Решено

Восстановление SIM-карты / Замена SIM-карты с сохранением номера



Показать первую публикацию

803 Ответы

Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@iren-ov, вітаємо у спільноті!
Заміна Sim-карти c збереженням телефонного номера абонента на безкоштовній основі (гарантійна заміна) здійснюється в наступних випадках:
- Sim-карта не має механічних і ін. Дефектів (поломки, вм'ятин, подряпин, слідів пошкодження вогнем, водою, електричним струмом та ін.);
- Sim-карта чи не заблокована шляхом невірного введення PUK 1, PUK 2 кодів;
- Sim-карта не читається мобільними телефонами.
- Гарантійний термін (2 роки) минув, але при технічній перевірці SIM-карти виявлено втрату її належних споживчих властивостей, які виникли не з вини абонента (без візуальних пошкоджень Sim-карти).
В тому той справа, що жодного пошкодження в картці не було. Вона просто почала відходити в телефоні. Зараз коли замінили проблеми зникли. Перша думка була, що нелади саме з телефоном. А продавець просто стверджував, що картка не їхня і вона не замінялась. Що дуже дивує, адже можна переглянути історію оплати і це вказано в травні. Це невеликі кошти, але просто обурює таке відношення. Окрім того, незрозуміло, чому в Київстарі не можна ніяк звязатись з оператором. Бувають різні проблеми , особливо в старих людей, а Київстар їх просто ігнорує і розказує, що всі оператори цілодобово зайняті. Здається керівництву потрібно задуматись в чому причини.
Уровень пользователя 6
Отправить значок +3
@iren-ov, останні дні і правда дуже багато дзвінків до колл-центру, тому виникає черга. Коли ця сама черга стає завеликою, то ви чуєте, що немає вільних операторів. Це зроблено для того, щоб ви довго не чекали на лінії. Можете зв'язатись з оператором онлайн через систему www.new.kyivstar.ua Там є пряма кнопка "Онлайн Чат"
Мне отказали в замене сим карты. Контракт. Куда мне обратиться?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
яка підстава для відмови?
Не связывается с паспортом. Индифик код тоже не помог. У меня этот номер с 2004 года.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Не связывается с паспортом. Индифик код тоже не помог. У меня этот номер с 2004 года.

в якому сенсі не зв'язується/?
Для заміни картки по контракту потрібен паспорт. Я навіть взяв 2 и свій і дружини, бо не памятаю на кого контракт. Жоден паспорт и код не дозволили нам замінити картку. Отже 3 години гуляння за паспортом не допомогли. Так що я не знаю у якому сенсі.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Для заміни картки по контракту потрібен паспорт. Я навіть взяв 2 и свій і дружини, бо не памятаю на кого контракт. Жоден паспорт и код не дозволили нам замінити картку. Отже 3 години гуляння за паспортом не допомогли. Так що я не знаю у якому сенсі.

Ви не пам'ятаєте на кого оформлений Ваш номер? ))))
Уровень пользователя 5
Ну вам как сотрудник ответил ? Что не на вас оформлен или что ? Попробуйте зайти в мой киевстар, там возможно будет указано на кого он оформлен.
Ви знущаєтесь. Що це міняє? Спочатку був на дружині, потім переоформлював на себе.
Вона була поручь зі мною, але нам це нічого не дало.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
якщо жоден з паспортів не підходить- номер оформлено на іншу людину
Цього не може бути. Бо навіть телефон вже 14 років знає моє імя.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
то спитайте на кого оформлено номер, може на маму чи тата, або на дитину
Дякую. Вже розібралися. Якби можна було дозвонитися до київстара, було б легше.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
і в чому полягала складність?
У конкретному магазині київстара. Потрібно їхати в київстар, де є співробітники київстару. В чьому різниця я не знаю. Чому людина зі своїм паспортом и контрактом не може замінити сім карту, я не знаю. Як працює база данних київстара я теж не знаю. Ці питання не до мене. У мене просто загублено пів дня. Що буде у "центральному" офісі я буду знати сьгодні десь о 17, раніше пізніше.
Дружина придбала сім-картку нового зразку, але самостійно замінити, зі збереженням номеру, не виходить (як вказано на сайті "Мій Київстар") - приходить смс про те, що за технічних причин заміна не можлива, а до експерта додзвонитися не можу.Як вийти з даної ситуації?
@Radoskoryy, вітаю вас у нашій спільноті!
Для отримання сім зі своїм номером можна зробити заміну сім картки. Інформація є на сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/services/base/simcard_restoration
А якщо це не допомагає? Приходить СМС зі змістом "вибачте, але з технічних причин замінити сім - карту не можливо".
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
@Mukolay ситуацію потрібно перевірити по номерам. Раджу звернутись до онлайн чату, для перевірки ситуації.
Карта використовується постійно. В майкиївстар пише що діє до 04.02.2019

Сьогодні перестала бачити мережу. Встромляв в 2 телефони - аналогічна історія.

Міняти карту?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Yurka да, меняйте сим карту. Видимо вышла из строя. Как заменить знаете?
@Stas Да, читав. Тільки питання - на новій сімці можуть бути кошти - вони перенесуться аккаунт старої.

Папіряки старої сімки не знайду (куплена в 2004 році). З кабінету мійкиївстар можна використовувати?

Але ж і контакти бачить і код просить при включенні...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
@Yurka да с системы мой киевстар можете использовать пак код для самостоятельной замены сим карты. Главное стартовый пакет новой сим карты не пополняйте, старый номер можно пополнять, деньги,тариф, услуги будут перенесены на новую сим, кроме контактов (если они были в памяти сим).

Ответить