Решено

Услуга "Переадресация вызовов"



Показать первую публикацию

285 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Val_povr, 🤔рекомендую переставити сім-картку татову в інший телефон та перевірити ситуацію по складнощам
Как отключить переадресацию ?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Переадресация вызова
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Veronika94, достаточно набрать комбинацию ##002# и вызов.
Доброго всім часу доби! Оскільки сьогодні до оператора стало важче додзвонитися, аніж до вельмишановного пана президента, то був змушений написати сюди. Цікавить чи можна поставити повну переадресацію всіх вхідних викликів із одного мобільного Київстар, де 0 в мережі, на інший Київстар, де також 0 у мережі. Той номер із якого хочу переадресовувати має місячну абонплату 55 грн (безлім + 30 хв на інші + 500 Мб), а інший номер, на який хотілося б її поставити, має абонплату 95 грн (безліч + 6000 Мб + теж там якась кількість хв. на інші оператори). Я пробував все зробити через "Мій Київстар" але після введення номера і смс-ці про успішне виконання послуги, так нічого і не помінялося. Номер просто поза зоною. Якщо хтось мені може допомогти, то Підскажіть хтозь-щось, будь ласка!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Да возможно сделать **21*+380671234567# вызов
Kimeri, дякую, ви мені допомогли більше та швидше аніж ті оператори і навіть чим той президент України)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Так же главное чтобы у Вас номер с которого делается переадресация был оплачен
Коли в мене виключений телефон то абонентам які телефонують каже що "номер абонента не обслуговується",і смс що мені хтось дзвонив не приходить.В когось є така подібна ситуція?
Скажіть будь ласка як так можливо , що на мій номер постійно встановлюють переадресації без мого відома, а до оператора додзвонитися не можливо! Просто не можливо! Це сервіс такий за 240 грн в місяць? Ніякої відповідальності. Змінюю оператора собі і всім своїм близьким , і потім не питайте чому, як це будо з домашнім інтернетом . Сервіс...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
А причем здесь оператор если другой абонент просто устанавливает переадрессацию?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Vika246
підскажіть будь ласка,чи можна зробити переадресацію виклику з київстару на мтс?


Да, только будете оплачивать эту переадрессацию согласно вашего тарифа
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Так це на вас встановлюють переадресацію.
Для цього ніякого підтвердження не потрібно.
Більше того, це не передбачено жодною мережу по всьому світу.

Розбирайтесь з тим хто на вас переадресовує.
Я не могу дозвониться к оператору который день... в первый день мошенничества дозвонилась и они не сразу и обнаружили то проблему, сейчас поговорить с оператором просто не реально!
Так це на вас встановлюють переадресацію.
Для цього ніякого підтвердження не потрібно.
Більше того, це не передбачено жодною мережу по всьому світу.

Розбирайтесь з тим хто на вас переадресовує.

З много номеру всі дзвінки і смс, а не на мій. Я не знаю хто це робить!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@OlgaZ чи можливо що цим номером користується також і хтось інший?
@OlgaZ чи можливо що цим номером користується також і хтось інший?
Дуже схоже на це, але я не розумію як і чому ... чому вже розумію, у подруги буда така сама ситуація і шахраї добралися до банківських рахунків ... я такого не хочу ... намагаюсь зв’язатись з оператором , щоб з`ясувати -не можливо. Захожу в кабінет і знову відключаю всі переадресації ... вони з’являються знову і знову, я іноді навіть зателефонувати не можу нікуди ... бачу один вихід -блокувати карту...
@OlgaZ если вы имеете в виду подключенную услугу "Переадресация", которая видна в личном кабинете -- то она включена у всех и не отключется

это переадресация на голосовой почтовый ящик (или что-то в этом роде) в случае недоступности номера

у меня она тоже подключена и не отключается (точнее, можно подать заявку на ее отключение и заявка будет отработана, но зайдя в личный кабинет снова, вы опять увидите эту услугу среди подключенных)
с телефона можно, через личный кабинет -- нет (там только на номера Киевстара можно, на другие -- нет)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Больше всего что установлено переадресация. Отключите ##002# вызов и будет Вам счастье
Отправить значок

Отключение переадресации
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@30andrij, 🤔все вийшло? Переадресація працює?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@OlgaZ, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону. Консультант допоможе розібратись.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Vika246, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону. Консультант допоможе розібратись.
Добрый день. В тот момент когда у меня включается телефон, то все кто мне звонит вместо того чтоб услышать "Зараз Надаль вiдсутнiй звязок з вашим абонентом". Слышат : " Цей номер не дiйсний"!!!!! Представляете какая паника у родственников и друзей ?!!! Решите эту проблему. И мне не приходит СМС что мне звонили и кто звонил, а им не приходит СМС что я уже на связи после включения! Это тоже надо решить!!! Спасибо

Ответить