Решено

Виїзд з домашнього регіону/як зміняться умови регіонального тарифу

  • 25 Октябрь 2017
  • 184 ответы
  • 54 просмотры

Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
Доброго вечора всім! 😜
Планую відправитись в Львів на 5 днів та хочу знати зразу чи будуть в мене знімати додаткові кошти за перебування в іншому регіоні. Ціни тарифних планів Львівської обл. та Миколаївської не відрізняються, може в них однаковий регіон?
icon

Лучший ответ Stas 25 Октябрь 2017, 18:53

Что за тариф? Если новая линейка тарифов, Львовская область

Районы: Бродовский, Пустомытовский, Сколевский, Сокальский, Стрыйский, Турковский

Николаевкая (полность вся область)
Просмотр оригинала

184 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Якщо ви на момент зняття абонплати, знаходитесь поза домашнім регіоном, то починають діяти інші, значно дорожчі умови. Отримати базові умови тарифу поза домашнім регіоном неможливо. Як вихід, ви можете перейти на загальнонаціональний тариф, котрий діє по всій території країни.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Сделайте исходящий звонок.

Уровень пользователя 6
Отправить значок +1
Спасибо, не сразу понял ответ от @Stas?.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
ОМОН на росії, такого смс тобі точно не приходило. Інтернет працюватиме в іншому регіоні, так само, як і в домашньому.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Inna.zakaz4ik, раді вітати вас в нашій спільноті!
Напишіть, будь ласка, оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support номер телефону, область/населений пункт/вулицю де знаходитесь. Та опишіть деталі ситуації.
Консультант передасть запит на перевірку в технічний відділ.
Уровень пользователя 1
Отправить значок
Ні небуде лише по факту дзвінка
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Df'1 никак. меняйте тарифный план
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Если у Вас региональный тариф и Ваш населенный пункт не входит в список то тогда менять на национальный тариф который работает по всей Украине
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
ок, мені підходить, ви можете замінити чи через 477
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Подключайте любой национальный тариф:
https://kyivstar.ua/ru/mm/tariffs
ок, спасибо Вам большое. Хорошего дня
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Та там, де і завжди!!! І кілька раз, то 1 раз повертають у домашній регіон... то двічі вивозять з того регіону! А Я В ОДЕСІ! І не їхала нікуди... навіть в тому ж будинку... ДОМАШНІЙ ТАРИФ... в місті я... це, якби за межами міста була... то може й не всі райони 😞 А Я НЕ ЇЗДИЛА НІКОЛИ ЗА МЕЖІ МІСТА 😞 то так ви визнаєте місто розташування!
Ситуация тут возможно в следующем. Дело в том что Киевстар постоянно обновляет оборудование (базовые станции) а региональные тарифы привязываются к той или иной (а по сути к сетке) базовой станции... Возможно заменили у вас рядом где то БС... не успели прописать... вот вам и приходят смс
А что касается тарификации, будем честны, вы пострадали финансово? уверн на 99.9% что нет, т.к. в каждом тарифе есть "льготный период" за пределами домашнего региона.
Не нравятся смс? Страшно? советую подключить один из текущих тарифов... они сейчас все национального действия (без привязки к области/району).
Спасiба
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@KingTheGlor я не певний щодо меж саме вашого домашнього регіону, але деякі тарифи дійсно регіональні, зазвичай - льготні.
Також мобільна мережа працює таким чином, що точно визначати межі вашого положення по регіонам не можливо, тому вам можуть приходити такі повідомлення, навіть коли ви знаходитесь у вашому регіоні.

Рекомендую повідомити про це оператору чере дзвінок на 466 або онлайн-чат або через додаток Експерт Мережі

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Доброго дня, скажіть, будь ласка, чому я не виїжджаючи з "домашнього регіону" отримую sms повідомлення, що я його ("домашній регіон ") покмнула? У мене Z-тариф.
Дякую.

Вот тут я описал возможные причины
https://community.kyivstar.ua/zagalni-pitannya-29/kijivstar-znovu-glyuchit-z-sms-i-lupit-zayvi-groshi-26896?postid=63360
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Demisd, также в поиске на нашем сайте вы можете найти нужный тариф и проверить территорию действия. 

Уровень пользователя 4
Отправить значок +1

​​​​​​В мене сталася така проблема.

Навчаюся у Рівному і кожного тижня приїзжаю до дому в інший регіон (Волинська область) Та завжди вертався в домашній регіон (приходило СМС від київстар), та цього разу приїхав на канікули в домашній регіон і не подключається тариф, дзвонив до операторів сказали що я і надалі в Рівненському регіоні, не знаю що робити...

Згідно з інформацією від Київстара:

У зв’язку з технічними особливостями телекомунікаційної мережі Київстар територія дії тарифного плану може відрізнятися на 10 км (+/-) від адміністративних меж вказаних областей (районів).   

 

Чому мені приходить повідомлення про те,що я виїхала за межі домашнього регіону, якщо я знаходжусь в регіоні?
да точно так же и пользоваться, только стоимость будет не такой, как в "домашнем" регионе

подробности -- на сайте в описании вашего тарифа (в разделе "детально" )
Отримання хибних СМС та невідповідне тарифу додаткове стягування грошей
Вже ... важко сказати, скільки вже раз... Скажемо... В черговий раз отримую від Вашого компа СМС, що покинула домашній регіон (!!!), сидячи на стільці вдома (!!!) . Мій тариф домашній. ТЕЛЕФОН СТАРИЙ, ЗМІНЮВАТИ НЕ ЗБИРАЮСЯ. Інтернетом НЕ користуюся (хоч він і є в тарифі), та й НЕ збираюся користуватися через телефон Інтернетом (багато чула, який він поганий) . З ЯКОГО ПЕРЕЛЯКУ ТЕПЕР МУШУ ПЛАТИТИ ДОДАТКОВІ ГРОШІ, НІБИ НЕ В ДОМАШНЬОМУ РЕГІОНІ???

​​​​​​В мене сталася така проблема.

Навчаюся у Рівному і кожного тижня приїзжаю до дому в інший регіон (Волинська область) Та завжди вертався в домашній регіон (приходило СМС від київстар), та цього разу приїхав на канікули в домашній регіон і не подключається тариф, дзвонив до операторів сказали що я і надалі в Рівненському регіоні, не знаю що робити...

Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Интернет к региону не привязывается, главное не в роуминге.
Привязываются только звонки в сети Киевстар и на другие сети.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Что принимать? Вы подключили тарифный план, который действует не на всей территории Украины. Нужно было ознакомиться с его условиями.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Novice21 Попробуйте принять или совершить звонок.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Novice21 Подключите национальный тариф (на сайте выбираете г. Киев, там работают тарифы без привязки к региону), он будет чуть дороже 155, но зато уже не стоит переживать где вы находитесь.

Ответить