8 травня, орієнтовно біля 12:30 дня я отримав СМС від Київстару на свій все-ще номер Lifecell про те що у мене починається процес портації номеру і можуть виникнути складнощі зі зв'язком. Мій номер на Lifecell пропрацював до 13:30 і буквально за 2-3 хвилини він перестав приймати дзвінки і дзвінки вже пішли на сім карту Київстару! Все - портація відбулась!!!

Але насправді мої проблеми лише тільки починались.

У той же день, десь біля 15 год. я звернувся в сервісний центр Київстару і попросив мене перевести на контрактне обслуговування. Спочатку працівники намагались ідентифікувати мене як абонента відправивши на мій вже київстарівський номер з кодом 063 СМС з кодом підтвердження. Однак, СМС вперто не приходило. Прийшлось мене "ідентифіковувати" через PUK код чи то серійний код сім карти. Щось трошки поклацавши по клавішам комп'ютера, працівник сервісного центру покликав своїх колег, ті щось довго видивлялись на екран монітора і зрештою сказали що на жаль але я не зможу перейти на контракт бо після портації номеру треба чекати 30 днів.

Я подякував і пішов геть з сервісного центру але при цьому вирішив зателефонувати на номер підтримки 466 з питанням чи дійсно це так що мені треба чекати 30 днів аби перейти на контрактне обслуговування. Оператор попросила трішки почекати і потім повернулась і заявила що я можу перейти на контрактне обслуговування негайно і немає таких вимог згідно яких я б мав чекати 30 днів. Виявляється, мене значить таки обдурили, подумав я собі, коли надали недостовірну інформацію. Отож, я вирішив вдруге звернутись в сервісний центр обслуговування але пішов вже в інше відділення. Там я натрапив на якусь дівчинку, яка теж довго щось клацала на комп'ютері але коли дізналась що мій номер був портований лише 2 години тому порадила підійти після 17:00 щоб "закінчився увесь процес портації номера". Що я й зробив. Але вже підійшов десь біля 18 год. Ця ж дівчина знову щось дуже довго клацала на комп'ютері, потім зателефонувала своєму менеджеру, і потім сказала мені що при міграції на контракт система видає помилку і знову порадила звернутись через 2 або ще краще через 3 дні, поки оновляться всі дані в "базі даних". Я гарно їй подякував і пішов геть.

Уже наступного дня, я вирішив звернутись до головного центру обслуговування Київстар що знаходиться за адресою Хрещатик 26. Я натрапив на дуже приємну дівчину, яка знову намагалась мене мігрувати на контракт. Однак знову у неї виникла помилка. Колегіально було вирішено, що це мабуть тому що мій новий номер передоплати не є зареєстрованим і мені знову відправили СМС для "ідентифікації абонента", який я знову ж таки не отримав. Зрештою, правдою, не правдою, їм якось вдалось мене зареєструвати як абонента, однак, це не допомогло вирішити проблему з міграцією на контракт. При міграції на контракт система вперто видавала помилку "Can't retrieve subscriber HLR". Дівчина що мене обслуговувала дуже вибачилась і сказала що оскільки це вихідний день (це було 9 травня) то вона не зможе отримати технічної підтримки по моїй проблемі і порадила звернутись наступного дня 10 травня коли технічний відділ вже зможе вирішити проблему з міграцією номеру на контракт. Дівчина обіцяла що обов'язково зателефонує мені коли отримає звістку від технічного відділу.

Наступного дня, ця ж дівчина таки дотримала свого слова і справді зателефонувала але нічого втішного не могла сказати. Сказала що техніки все ще працюють над моєю заявкою і нова дата вирішення моєї заявки назначено на понеділок, 13 травня до 18:00.

У понеділок, я вже сам телефонував в центр підтримки на 466 але мені повідомили що моя заявка все ще вирішується і новий термін вирішення вказано на 19 год цього ж дня. Я майже зрадів адже вже був впевнений що після 19 год. моє питання буде вирішено і я нарешті зможу перевести свій номер на контракт. Однак дзвінок в підтримку після 19 год. мене нічим потішити не зміг. Сказали, що термін вирішення заявки перенесли вже на наступний день 14 травня до 18 год.

Вже наступного дня ближче до обіду я отримав черговий дзвінок від працівниці Київстар з Хрещатика 26, котра повідомила що на жаль в цей день інженери Київстару теж не зможуть вирішити питання з міграцією на контракт бо в системі виникають труднощі і повідомила що новий крайній термін вирішення питання назначено аж на 20 травня!!!

Більше залишатись без зв'язку я не міг і мені не залишалось іншого вибору як поповнити свій номер передоплати на 225 грн і перейти на тарифний план "Максимальний безлім" хоча до цього планував користуватись контрактним тарифний планом "Kyivstar 4G" за 150 грн. Окрім цього ще треба було поповнити номер на 15 грн. щоб замовити 30 хв. на міські номери. Отож, замість запланованих 150 грн. прийшлось розкошелитись на 240 грн.!!!

Далі, я вирішив замовити послугу "Комфортний перехід" щоб люди котрі телефонували на мій старий номер Київстар отримували повідомлення про те що я змінив свій номер телефону. Але вгадайте що? Послуга теж не активувалась оскільки система Київстар "думає" що я намагаюсь повідомлювати своїх абонентів що я змінив свій номер на номер Lifecell коли насправді цей номер було портовано до Київстару.

Загалом, за декілька днів користування Київстаром на портованому номері Lifecell у мене виникли наступні проблеми:

  1. Не можу мігравати з передоплати на контракт. Проблема до цих пір не вирішена
  2. Не можу отримувати сервісних СМС від Київстар. Їхня система думає що я абонент Lifecell.
  3. Не можу активувати послугу "Комфортий перехід". Їхня система думає що я намагаюсь повідомити своїм додзвонювачам що я перейшов на Lifecell, хоча цей номер знову ж таки було портовано на Київстар.
  4. Не можу замовити послугу "Автовідповідач MMS" бо їхня система думає що я хочу отримувати повідомлення MMS на номер Lifecell, хоча знову ж таки, цей номер вже належить Київстару.
ВИСНОВОК: Компанія Київстар виявилась не готовою до MNP. Проблеми які я озвучив вище, це те що мені поки-що вдалось ідентифікувати як проблему оскільки сам стикнувся з цим, але більше ніж впевнений що проблем набагато більше.

Тому, рекомендація всім - якщо думаєте портувати свій номер від іншого оператора до Київстару. Не поспішайте а краще збережіть свої нерви. Вони вам ще пригодяться.

До цього часу, я не отримав від Київстару жодних офіційних вибачень і ніхто навіть не думав запропонувати мені будь-яку компенсацію за завдані незручності з користування їхнім зв'язком, ніби так і має бути.

Отож, висновки робіть самі.
Уровень пользователя 3
Отправить значок

Какое отношение к КСу и его предупреждению имеет Лайф с его 500 минутами? У КСа таких тарифов нет.

Так в чем проблема? Уже пол года не пополняю счет КС. Звоню с Лайфа принимаю на КС. Все довольные, особенно КС!

И номер на визитках не пришлось менять и глюков с МНП нет и страшилок никто не слышит ЛЯПОТА :)

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Задайте це питання Лайфу, адже саме цей оператор надає вам послугами тепер, а не Київстар
От якщо б ви перейшли до Київстару, то могли б це зробити

Доречі, засідати номера на стартовий пакет звучить дивно - номер це номер, а стартовий пакет то стартовий пакет.
Замінити одне на інше це як замінити ... на апельсин.

Краще казати «перейшли до іншого оператора»

да оно вообще, МНП это, не особо сейчас нужно

 

оно было актуально 15 лет назад в эпоху трубок с одной сим-картой

 

а сейчас, в эпоху двух- и даже трех-симных телефонов, нет проблем воткнуть несколько сим-карт и на старый номер принимать звонки, а с нового звонить (постепенно сообщая всем, что у вас новый номер)

 

вдобавок ко всему, работает оно тоже достаточно весело -- то СМС из банков не ходят, то звонки

 

про пополнении счета я вообще молчу (если пополнять в терминале, то только там, где можно выбрать оператора вручную, а не там, где он определяется автоматически по коду сети (как, например, в Привате))

Уровень пользователя 1

@lite1709, я передала просьбу изменить текст уведомления и ваши жалобы в соответствующий отдел. :nerd:  


А что насчёт отключения такого уведомления? Т.е. я абонент КС, звоню на бывший КС и не слушаю каждый раз это предупреждение? Т.е. тот, кто не хочет это слышать может отключить. У Лайфа и Водафона такое возможно, а у КСа?

Отримав сімкарту, сказали що 18.09 коли водафон перестане працювати вставити сімку Київстар.
Встановим, отримав 2-3 рекламних смс, пройшло 4години , вже йде 5, а сімкарта все ще не працює.
?????
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Monk ну вот, а Вы переживали что будет плохое знакомство )))
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Проблема всім відома, але Київстар її ігнорує 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Akomylator, якщо в смс не була вказана причина, рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення деталей. 🤓
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Нет не один. Между старым и новым оператором есть ещё прослойка, отдельная организация, регулятор. Вот на его уровне эта проблема и возникает.
Уровень пользователя 1

@lite1709

В соответствии с пунктом №9 Порядка о предоставлении услуг по переносу абонентских номеров, на оператора возлагается обязанность оповещать своих абонентов при звонках на номера, которые перешли в другую сеть.

Так зачем Хомяк пытается свалить с больной головы на здоровую, говоря, что я должен обращаться к оператору, принявшему номер, если это не так??? Почему вы мне даёте эти формальные ответы??? Ведь вопрос звучал: “Кто-то объяснит почему КС вернул своё ужасное уведомление при звонках на перенесённые от него номера (10 сек)? Оно было изначально таким, но после жалоб, в т.ч. от конкурентов, сделали на какое-то время нормальное короткое уведомление, а теперь вернули эту пугалку. Поддержка морозится и вешает лапшу типа номер не принадлежит КСу, обращайтесь к тому оператору, к-му принадлежит этот номер.”

Вопрос не в том, почему это предупреждение есть, а почему оно именно такое и почему его нельзя отключить???

“ПИ-ПИ-ПИ,  УВАГА!!! ВИ ТЕЛЕФОНУЄТЕ НА НОМЕР ІНШОГО ОПЕРАТОРА, ТАРИФІКАЦІЯ ЗГІДНО УМОВ ВАШОГО ТАРИФНОГО ПЛАНУ!”

ТАКИМ ГОЛОСОМ И ИНТОНАЦИЕЙ ЗВОНИЛИ КОЛЛЕКТОРЫ (РОБОТ) МОЕЙ ТЁЩЕ - ИСПУГАТЬСЯ МОЖНО, ВОЗНИКАЕТ ЧУВСТВО, ЧТО ДЕЛАЕШЬ ЯВНО ЧТО-ТО НЕ ТО.

ВЫ НЕ ХОТИТЕ МЕНЯ СЛЫШАТЬ? ДЕЛЕАЕТЕ ВИД, ЧТО НИЧЕГО НЕТ И НЕ БЫЛО???

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Aschim,  ви можете подати скаргу через оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support  

Уровень пользователя 1

@Vitalii_2020, рекомендую обратиться к оператору или написать в наш онлайн чат этот вопрос. 

Ответ: Нельзя! Я ответственно заявляю, что оператор Киевстар самый конченый оператор как минимум в Украине!

ЗЫ. И нех исправлять мои сообщения! У нас в стране цензура запрещена!

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@Alex73 и смысл от того что вы туда сюда бегаете?)
простите за вопрос, а вернулись в киевстар вы зачем?)
О это отдельная история)
Я пробую все подобные фичи сразу, интересно.
Вернулся кстати не поверите, из за идиотского сигнала.
Родные закидали тапками, кстати для тех у кого много родственников останется за "бортом" не переходите вас укокошат, лучше купить отдельную сим.
Еще проблема, понимаю боль у всех, не приходит большиство смс после портации.
И последняя глобальная проблема, невозможно пополнить счет с Приват или Портмоне на номер после портации выдает ошибку. Только через особые приложения оператора еще прокатило, но это гемор.

Короче совет тем кто решается, лучше купить отдельную сим, потому что косяков больше, и это только явные.

Ну косяки будут устранять, это же новая услуга, не все сразу! 😉
Могу сказать, что сегодня 04.10 в обед проблема решилась.

Ответить