Решено

Восстановление SIM-карты / Замена SIM-карты с сохранением номера



Показать первую публикацию

803 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@Kkkwww:thinking: как давно не пользовались номером?

@Radoskoryy, вітаю вас у нашій спільноті!
Для отримання сім зі своїм номером можна зробити заміну сім картки. Інформація є на сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
А якщо це не допомагає? Приходить СМС зі змістом "вибачте, але з технічних причин замінити сім - карту не можливо".
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Mukolay ситуацію потрібно перевірити по номерам. Раджу звернутись до онлайн чату, для перевірки ситуації.
Доброго дня є питання, якщо людина була рік за кордоном і карточку Київстар не використовувала і тепер вернулась в Україну карточка робоча?
Карта використовується постійно. В майкиївстар пише що діє до 04.02.2019

Сьогодні перестала бачити мережу. Встромляв в 2 телефони - аналогічна історія.

Міняти карту?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Наберите тот номер и услышите информацию
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Срок действия номера 365 дней + месяц имеется возможность восстановить.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Valentin2019, детальніше про заміну картки тут.
@Stas Да, читав. Тільки питання - на новій сімці можуть бути кошти - вони перенесуться аккаунт старої.

Папіряки старої сімки не знайду (куплена в 2004 році). З кабінету мійкиївстар можна використовувати?

Але ж і контакти бачить і код просить при включенні...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Срок действия номера 365 дней + месяц имеется возможность восстановить.
Но и возможно набрать. Если говорит что Цей номер не есть действителен то уже всё
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5

@vvinni:thinking: все добре? Зараз вже все працює? 

Хоч відновити номер не йде
Скількі разів можна відновлювати сім карту безкоштовно

Да, пользовалась.

@Stas Але ж і контакти бачить і код просить при включенні...

Можуть частково функції бути обмежені від старості карти?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Danger9308, ви можете одразу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номеру телефону. Консультант перевірить стан номеру😉
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Sasha golod, 🤔чому не йде? Куди не йде? Куди повинно було йти?

@IrynaB:thinking: удалось разобраться в вопросе? Нужна дополнительная информация? 

Нет, не удалось. Мне написали, что это возможно сделать только с ген доверенностью для третьего лица. Но, увы, такой возможности у меня нет, особенно в современных реалиях. Я надеялась, что Киевстар мне поможет получить запасную (современную) сим карту, как очень давнему своему клиенту, но придется пользоваться очень старой. Неужели нельзя пойти на встречу и, получив подтверждение моей личности удаленно, выслать симку указанному мной лицу. Мне  ее потом бы переслали.

Полтава, пропадает сеть- нет сети пишет телефон, перезагрузка помогает на 1-2 минуты, а иногда и неделю работает без проблем.... Что делать ? Телефон Xiaomi Redmi 4 Pro.... С МТС во втором слоте таких проблем нет, при перестановке сим карт проблема не пропадает....
Здравствуйте. Подскажите можно ли восстановить номер телефона если ним не пользовались больше года?. Человек был за границей и номером не пользовался. Теперь когда ставим карту в телефон пишет ошибка. Сама симка старая ей лет 10
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Alex_1981 а у людей которые рядом с вами и пользуются киевстар, такая же сложность? Если нет, то меняйте сим карту карту.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +5
@Alice1992, 🤔номер, который хотели бы восстановить - это номер предоплаченной связи? Или номер принадлежал контрактному абоненту?
@Alex_1981 а у людей которые рядом с вами и пользуются киевстар, такая же сложность? Если нет, то меняйте сим карту карту.
Нет, всё в порядке рядом.... Да и сим-карта не старая, менял так как смартфон недавно купил.... Да, думал по поводу симки, спасибо !
Чи можна взнати в компанія Київстар інформацію по номеру,який певний період не використовється ?на номер приходили смс попереджувальні,а абонент користується іншим номер.Для підтвердження того,що абонент не отримував повідомлення про оплату заборгованості,і не був про це інформований. Для доказу своєї непроіформованості.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@Yaroslav Zavgorodniy, ласкаво просимо до нашої спільноти!
Шкода, що у вас виникли такі незручності! Справа в тому, що в більшості наших магазинів працюють наші офіційні представники - дилери, але у них обмежений доступу до бази даних. Контрактні абоненти більш захищені, ніж номери передплати. Щоб пройти ідентифікацію за контрактним номером, співробітнику треба мати доступ до спеціальної програми. Його ми надаємо лише нашим штатним фахівцям, які працюють не у всіх магазинах, тому, дійсно, в цьому випадку вам треба звернутись за іншою адресою, де є такий фахівець. Сподіваюсь на ваше розуміння!

Ответить