Решено

Восстановление SIM-карты / Замена SIM-карты с сохранением номера



Показать первую публикацию

803 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@andreykorchaka98, пожалуйста, ознакомьтесь с наилучшим ответом в “шапке” темы :nerd:

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@iren-ov, вітаємо у спільноті!
Заміна Sim-карти c збереженням телефонного номера абонента на безкоштовній основі (гарантійна заміна) здійснюється в наступних випадках:
- Sim-карта не має механічних і ін. Дефектів (поломки, вм'ятин, подряпин, слідів пошкодження вогнем, водою, електричним струмом та ін.);
- Sim-карта чи не заблокована шляхом невірного введення PUK 1, PUK 2 кодів;
- Sim-карта не читається мобільними телефонами.
- Гарантійний термін (2 роки) минув, але при технічній перевірці SIM-карти виявлено втрату її належних споживчих властивостей, які виникли не з вини абонента (без візуальних пошкоджень Sim-карти).
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Замена SIM-карты
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@VitalyKerch?в даному випадку потрібно перевірити стан номеру (заблокований/анульований).
Для детальної перевірки та пошуку оптимального рішення по відновленню, якщо номер вже було анульовано, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/ru/support

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Georgiy.95, увы, это все способы, при помощи которых можно восстановить номер :disappointed_relieved:

В тому той справа, що жодного пошкодження в картці не було. Вона просто почала відходити в телефоні. Зараз коли замінили проблеми зникли. Перша думка була, що нелади саме з телефоном. А продавець просто стверджував, що картка не їхня і вона не замінялась. Що дуже дивує, адже можна переглянути історію оплати і це вказано в травні. Це невеликі кошти, але просто обурює таке відношення. Окрім того, незрозуміло, чому в Київстарі не можна ніяк звязатись з оператором. Бувають різні проблеми , особливо в старих людей, а Київстар їх просто ігнорує і розказує, що всі оператори цілодобово зайняті. Здається керівництву потрібно задуматись в чому причини.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Sveta19, тоді можете зателефонувати оператору по 466 із номера Київстар (безкоштовно), і попросити видати PUK 1.
Сім-карта була втрачена, тримач сім-карти, нажаль, за багато років не зберігся, в особистому кабінеті з встраченого номеру регістрації не було.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Slavik17, на жаль, інформація стосовно місцезнаходження SIM-карти не є загальнодоступною :disappointed_relieved:

Уже два месяца не восстанавливается номер!!!
 

Купил в мае новую сим (068хххх758), сделал запрос на восстановление номера - через пару часов сим перестала работать совсем (нет сети). Звонки оператору (с другого номера), обращения в тех службу ничего не дали. 
Через две недели купил ещё одну сим (068хххх977), снова сделал запрос на восстановление номера и ничего по сей день (уже месяца полтора). Звонки оператору также ничего не дали, а последнюю неделю вообще не могу им дозвониться, видимо заблокировали. И как мне восстановить номер?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Marina8378, нужно детальнее проверить номер. Рекомендую вам обратиться к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Yulia April, будь ласка, прочитайте найкращу відповідь в шапці теми (перша сторінка, під першим питанням). Впенена, знайдете потрібний вам варіант 🤗

Якщо будуть додаткові питання, звертайтесь, допоможемо!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Игорь_Odessa, на жаль, за вашим зверненням потрібна індивідуальна перевірка. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням основного номеру телефону (котрий хочете відновити) для отримання додаткових рекомендацій. 

Мне отказали в замене сим карты. Контракт. Куда мне обратиться?
Всем здравствуйте. У меня контракт, кроме моего номера к тому же лицевому счету подключен номер моего сына. Может ли он без моего присутствия обратиться в сервисный центр для замены сим карты (его карта повреждена)? ID карту он уже получил
Здравствуйте!
Мені необхідно терміново відновити номер телефону який було вкрадено. Однак до оператора немає можливості додзвонитись вже більше ніж 30 хв. через так звану зайнятісь.
І ні один центр обслуговування у м. Хмельницькому не працює.
В одному ремонт, а в іншому просто немає працівників на місці в робочий час.
Для мене як для абонента який поки що користувається вашими послугами більше 10 років, це можна розглядати як хамство з вашого боку.
Прошу надати інформацію до кого я можу звернутись із скаргою, як я можу отримати якусь компенсацію за півторагодинне очікування ваших працівників в центрі обслуговування що знаходиться в ТЦ Квартал, та де і коли я можу відновити номер.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
яка підстава для відмови?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Да собственно отвязать ДИ от номера можно либо через ЦОА по запросу либо через звонок оператору, в том числе и с абсолютно левого телефона, при предоставлении всей нужной информации. Я так делал.

А вообще, на будущее, рекомендую привязать номер к паспорту чтобы его можно было восстановить в подобных случаях
Не связывается с паспортом. Индифик код тоже не помог. У меня этот номер с 2004 года.

Всем здравствуйте. У меня контракт, кроме моего номера к тому же лицевому счету подключен номер моего сына. Может ли он без моего присутствия обратиться в сервисный центр для замены сим карты (его карта повреждена)? ID карту он уже получилНет не может, лицевой счёт оформлен же на вас.

Спасибо, я надеялась что его паспорта и экземпляра договора будет достаточно
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Не связывается с паспортом. Индифик код тоже не помог. У меня этот номер с 2004 года.

в якому сенсі не зв'язується/?
Здраствуйте, меня зовут Алина. год назад пользовалась услугами киевста (моб.), но потеряла сим-карту. на днях её нашла. Подскажите, пожалуйста можно ли её снова активировать, так звонить с неё не получаеться, постоянно показывает офлайн и возможны только экстренные вызывы. Спасибо!
Для заміни картки по контракту потрібен паспорт. Я навіть взяв 2 и свій і дружини, бо не памятаю на кого контракт. Жоден паспорт и код не дозволили нам замінити картку. Отже 3 години гуляння за паспортом не допомогли. Так що я не знаю у якому сенсі.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Для заміни картки по контракту потрібен паспорт. Я навіть взяв 2 и свій і дружини, бо не памятаю на кого контракт. Жоден паспорт и код не дозволили нам замінити картку. Отже 3 години гуляння за паспортом не допомогли. Так що я не знаю у якому сенсі.

Ви не пам'ятаєте на кого оформлений Ваш номер? ))))
Спасибо

Ответить