Решено

Услуга "Пауза абонплаты"


Отправить значок
Подключила услугу "пауза абонплаты" пришло сообщение об активации, в моем кабинете информация о том, что все активно, но услуги связи, интернета и т.д. Не работают.
icon

Лучший ответ Xomyak 12 Март 2018, 00:25

@Aliluenko101, рады приветствовать вас в нашем сообществе!

Пользователям, которые ещё не оплатили ежемесячную/ежедневную абонентскую плату по тарифу и хотят сменить тарифный план, предоставляется возможность приостановить начисление абонплаты по тарифу на одни сутки, чтобы избежать двойного снятия за текущий и новый тариф.

То, что смогли подключить услугу говорит о том, что по текущему тарифу оплаты не было. Если не оплатили, то как сможете делать звонки и выходить в Интернет? 🤔
Просмотр оригинала

13 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Aliluenko101 а что вы хотели получить подключая "пауза абонплаты"?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Вы де-факто заказали услугу консервации номера.
Понятное дело, что предоставление всег услуг приостанавливается, о чем написано на страничке данной услуги.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Aliluenko101, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Пользователям, которые ещё не оплатили ежемесячную/ежедневную абонентскую плату по тарифу и хотят сменить тарифный план, предоставляется возможность приостановить начисление абонплаты по тарифу на одни сутки, чтобы избежать двойного снятия за текущий и новый тариф.
То, что смогли подключить услугу говорит о том, что по текущему тарифу оплаты не было. Если не оплатили, то как сможете делать звонки и выходить в Интернет? 🤔
Зараз у мене активований тарифний план "₴₴Київстар онлайн. Регіон 2". Абонплата за цей місяць знчта не була, і, відповідно, на рахнку коштів зараз не має. Хочу перейти на тариф "Київстар онлайн 3G+", однак для переходу потрібно, щоб кошти були наявні на рахунку. Та якщо я поповню рахунок, то одразу ж будуть зняті кошти за умовами мого тарифу. Тобто, зніметься абонплата, я зміню тариф і знову знімется абонплата вже за умовами нового тарифу. Чи можливо уникнути такої ситуації?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Andinoriel Можно, в Мой Киевстар, подключите услугу "Пауза абонплаты", дождитесь смс, пополняйте счет, меняйте тариф.
@Stas дякую за допомогу!)
При попытке заказа услуги "пауза абонплаты", стоимостью 0.00 грн требует проверить состояние счёта и попробовать снова

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
Andinoriel, добро пожаловать в наше сообщество!
Такая ситуация возможна при наличии ограничений для заказа услуги. Либо в день заказа была оплачена ежедневная абонплата, либо не вышел срок месяца после последней оплаты по тарифу, либо услуга уже была заказана за последние 30 дней.
Уровень пользователя 3
Отправить значок
Чи можливо уникнути такої ситуації?
@Andinoriel, доброго дня.
Поповніть рахунок на 5 грн і більше (але менше 50 грн) для зняття завтра щоденної абонплати, потім можна поповнити рахунок на суму достатньої для переходу на тариф "Київстар Онлайн 3G+" і замовити перехід у цей тариф.

Ознайомтесь із цією інформацією:
"При поповненні рахунку на суму достатню для нарахування щомісячної абонплати за умовами тарифного плану вона буде знята автоматично:
  • найближчої ночі з 00:00 до 03:00, якщо протягом дня, в якому була нарахована щоденна абонплата;
  • одразу після появи на рахунку достатньої суми, в якому не була нарахована щоденна абонплата.
...Щоденна абонентна плата зніматиметься автоматично з 00:00 до 03:00 при наявності достатньої суми на рахунку.
Про нарахування щоденного обсягу послуг ви отримаєте SMS-повідомлення."
прийшло повідомлення про те якщо я замовлю до 30 03 2018 тариф максимальний безлім + то отримаю перший місяць без абонплати. перейшов поповнив проте абонплату було знято. Можливо я щось не правильно зрозумів ? Чи можливо наступного місяця абонплата зніматися не буде ?
Уровень пользователя 3
Отправить значок
@vasus99, доброго вечора! :)

Це надійшла персональна пропозиція. Детальні умови пропозиції озвучуються при дзвінку на номер 466 чи 477, система одразу повинна сповістити про наявність пропозиції та запропонує прослухати її.

Взагалі, щоб скористатися пропозицією, необхідно мати достатньо сумму на грошовому рахунку, яка дорівнює місячній абонплати нового тарифу, для переходу до тарифу. При переході гроші за першу абонплату не списуються і перший місяць послуги в рамках тарифу надаються безкоштовно.

У разі подачі заявки на перехід при недостатній сумі на рахунку, система запропонує прийняти заявку та виконати після поповнення рахунку на необхідну суму. Скоріше у цьому випадку пропозиція буде не доступною.

Так як саме з урахуванням вище зазначеного зробили перехід?
В додатку " Мій києвстар" немає функції " паузи абонплати"
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Misharapoport, щоби змінити тарифний план не обов'язково підключати послугу "Пауза абонентської плати" 🤓
Якщо перехід на новий тарифний план безкоштовний, вам достатньо лише подати заявку, і дочекатись SMS про зміну. Після отримання SMS поповнити рахунок на суму абонентської плати, і дочекатись SMS, що тариф активовано.
Якщо перехід на новий тарифний план платний, перед подачею заявки на зміну потрібно переконатись, що на рахунку є сума, достатня для цієї операції. Знову очікуєте SMS про виконання заявки, і після цього поповнюєте рахунок на суму абонентської плати.

Ответить