Решено

Виїзд з домашнього регіону/як зміняться умови регіонального тарифу

  • 25 Октябрь 2017
  • 184 ответы
  • 55 просмотров


Показать первую публикацию

184 Ответы

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Olga83, Пустомитівський район входить до території дії вказаного тарифу. Але варто звертати увагу на те, що при знаходженні на межі між районами телефон може реєструватися в мережі базової станції, що обслуговує інший район. В таких випадках ми радимо обирати національні тарифі, вони діють по всій території України.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@nata22, вітаю вас у нашій спільноті!
Це регіональний тариф. В описі тарифу на сторінці https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs/prepaid/unlimtalks-pp потрібно розгорнути пункт Детальніше. Там побачите розділ Територія дії тарифного плану, де буде вказано перелік всих районів, де діє тариф.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Детали тарифа Вы можете узнать тут - https://kyivstar.ua/
Если хотите что б Вам их сюда подсказали, нужно назвать тариф.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@geolog, рада вітати вас у нашій спільноті!
Вкажіть, будь ласка, який тариф для себе обрали?
Я приїхала з Київскої обл в Київ ,а київстар прислав смс, що я покинула свій регіон і я не можу дозвонитись до оператора і не можу здійснювати дзвінки.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Katharine, вітаю вас у нашій спільноті!
Регіональні тарифи мають певну домашню зону. В межах однієї області одні райони відносяться до домашнього регіону, а інші - ні. На м. Київ майже всі регіональні тарифні плани не розповсюджують свої пільги.
У мене тариф Київстар Онлайн+Регіон2,наступний платіж я маю здійснити 25.02,але на даний момент 100хв на інші оператори,які мають зніматися,у мене знімаються гроші,в чому справа?І безлім на київстар,но телефонуючи на каиївстар говорить,що на рахунку недостатньо грошей,чому?І з операторами звязатися неможливо.
Чому мені прийшло повідомлення що я не знаходжуся в домашньому регіоні і умови тариф плану були змінені?
Я виїхала зі свого регіону, і планую бути за його межами 1 місяць, завтра знімається абонплата для мого тарифу, так я за межами свого тарифу то мені не хочеться щоб кошти просто згоріли. Як зробити щоб на цей місяць мені підключили іншу акцію, а далі все повернули на місце.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Elena 23, вітаю вас у нашій спільноті!
Схоже, що ви знаходитесь за межами домашньої зони вашого тарифного плану. Тому пільги його не діють.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@D11, вітаю вас у нашій спільноті!
Це треба перевіряти індивідуально за номером. Зверніться до оператора онлайн за допомогою системи "Мій Київстар" (www.new.kyivstar.ua). В розділі "Огляд" там є пряме посилання на Чат.
Абонплату 60грн знято. Умови: Безлім на соцмережі та дзвінки на Київстар, 3000МБ та 100хв на інші мобільні. Залишок: *112#. Інтернет-сервіси без використання пакетних МБ: kv.st/nln
Перший день нормально на наступний день телефоную а мені кажуть у вас не вистачає грошей для дзвінків вчом причина не розумію. Коли тариф активовано що робити?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
може телефнували на міський чи номер іншого оператора?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
перейдіть на національний тарифний плян і матимете спокій
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Katy 18, вітаю вас у нашій спільноті!
Ви описали умови регіонального тарифу "Безлім соцмережі+", його пільги не діють, якщо знаходитесь за межами домашнього регіону.
До жопы такой оператор!! Мну нужен интернет за деньги которые я вам заплатила наперед!!! Все силы бросил на продвижение 4G?!!! А про теперешних пользователей забыли??? ЛАЖА!! ПОЛНАЯЯЯ!!
До мене дзвонить номер +380674403842 і дівчина говорить що шукає якусь олесю з іншого міста, спочатку я брала трубку і відповідала, через деякий час надоїло і номер заблокувала, тоді дзвінки такого ж самого змісту відбувались з інших номерів, все аналогічно, блокувала. Це не є основною проблемою. Після цих всіх подій, переодично приходить смс від Київстару що я виїзджаю із свого домашнього регіону, а через пару годин, чи за день, що я знову повернулась до свого регіону,хоча це не так, я нікуди не їздила, навіть за межі міста.
Думаю мій номер хочуть якимось чином вкрасти, або використовують інші люди
Питання: чи це можливо, що хтось хоче хакнути мій номер, і що робити в таких ситуаціях, бо блокуєш один номер, телефонують із іншого
Ось номери з яких дзвонили, окрім того що я вже написала
+380674404638
+380674492762
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@RitaM То что вам звонят, можно легко объяснить: скорее всего , данным номером, когда то пользовался другой человек, по какой то причине, номер не использовался длительное время. После чего компания Киевстар его аннулировала. Т.к. номерная ёмкость не безгранична (практика во всем мире такая) номер перевыпустили в новом стартовом пакете и вы его купили.

То что вам приходит смс о том что покинули регион, говорит о том что вы находитесь рядом с границей домашнего региона вашего тарифа. Зона действия региональных тарифов +-10 км от границы (области/района).

Это две разные ситуации, не стоит переживать. Единственное что советую, никогда не перезванивайте на незнакомые номера. А еще лучше переходите на контракт, там менять сим карту можно будет с паспортом.
Мені треба виїхати далеко за місто, щоб змінився регіоні прийшла смс, я знаю бо не раз їздила в інші міста і смс приходили як треба, я не живу на межі регіонів, тому ця ситуація є дивною
Чи можна дізнатись через Київстар місцезнаходження чи переміщення телефону, якщо смс приходить значить нас відстежують
З різних номерів дзвонить одна і та ж дівчина, ну не може вона забути що вже дзвонила і я сказала що не має тут олесі, і постійно передзвонювати
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Мені треба виїхати далеко за місто, щоб змінився регіоні прийшла смс, я знаю бо не раз їздила в інші міста і смс приходили як треба, я не живу на межі регіонів, тому ця ситуація є дивною
Чи можна дізнатись через Київстар місцезнаходження чи переміщення телефону, якщо смс приходить значить нас відстежують

Глупость. Возможно просто что то с базовой станцией которая рядом с вами (могли её к примеру заменить на новую, но в ваш тариф не добавить)
Напишите лучше онлайн консультанту - https://kyivstar.ua/ru/support (внизу страницы) заведут заявку, проверят.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Alissa, какие сложности у вас возникли? Не совсем понятно из вашего сообщения, к сожалению 😞
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@RitaM, вітаю у спільноті 🙂
@Stas вірно вам підказав, надходження регіональних смс не означає, що ваш номер хочуть вкрасти. У вас який тариф на номері? Перевірити назву можна * 100 * 01 * 2 # і виклик.
тариф максимальный безлим+, нахожусь дома (Киевская обл, К-Святошинский р-н).мне приходит смс что я вне домашнего региона и я не могу воспользоватся услугами за которые я уплатил деньги. телефон перезагружал и ничего не изменилось...как решить проблему?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Novice21 Попробуйте принять или совершить звонок.

Ответить