Решено

Услуга "Замена Sim на USIM с доставкой"

  • 8 Июль 2019
  • 22 ответы
  • 1556 просмотров

Заказал стартовый пакет ) сегодня должна бить доставка но товар даже до новой почты не дошел.
icon

Лучший ответ Valentyna 8 Июль 2019, 17:32

@Serega2019, рекомендую обратиться в службу поддержки. На сайте вверху указан номер и график работы. 😉
Просмотр оригинала

22 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Чего вы от нас ожидаете?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Serega2019, рекомендую обратиться в службу поддержки. На сайте вверху указан номер и график работы. 😉
Я замовив послугу заміни сім карти на 4G, а мені на пошту прийшла прострочена карта, як мені замовити знову цю послугу ?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
@xentaited Доброе утро, уточните этот момент у оператора по тел. 466 или через чат!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@xentaited, досить дивно 🤔
В цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, детально опишіть ситуацію. Консультант допоможе розібратись і порадить, що робити далі.

Підкажіть пліз як замовити usim поштою? На сайті перекидує в додаток, а в додатку немає такої фічі (( передивилась вздовж і поперек...

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

В перший раз чую про те що USIM можливо отримати поштою. 
Можливо це і так, тоді вам підкажуть.

Я можу підказати інший варіант, а саме - самойстійну заміну старої SIM на нову USIM.

Це дуже просто - придбали найдешевший стартовий пакет, там гарантовано карта 4G (USIM), ввели комбінації, тепер ця нова картка з нового пакету - ваша.
Номер зберігається (ваш), фактичной це перенос вашего номера на ному карту з цього стартового пакету, при цьому старий номер зі стартового пакету втрачається.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tor1, а у вас номер предоплаченной связи или контракт? 

@Tor1, а у вас номер предоплаченной связи или контракт? 

Передплачений

В перший раз чую про те що USIM можливо отримати поштою. 
Можливо це і так, тоді вам підкажуть.

Я можу підказати інший варіант, а саме - самойстійну заміну старої SIM на нову USIM.

Це дуже просто - придбали найдешевший стартовий пакет, там гарантовано карта 4G (USIM), ввели комбінації, тепер ця нова картка з нового пакету - ваша.
Номер зберігається (ваш), фактичной це перенос вашего номера на ному карту з цього стартового пакету, при цьому старий номер зі стартового пакету втрачається.

Можливо, я якось неправильно трактувала «замовте доставку usim укрпоштою» ?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

@Tor1, ниже на указанной вами странице есть краткое описание, не знаю поможет ли:

 

Вы можете заказать доставку стартового пакета:

Услугу можно заказать при условии, если:

  1. Вы абонент предоплаченной формы обслуживания.
  2. Пользуетесь услугами мобильной связи Киевстар не менее 3-х месяцев.
  3. Ваш смартфон поддерживает 4G (LTE).

Заявка обрабатывается только в рабочие дни до 16:00. Максимальный срок доставки — до 5 рабочих дней.

Услуга действует по всей Украине, за исключением временно оккупированных территорий и территорий, на которых органы государственной власти временно не осуществляют свои полномочия или осуществляют их не в полном объеме.

@Tor1, ниже на указанной вами странице есть краткое описание, не знаю поможет ли:

 

Вы можете заказать доставку стартового пакета:

Услугу можно заказать при условии, если:

  1. Вы абонент предоплаченной формы обслуживания.
  2. Пользуетесь услугами мобильной связи Киевстар не менее 3-х месяцев.
  3. Ваш смартфон поддерживает 4G (LTE).

Заявка обрабатывается только в рабочие дни до 16:00. Максимальный срок доставки — до 5 рабочих дней.

Услуга действует по всей Украине, за исключением временно оккупированных территорий и территорий, на которых органы государственной власти временно не осуществляют свои полномочия или осуществляют их не в полном объеме.

Дякую!!!! Не уважна)))))

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tor1, :thinking: розібрались? Вдалось замовити? 

@Tor1, :thinking: розібрались? Вдалось замовити? 

Нєа)))) сходила в центр самообслуговування! В додатку так і не знайшла як замовити. А на сайті натискаю увійти - перенаправляє у додаток… (на смотрфоні) телефонувати в колл центр не зручно, сиджу у мережі поки дитина поруч спить))) коротше, простіше піти і зробити! Дали ще місяць безкоштовного безліму 

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tor1, дякую за зворотній зв’язок. Якщо не зручно спілкуватися по телефону, можете писати в чат: https://kyivstar.ua/uk/support 

@Tor1, дякую за зворотній зв’язок. Якщо не зручно спілкуватися по телефону, можете писати в чат: https://kyivstar.ua/uk/support 

Я намагалась, писати в чатбот в телеграмі, але на всі запитання бот просто давав роз‘яснення, що таке сім картка, що таке юсім… теж не вийшло))) з чатботом взагалі ніяк не вдалося поспілкуватися. Напевне, я неправильно ставила запитання ?‍♀️ (Питання було: «як замовити usim укрпоштою?»)

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Tor1, можливо, не було порозуміння :drooling_face:  За посиланням, що я надала , можна зв’язатися зі справжньою людиною. :wink:

Добрый вечер. Как я могу заказать замену сим карты на 4g на Укрпочту? Через интернет неделю назад заказывала, но полностью не заполнилось. А сегодня пыталась заказать, то пишет что мой тарифный план не поддерживает такую услугу. Как быть?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Anyuta91:thinking: пробовали еще раз? Удалось подать заявку? 

@Anyuta91:thinking: пробовали еще раз? Удалось подать заявку? 


Привіт! Дані ссилки з місяць не працюють! 23,03,20 таки вдалося подати заявку через додаток у смарті! ну дозвонитись на 466 самі знаєте нереально! через 8 робочих днів достукався в чаті до оператора - перебрали все навіть серійник картки. резюме таке: заявка є, але система на бачить моєї картки у смартфоні, який підтримував би 4Г!!!!! тому і не відправляють???? Пишу: у мене mini-Sim, яка у чотири рази більша від необхідної nano-Sim, тому то і замовляю! Я ж її ніяким боком у смарт просто не впихну і в чотири рази меншу не виріжу! А до найближчого сервіса не менше 40 км і транспорт не ходить (карантіна патамуша). Знаєте, що відповіла оператор? Попробуйте ЩЕ РАЗ зареєструвати заявку!!! Пишу: НЕ ПРАЦЮЮТЬ ссилки, дають ерори 400! У відповідь: Вас вітає Зоряна!! Ну а з нею крім купи-продай нема чого базарити! Так що буду писати офлиста з матюгами, бо дуже вже починає нагадувати робота Київстара на задрипанців з Укртелекому! Чи не перебралися грамотєї звідти в Київстар!

@Anyuta91:thinking: пробовали еще раз? Удалось подать заявку? 


Привіт! Дані ссилки з місяць не працюють! 23,03,20 таки вдалося подати заявку через додаток у смарті! ну дозвонитись на 466 самі знаєте нереально! через 8 робочих днів достукався в чаті до оператора - перебрали все навіть серійник картки. резюме таке: заявка є, але система на бачить моєї картки у смартфоні, який підтримував би 4Г!!!!! тому і не відправляють???? Пишу: у мене mini-Sim, яка у чотири рази більша від необхідної nano-Sim, тому то і замовляю! Я ж її ніяким боком у смарт просто не впихну і в чотири рази меншу не виріжу! А до найближчого сервіса не менше 40 км і транспорт не ходить (карантіна патамуша). Знаєте, що відповіла оператор? Попробуйте ЩЕ РАЗ зареєструвати заявку!!! Пишу: НЕ ПРАЦЮЮТЬ ссилки, дають ерори 400! У відповідь: Вас вітає Зоряна!! Ну а з нею крім купи-продай нема чого базарити! Так що буду писати офлиста з матюгами, бо дуже вже починає нагадувати робота Київстара на задрипанців з Укртелекому! Чи не перебралися грамотєї звідти в Київстар!


Ось таку фігню пише при переході по ссилках Мій київстар чи 466 

HTTP Status 400 - Required String parameter 'subscriptionId' is not present

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VovanSidorovi4, на даний момент дійсно спостерігаються складності в роботі системи самообслуговування. 

Прийміть вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Як тільки система запрацює в штатному режимі додатково проінформуємо. Після цього потрібно буде спробувати подати запит повторно. 

Ответить