Решено

Услуга "Переадресация вызовов"



Показать первую публикацию

285 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Отключение всей переадресации ##002# вызов
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@QWE130, ##002# вызов. Отключает все переадресации по номеру
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Dimaspace, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔можливо у вас підключена послуга "Переадресація викликів". Спробуйте набрати на телефоні комбінацію ##002# та виклик. Після цього протестуйте вхідні дзвінки.
Як зняти переадресація з іншого номера на мій?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
С того (другого) номера телефона нужно набрать ##002# вызов
Підскажіть будь ласка коли в мене вимнений телефон, то замість того щоб говорити для людини яка до мене телефонує що я поза заною досяжності... говорить що даний номер не закріплений за жодним абонентом... і смс з повідомленнями хто до мене звонив коли телефон був вимкнений не надходять... як можна вирішити цю проблему?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Можливо це проблема переадресацii.
Повернути штатнi налаштування для дзвiнкiв можно командою ##002#

Для SMS:
Щоб перевірити статус переадресації SMS, слід відправити USSD-команду https://tel:*100%23 та в меню, що з’явиться, обрати розділ «Послуги» — «Переадресація SMS» — «Статус переадресації». Після цього Ви отримаєте інформацію про статус переадресації текстових повідомлень (встановлена/невстановлена) та телефонний номер, на який переадресовуються повідомлення в разі, якщо послуга ввімкнена.
Щоб відключити переадресацію SMS, слід відправити USSD-команду https://tel:*100%23 та у меню, що з’явиться, обрати розділ «Послуги» - «Переадресація» — «Переадресація SMS» — «Відключення послуги». Після цього переадресацію SMS буде скасовано.

Загалом, можу сказати що ця проблема може бути з боку Киiвстар - на серверах.
Як дізнатися, чи є переадресація з мого номеру?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Вот вам полная инструкция по переадресации.
Набрав указанные коды можно как проверить статус каждой из них, так и установить настройки по-умолчанию, установить переадресацию на желаемые номера по нужным вам условиям.
чи може йти гудок коли абонент поза зоною досяжності?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Зазвичай - ні. Але у деяких випадках це можливо.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Oleg777 Может, в том случае, если установлена переадресация звонков на номер который в сети 🙂
переадресация небыла установлена.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
переадресация небыла установлена.
значит не может 🙂
коли мені дзвонять на мій номер відповідає хтось інший.
это переадресация
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@andyz не факт. Это может быть и глюк системы, когда нескольким абонентам дали карты с одним номером. Такое уже случалось. В итоге звонки приходят тому кто зарегистрировался в сети последним. Решается путём персонификации номера, блокировки всех карт и перевыпуска новой.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

переадресация небыла установлена.значит не может :)

Возможно в случае некорректной работы сети, а также ряде исключительных ситуаций.
Но это чуть ли не разовая авантюра и на постоянной основе оно проявлятся не может.
Однако, абонент может установить переадресацию при недозвоне в течении некоторого времени на сервис-номер автоответчика или другой службы, включая штатную, что будет говорить что абонент вне сети.
в чем может быть проблема, если набираю номер знакомого, а попадаю к другому человеку, номер набираю правильно, пробовал как из справочника, так и просто руками по циферке вводить и все равно попадаю к другому абоненту. Ранее такого не наблюдалось, только недавно. Знакомый номер не менял, когда мне звонит высвечивается именно его номер
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Alessandro такая ситуация может быть только в одном случае, у человека которому вы звоните, установлена переадресация звонков. Для отмены переадресации ему нужно набрать ##002# вызов
дякую, перевірим, але ж крім нього ніхто не міг включити переадресацію? ну тобто, маю на увазі, щоб включити переадресацію потрібно мати фізичний доступ до телефону абонента? тобто, оператор Київстар цього без відома абонента зробити не міг?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
дякую, перевірим, але ж крім нього ніхто не міг включити переадресацію? ну тобто, маю на увазі, щоб включити переадресацію потрібно мати фізичний доступ до телефону абонента? тобто, оператор Київстар цього без відома абонента зробити не міг?
Да, все верно, нужен физ. доступ к устройству.
Доброго дня!
У моїх батьків виникла така проблема - у них в будинку нестійкий сигнал мережі, через що періодично їх телефони "поза зоною досяжності". Останній тиждень мій батько не може додзвонитися до мами і потрапляє на абонента з іншим номером. Виглядає так, що це може бути проблема переадресації викликів. Але моя мама не вмикала переадресацію, банально не знає де це робиться. Три тижні тому поміняв її кнопочного динозавра на смартфон і замінили сімкарту на нову з можливістю підключення 4G. Два тижні все було нормально, а останній тиждень ні. Більше того, всі переадресації про всяк випадок відмінили за допомогою коду ##002#. Ще дивним моментом є те, що тільки у батька така проблема і тільки з маминим номером. На інші номери він нормально дзвонить, так само інші люди, в тому числі і я, спокійно додзвонюємося до моєї мами. В чому може бути проблема і як її можна вирішити?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Val_povr, переадресацію лише для одного номера неможливо встановити. Тобто, якщо переадресація встановлена, то будь-хто буде потрапляти до іншої людини. Якщо така ситуація лише у вашого тата, можливо, він просто некоректно набирає номер або некоректно вказаний номер в телефонній книзі. Перевірте це.
Valentyna, дякую за відповідь. Справа в тому, що номер тато набирає з телефонної книги. Там його перевірили, він вказаний правильно. Номер абонента, на який він потрапляє взагалі інший, там співпадає буквально декілька цифр. Дивне те, що проблема з'явилася буквально тижні півтора тому, хоча до цього все було нормально. Мама спеціально опитала своїх знайомих і жоден з них з такою проблемою не стикався - вони або додзвонюються до мами або їм повідомляють, що абонент поза зоною, а мамі надходить смс про дзвінок. Щоправда один раз їй дзвонили з лікарні і втрапили на якогось чоловіка, але з другої спроби додзвонились, то можливо просто помились цифрою при наборі номера. А ось тато змушений дзвонити мені, щоб я передзвоним мамі і сказав, щоб передзвонила йому... Маразм, самі розумієте. Мама вже декілька разів вводила код ##002# про всяк випадок, але проблема залишилась...

Ответить