Решено

Виїзд з домашнього регіону/як зміняться умови регіонального тарифу

  • 25 Октябрь 2017
  • 184 ответы
  • 20856 просмотров


Показать первую публикацию

184 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Kat. sen, рады приветствовать в нашем сообществе!
Если покидаете домашнюю зону действия тарифа в течение 3-х дней (день подключения + два дня) условия тарифа действуют без изменений. Начиная с 4-го дня тарификация будет следующей: безлимитные звонки в сети "Киевстар" — 2,00 грн/день пользования, на другие мобильные сети — 0,60 грн/мин, на номера фиксированной связи — 1,50 грн/мин. Интернет остается без изменений - безлимит.
Доброго дня. Давно не користувався послугами Київстару і хотів поцікавитися що до тарифу https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/contract/unlim . Я з Чернігівської області, однак дуже часто перебуваю в Києві (обрати один регіон дуже складно). Чи будуть змінюватися умови тарифу при зміні регіону і яким чином? Вартість різна в регіонах...
@Kat. sen, рады приветствовать в нашем сообществе!
Если покидаете домашнюю зону действия тарифа в течение 3-х дней (день подключения + два дня) условия тарифа действуют без изменений. Начиная с 4-го дня тарификация будет следующей: безлимитные звонки в сети "Киевстар" — 2,00 грн/день пользования, на другие мобильные сети — 0,60 грн/мин, на номера фиксированной связи — 1,50 грн/мин. Интернет остается без изменений - безлимит.

щось не сильно мобільний звязок виходить...
Коли я змінював тариф, в рекламному смс від Київстар не було вказано що тариф регіональний. І на данний момент я переїхав на пмж з одного регіону в інший.
Зайшов в магазин "Київстар" а вони сказали про те що не можуть змінити мені регіон. До оператора не можу дозвонитися... Що за сервіс???
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Коли я змінював тариф, в рекламному смс від Київстар не було вказано що тариф регіональний. І на данний момент я переїхав на пмж з одного регіону в інший.
Зайшов в магазин "Київстар" а вони сказали про те що не можуть змінити мені регіон. До оператора не можу дозвонитися... Що за сервіс???

на стартовому пакеті вказується регіон дії тарифного пляну

Коли я змінював тариф, в рекламному смс від Київстар не було вказано що тариф регіональний. І на данний момент я переїхав на пмж з одного регіону в інший.
Зайшов в магазин "Київстар" а вони сказали про те що не можуть змінити мені регіон. До оператора не можу дозвонитися... Що за сервіс???
на стартовому пакеті вказується регіон дії тарифного пляну

Мені прийшло смс повідомлення з пропозицією і комбінацією , який стартовий пакет?)
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@AndriiButok, вітаємо в нашій спільноті!
Контрактний тариф "Безлім", котрий ви обрали - національний, тобто буде діяти незалежно від того, в якій області та якому районі/місті ви знаходитесь. Для вас він буде оптимальним, якщо часто їздите до Києва😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Gest1488, вітаємо в нашій спільноті!
Така ситуація можлива, на жаль🙁персональна пропозиція на зміну тарифу надійшла саме для тої області та того району в котрому знаходились саме на момент отримання. Для зміни регіону потрібно змінити тарифний план. Тобто можна перейти на такі ж умови, але для вашого регіону😉
Для детальної перевірки, та підбору тарифу, зверніться, будь ласка, до онлайн оператора внизу сторінки https://kyivstar.ua/uk/support
Я недавно підключила акцію...і коли їду з львова в село мені приходить смс щоо я виїхала за регіон...прошу прийняти до уваги
Я недавно підключила акцію...і коли їду з львова в село мені приходить смс щоо я виїхала за регіон...прошу прийняти до уваги
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Что принимать? Вы подключили тарифный план, который действует не на всей территории Украины. Нужно было ознакомиться с его условиями.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Я недавно підключила акцію...і коли їду з львова в село мені приходить смс щоо я виїхала за регіон...прошу прийняти до уваги


а що саме ми маємо прийняти до уваги? Що у Вас регіональний тарифний плян?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Я недавно підключила акцію...і коли їду з львова в село мені приходить смс щоо я виїхала за регіон...прошу прийняти до уваги


а що саме прийняти до Уваги? Що Ви їдете в село? Чи те, що у Вас регіональний тарифний плян?
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Galinadragan999 , вітаю у нашій спільноті!
Таке повідомлення свідчить, що у Вас регіональний тарифний план. Якщо Ви користуєтесь номером на межі регіону дії тарифу, рекомендую обрати тариф, що буде працювати по всій Україні однаково, обрати тариф можна тут: https://kyivstar.ua/ru/mm
В мене піідключений тариф-
Безлім Соцмережі+,абон плату зняло і надало мегабайти з хвилинами,але коли телефоную до абонентів київстар мені кажуть що на рахунку недостатньо коштів,а в мене по тарифу безлім має будути.Що мені робити?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Предполагаю что Ваш тариф регионального действия, работает на определенной территории. Хотелось бы знать как называется Ваш тариф + где Вы сейчас находитесь?
Мені прислали повідомлення що я за межами мого регіону хоча я з області приїхав в київ. Зв'язатися з консультаннтом я не можу( обидва раза сказали лінії заняті) і сам зробити тоже нічого не можу. Моя думка про Київстар зіпсувалася. Шикарне ставлення до клієнтів
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
у тебе національний тариф?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
у тебе національний тариф?
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@KolyaAlm, для проверки необходимо знать условия вашего тарифа.
Чтобы проверить название тарифного плана, пожалуйста, наберите на телефоне *100*01*2# и вызов. Ответ отобразится на экране. НА нашем сайте : https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs, в разделе Больше информации отображаются полные условия тарифа, там есть пункт Территория действия тарифа, и там можно определить какие области и какие районы являются домашней зоной тарифа
Чому с.Конопниця Пустомитівського р-ну не входить у межі домашнього регіону Львівської області? Це ж Пустомитівський р-н!!!
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Olga83 раді вітати у нашій спільноті! Уточніть назву тарифу, яким користуєтесь, для перевірки інформації
Безлім розмови +
перейшла на тариф «Безлім Розмови+». безліміту немає....в додатку вибиває що я поза домашнім регіоном.....до оператопа додзвонитися не можу.....на який регіон розповсюлжується даний тариф?
Доброго вечора! Я перейшов на зараз дійсний тариф і тут у мене почали приходити смс, що я то покинув то прибув у свій регіон. Що це таке? Коли переходив на цей тариф такого не повідомляли!!! Хочу довідатися про свій регіон, його межі. Я передував у Львові і в 20 км від Львова, що тут два регіони чи що?

Ответить