Решено

Услуга "Восстановление номера"

  • 7 January 2018
  • 164 ответы
  • 379 просмотров

Уровень пользователя 1
  • Стажер
  • 15 ответов
Как мне получить пароль у оператора?
icon

Лучший ответ Valentyna 16 January 2019, 08:59

Просмотр оригинала

164 Ответы

Вирішив своє запитання. Потрібно просто вибрати мережу в ручному режимі, чомусь автоматично не працює.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Sanya02, дякую за зворотний зв’язок :hugging:

Чи можу я активувати сім якщо я довго нею не користувався?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

Питання не зрозуміле.
Якщо ви “довго не користуєьтесь”, то ви вже нею користувались, тобко SIM-карта ВЖЕ активована.
Якщо так, то вона працює 1 рік з момету останнього дзвінка чи поповнення, та протягом ще одного місяця ви можете відновити ваш номер, після цього періоду лише викуп номера, якщо він ще не належить комусь іншому, або придбання нового номеру.

Якщо ж ви придбали пакет та не активували його ніколи, то ви можете це зробити у період вказаний на самому стартовому пакеті, після останньої дати карта вже не буде активною ніколи.

Отправить значок +1

Щоб поновити номер, який було заблоковано через закінчення строку його дії,
його можна протягом одного місяця відновити за допомогою поповнення рахунку на довільну суму, і термін дії буде продовжено автоматично на 365 днів. Поповнити рахунок можна у будь-який спосіб, окрім послуги «Кредит трансфер».

Перевірити термін дії номера можна за допомогою комбінації *114#.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Volodymir18, щоб точно перевірити, чи вдасться відновити номер, раджу звернутися до оператора. 

Добрый день!

Есть контрактный номер с положительным балансом. Примерно год назад через приложение я приостановил его действие. Было указано, что при этом входящие звонки и СМС будут работать, а исходящие нет. Так и было.

Потом прошло полгода (максимальный срок приостановки номера?) и номер продолжал работать. Последний раз я на него звонил 30 сентября, всё было ок.

Сегодня обнаружилось, что «мобильная сеть недоступна», приложение не работает (то есть ничего по номеру посмотреть нельзя), а в поддержке сказали, что «ваш номер даже не обслуживается в Киевстар»!

Как вернуть номер и баланс? Почему он был отключён без всяких предупреждений, при том что там была более чем необходимая сумма на балансе?

Отправить значок

@YMM, так як у вас контрактне підключення та скористались послугою «Тимчасове відключення/повторне підключення номера», то за нею ви можете припинити обслуговування вашого номера на строк до шести місяців. 

Якщо номер не використовується більше року, то за місяць до анулювання на номер надходить SMS з попередженням: “Необхідно відновити обслуговування номера до ххх.хх.2021 (включно), інакше номер буде анульовано.”

Якщо ніяких дій за цей період система не бачить, номер анулюється.

Додатково можу порадити спробувати звернутись до магазину Київстар для уточнення можливості його відновлення, деталі описані за посиланням  https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/number_renovation

 

@YMM, так як у вас контрактне підключення та скористались послугою «Тимчасове відключення/повторне підключення номера», то за нею ви можете припинити обслуговування вашого номера на строк до шести місяців. 

Якщо номер не використовується більше року, то за місяць до анулювання на номер надходить SMS з попередженням: “Необхідно відновити обслуговування номера до ххх.хх.2021 (включно), інакше номер буде анульовано.”

Якщо ніяких дій за цей період система не бачить, номер анулюється.

Додатково можу порадити спробувати звернутись до магазину Київстар для уточнення можливості його відновлення, деталі описані за посиланням  https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/number_renovation

 

За 3 дня до аннулирования номера телефон работал, но никаких сообщений не было! То есть Киевстар нарушил условия? 

Отправить значок

@YMM, :thinking: для перевірки ситуації зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  із зазначенням номера телефону.

@YMM, :thinking: для перевірки ситуації зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  із зазначенням номера телефону.

Я уже обращался в ЦОА на Крещатике, мне отказали в восстановлении без внятного обьяснения причин, хотя по процедуре восстановления контрактного номера у меня есть 90 дней для этого (номер аннулирован 2 октября). Было предложено ждать когда номер появится в магазине и пытаться его выкупить.

Я так понимаю, что следующий шаг это обращаться в головной офис с официальным заявлением.

Отправить значок

@YMM, прикро, що зіткнулись з такою ситуацією

На жаль, з боку модераторів Спільноти вплинути на вирішення питання немає можливості:sweat:

@YMM, прикро, що зіткнулись з такою ситуацією

На жаль, з боку модераторів Спільноти вплинути на вирішення питання немає можливості:sweat:

После повторного посещения ЦОА ситуация такая:

Номер был аннулирован 2 октября. Так как владелец контракта умер задолго до этого, мне нужно было обратиться для переоформления контракта до этой даты, предоставив свидетельство о смерти владельца и свои документы.

Теперь же, после 2 октября когда номер уже не обслуживается, восстановить в течение 90 дней может только владелец, который умер. Даже его родственники и наследники, которые имеют все необходимые документы о смерти и все законные права, не могут получить доступ к его мобильному номеру и переоформить его на себя.

Отправить значок

@YMM, шкода, що так сталось:pensive:

Ответить