З 21 лютого 2019 року Київстар змінює умови деяких застарілих тарифних планів


Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
В період з 21 лютого по 15 квітня припиняють свою дію деякі національні та регіональні тарифні лінійки для абонентів передплаченої форми обслуговування.

Абоненти застарілих тарифних планів, яких стосуються ці зміни, будуть проінформовані щонайменше за 7 днів у SMS-повідомленні, при дзвінках на короткий номер 466, а також на сторінках з умовами їх тарифних планів у розділі «Архів тарифів».

Кожному абоненту буде запропонований альтернативний тарифний план із лінійки, що зараз діє з покращеними умови та більшим об'ємом послуг. Так, в тарифних планах, які зараз діють, надається більше хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів України та для міжнародних дзвінків на деякі популярні напрямки, більше мегабайтів мобільного інтернет, більше додаткових послуг.

Абоненти матимуть можливість ознайомитися із запропонованим пакетом послуг і, якщо він їм не підійде, зможуть обрати будь-який актуальний тарифний план та перейти на нові умови обслуговування.

Важливо:
  1. Якщо абонент не змінить свій тариф самостійно, то автоматична заміна відбудеться в один із днів, період з 21 лютого по 15 квітня, на запропонований тариф.
  2. Навіть після автоматичного підключення запропонованого оператором тарифу, абонент може змінити його безкоштовно на будь-який інший з доступних.
  3. При автоматичній зміні тарифного плану, у випадку якщо абонент раніше отримав повний пакет послуг за умовами свого попереднього тарифу, він отримає повний об'єм послуг за новим тарифом. Дата наступної оплати залишиться без змін.
Оскільки тарифні плани, що зараз діють, містять великі обсяги мегабайтів для використання послуги мобільного інтернету, попит на замовлення додаткових платних пакетів мегабайтів знижується. Тому, з 22.02.19 також припиняють дію такі інтернет-пакети: «Пошук», «Спілкування», «Розваги», «Безлімітний Інтернет», «Інтернет 1000», «Вільний Інтернет».

topic.closed.info_message

745 Ответы

Уровень пользователя 3
Як вам не соромно. КИЇВСТАР, ЩО ВИ НЕНАЇЛИСЯ ЩЕ ГРОШЕЙ, РОБИТЕ ЗМІНИ ЩОДО ТАРИФНІХ ПЛАНІВ, мало вам абонплати 155 грн то ви автоматично закриваєте тариф, и підключаєте, тариф новий який складає суму, місячна плата 225 грн, це жах а де людям брати ці кошти? Ви про це неподумали? Як їм годувати сімї? Як далі жити? З такими абонплатами? Як вам не соромно? Тому я від щирого серця закликаю вас. До переглянення, автоматичного переходу на дорожчі тарифи, будьте людьми, якщо ненаїлися ще коштами, то ненаїстеся, бо люди перейдуть на більш вігідні компанії, а ви останетеся, без нічого тоді будете думати не так як заре, тому я щераз говору будьте людьми.
Уровень пользователя 3
Я не хочу пепреходити на запропоновані вами тарифи,а ті,які мені підходять не підключаються.Мені відмовитись від ваших послуг?Але так як цей номер для мене вкрай важливий,то переведши мене самостійно на ваш тариф,ви порушуєте мої права.Зустрінемся у суді.
Уровень пользователя 3
Чому оператор без моєї згоди змінює мій тариф з оплатою 45 грн на тариф з оплатою 75 грн і додатком послуг, які мені не потрібні? Чому не має можливості отримувати послугу телефонії за мінімальну плату?
Уровень пользователя 4
@mimka_ua, если новый тариф не подходит, можно перейти на доступный для подключения с меньшей оплатой.

Повторюсь, ибо вижу что моя речь была воспринята не в полном объеме.
На сегодняшний день я получаю перечень услуг за ежемесячную плату 155 грн. (в т.ч. безлимитный интернет)
за 225 грн. оператор мне предлагает аналогичные услуги, НИЧЕМ от предоставляемых в настоящий момент не отличающихся. Т.Е. - я это вижу как необоснованное поднятие цены (ПРИЧЕМ почти В ДВА РАЗА).

из предложенного Вами "доступные для подключения тарифы с меньшей оплатой" - тарифов, простите, скудно мало, выбрать просто нет из чего.

П.С. я с Киевстаром с 2004 года (а то и раньше), видимо подходит время перемен к лучшему
Уровень пользователя 4
Лично Я !
с таким "отношением" жду мая месяца, и перехожу к другому оператору со сбережением номера.
Уровень пользователя 3
У мене теж важливий цей номер. Раніше було дві сімки. З таким тарифом від київстар буду всі номера міняти на водафон. Київстар викину. Суд не виграєш. Київстар-це як банк. Сам по собі живе на погляди користувачів не звертають уваги. Хоча через захист прав споживачів можна добитись. Я поки що не викидаю стар, до мене звонять і помалу попереджаю про зміну сімки. не поповнив. Які гбайти в мій кнопкодав???.
Уровень пользователя 4
День добрый,
сегодня получил "не очень радостную" смс о смене тарифного плана со 155 грн на 225 грн. При этом условия по своей сути не изменились.
Был звонок в КЦ, ответ оператора тоже сильно порадовал - можете не пользоваться связью :о)
Забота о Клиентах/абонентах на "ВЫСОТЕ", супер подход!

Какая есть альтернатива ?
или только ожидание Мая месяца, и переход к другому оператору по проекту MNP ?

Заранее спасибо за ответ
Уровень пользователя 2
Чому не має звичайного тарифу без Інтернету, для людей з кнопочними телефонами?
Уровень пользователя 2
опять!!! навязывание тарифа!!! я не хочу новый тариф!!!меня вполне устраивает старый!! вы вынуждаете отказаться от вашей связи вообще!!!
Уровень пользователя 2
Мене теж цікавить це питання! Чому люди яким байдуже до мобільного інтернету мають за нього платити та не використовувати. Це не справедливо. Завжди були тарифи просто для дзвінків. Київстару мало грошей. Тепер додаткова кормушка. Нехай платять і ті хто не користується.
Уровень пользователя 3
Отправить значок
шикарное поведение всех операторов не может не "радовать", но все же это сайт киевстатра и про остальных не здесь. переключает киевстар на тарифные планы от балды, со старых на новые. ну во первых абонплата за услуги которыми я не пользуюсь, ну нет нужды у меня на кнопочном телефоне, в интернете, но нате его и он в тарифе, что он вам не нужен. хотя закон говорить об обратном, а именно, за услуги которыми потребитель не пользуется платить он не должен, а поставщик услуг вымогать не имеет права. Киевстару все равно как на пользователей так и на закон, ну не новость конечно. хотя да некоторые нормативки приняты и одобрены во благу тех собственно кто их писал, принимал и все это они делали для себя и мегазаработков своего бизнеса, а не для народа и потребителей,
Уровень пользователя 1
Отправить значок
@Oleksii_, вы можете написать свой вариант тарифа. Я передам предложение нашим специалиста.
Дайте тарифный план типа "Пенсионный" - без интернета и по адекватной цене!
Уровень пользователя 4
Якщо у вас є варіант..., можете мені написати. Я передам це прохання у відділ...
Я прошу передать тому, кто уполномочен это решать, чтобы в данной ситуации, когда Киевстар рассылает СМС, предлагая перейти на новый тариф, взамен действующего, который Киевстар закрывает по собственной инициативе, Киевстар не воровал деньги абонплаты, снятой в рамках тарифа, который сам Киевстар закрывает.
А то ситуация следующая:
1. Абоненту присылают СМС, предлагая перейти на новый тариф. Причем не пишут, мол, только не переходите до указанной даты, а то мы украдем ваши деньги.
2. В приложении "Мой Киевстар" пишут, что переход на такой-то тариф бесплатный.
3. Абонент, по просьбе Киевстар, переходит на новый тариф.
4. Киевстар снимает деньги за новый тариф, хотя абонплата уже снята в рамках действующего тарифа.
5. Киевстар ворует абонплату, ранее уплаченную в рамках действующего тарифа.

Так вот.
Если изначально, при закрытии ранее действующих тарифов, не ставилась задача украсть деньги абонентов, уже снятые в виде абонплаты за ранее действующие тарифы, то Киевстар должен или не снимать деньги, пока не отработает снятую абонплату, или сделать перерасчет, и вернуть не использованную часть прежней абонплаты, на которую никаких услуг абоненту не представили.

Передайте это, пожалуйста, по назначению.
вообще, цены растут так, что нам скоро и нынешние 75 грн покажутся халявой

с другой стороны, Киевстар мало наливает минут на другие сети в данном тарифе

конкуренты (не буду показывать пальцем) дают в два и более раза больше за те же 75 или 65 грн.
Уровень пользователя 2
Отправить значок
Це тупо, Київстар, вони не подумали що в декого телефон не підтримує 3G? Точно скажуть купляйте новий телефон, ну так, про сім карту теж саме, Може в комусь інтернет не потрібен? А може ПРОСТО НЕМАЄ БАБЛА ПЕРЕПЛАЧУВАТЬ!!!! Перейду на водафон і все там хоть вигідні тарифи і доречі Київстар ЗАДУМАЙТЕСЬ!!!
Уровень пользователя 2
Я уверен 100 раз уже это обговаривалось, но почему вы такие жадные ..... ? Предоставляете выбор без выбора. Зачем мне ваш тариф 75 грн ? Вы его выставили из-за того что я 1 раз в неделю захожу почту проверить ? Оператор переводит стрелки на робота который персонально подбирает план, при этом в ручную заявки не может составить.

В понедельник я пойду в ваш офис, и уверяю, без сломанных носов я оттуда не уйду.
Уровень пользователя 1
Наболело. Какие 75 грн. с 21 февраля этого года. Зачем вы мне навязываете те услуги, какими я не пользуюсь? Мне нужен тариф чтобы позвонить родителям, друзьям и т.д. Мне не нужны ваши мегабайты, я не сижу не втыкаю в соцсетях и не пользуюсь мобильным интернетом. Сделайте простой тариф, чтобы просто позвонить и пообщаться с родными.
Уровень пользователя 4
Я для себе вирішила що найкраще вирішення цієї ситуації це не поповнювати взагалі Київстар(тримати лише для вхідних) а купити водафон і за 65 грн чудово себе почувати.Хай Київстар вдавиться своїми здирнитствами.Я була на тарифі безлім відео 95 грн.де 6000мб інтернету який я ніколи не використовувала в повному обсязі.Київстар вирішив що мені потрібно 9000мб інтернету і платити 150гр..Примусово обрали для мене краще.Знімаю місячний регулярний платіж з Київстар.Що хотіли те маєте.
Киевстар своим поведением добился, что я вынужден был прийти на этот форум.
Здесь прочитал ваш пост, и ему подобные,
Тоже начну наказывать Киевстар материально, а то они уверены, что им н,ичего не будет, как бы они себя не вели.
Уровень пользователя 2
Уважаемый Киевстар, я держу номер в основном только из-за его давности и привычки. Как никак 17 лет стабильно пополнял копилку. Того тарифа что есть, не то что-бы достаточно, он исключительно излишний.
Вот за что мне платить больше, если увеличение предлагаемых минут и мегабайт в принципе не нужно. Просто за то, что бы было?
Корпоративный с тарифом "столько не выкачаешь и не на звонишь", на работе постоянно WiFi, дома WiFi, да и в зоне пребывания вне работы даже 3G нет, не то что LTE. Хотя все прочие операторы уже как несколько лет 3G вышки поставили.
Коммерция коммерцией, но принудительно платить за то, чем не пользуешся, просто потуму, что на контракте тарифа с меньшим тарифом, это уже слишком. Понятно что нервы сдадут у небольшого числа клиентов, но это тоже деньги, если они не нужны, и это погрешность но все-же наверно хочется услышать что-то кроме: "не нравится не пользуйся"...
Уровень пользователя 1
ПРО ЦЕ ТРЕБА ГОВОРИТИ! Це просто якесь неподобство! ГАНЬБА КИЇВСТАР! Оператор, який піклується своїми клієнтами і цінує їх, ніколи не стане заганяти їх в куток і ставити перед питанням зміни не просто тарифу, а оператора! Вже набридла оця щорічна кількоразова вимушена заміна тарифних планів! Скільки можна? До якої абонплати ми маємо дійти, щоб Київстар був задоволений? Що змінюється у тарифах з новою абонплатою, окрім їхньої назви? Відповідь оператора не просто дивує, а шокує: "Вам неймовірно пощастило, адже у вас безлім в мережі Київстар!" А хіба його не повинно бути? То ж за що ми взагалі платимо? Може, за гарний зв'язок, коли їдеш з Сумщини до Києва, і півдороги його немає? Чи може за нещасні 100 хвилин на інших операторів, які залишаються незмінними протягом тривалого часу? Чи може за неможливість обрати дешевший, доступний по своїм грошам і потребам тариф, зате за шикарну можливість обрати тариф подорожче з непотрібними мегабайтами тощо? Київстар дуже старається і нічого не робить, окрім як підтягує ціни до інших операторів, щоб не відставати і не було зайвої конкуренції. А ми маємо платити просто за можливість звонити, адже, як каже оператор: "Ну, зв'язок же дорогий..." І треба якомога менше користуватися умовами свого тарифу, якомога рідше дзвонити, не вмикати 3G і т.д., адже система проаналізує вашу активність, чим і як часто ви користуєтеся, і обере для вас, щасливчика, неймовірний персональний подарунок у вигляді тарифу подорожче, коли дійде справа до наступної чергової вимушеної заміни тарифів. Ви можете відмовитися від мегабайтів і зекономити аж цілих 10 гривень, щоб купити буханку хліба. Що вже говорити про стареньких, яким, окрім голосу дітей чи онуків в трубці, взагалі не потрібні ніякі суперумови. Процвітання і довгих років життя нашому оператору, з яким я особисто від початку 2005 року. І продовжуючи заганяти своїх абонентів у кліщі тарифів і необгрунтованого здорожчення, ви таки почнете втрачати навіть найвідданіших клієнтів-старожилів. Українець навіть якщо не знайде альтернативи, то обов'язково щось придумає. Доступні ціни на зв'язок, як і на транспорт або ліки - одна з найнеобхідніших потреб сучасного життя. Можливо, якби кожен абонент Київстар висловив своє незадоволення або обурення, від цього і був би якийсь толк. Монополія, що хочуть, те і роблять. А нам нічого не залишається, як похитати головою, скрутно видихнути і знову грати за чужими правилами, сплачуючи все більше і більше... ЗВ'ЯЗОК ПОВИНЕН БУТИ ДОСТУПНИМ!
Уровень пользователя 3
@FunGrey не может быть никакой альтернативы - оператору для работы и развития сети нужны деньги, а берёт он эти деньги не из воздуха а от абонентов.
Просто у нас люди привыкли к дешёвыми тарифами.
Пора привыкать - за сервис нужно платить. Связь не дешёвая.

L
Да что Вы?! Неужели? Вот это новость дня
https://tech.liga.net/telecom/novosti/samyy-bogatyy-kievstar-zakonchil-2018-god-s-vyruchkoy-19-mlrd-grn
18,7 млрд грн дохода за 2018год - это по Вашему ничего наверное.
Вы там с небес звездных спуститесь на землю..
Желаю чтобы Вам, как ярому защитнику мифических услуг, которыми Вы не пользуетесь, чтобы везде Вам так же предоставляли услуги, которые Вам не нужны, которыми Вы не пользуетесь, но брали с Вас деньги и говорили: А как Вы хотите? Это бизнес, нам надо развиваться!!! Привыкли к халяве! За все надо платить!!!

Повторяю Вам еще раз! Киевстар зажрался, как оператор - один из самых ЖАДНЫХ и ЖЛОБСКИХ операторов.

С заботой о Вас 🙂
Уровень пользователя 1
Достали уже этими добровольно принудительными тарифами! Хозяева киевстар,именно с маленькой буквы! Подумайте о своих клиентах наконец.Написать бы ещё порезче, только кто это читает из руководства!
Уровень пользователя 1
Київстар називає це "оптимізацією" тарифів. Тобто спочатку вам пропонують привабливий тариф по 35грн. за місяць. Через 3 місяці вас радісно повідомляють, тарифний план по 35 припиняє дію. І, що "проаналізувавши ваші потреби", ви будуте переведені на новий тарифний план, по 55грн за 28днів. Ще через 3 місяці - не повірите... Все повторюється, тарифний план 75грн. (в перерахунку - 80грн/місяць) Так було в мене. Моєму знайомому, котрий "випередив" мене на пару місяців, вже пропонують план по 100грн.
Таким нехитрим способом КС за півроку підняв вартість тарифів більше ніж удвічі, з 35 до 80грн за місяць! І все це - З ТУРБОТОЮ ПРО КОРИСТУВАЧА!
Уровень пользователя 4
Пропоную Всім в кого телефон з2ма сімками заморозити платежі по КС та залишити свої ьномера тільки на вхідні. перейти на водафон з вигіднішим тарифом та продовжити спілкування . Коли Ми обьеднаемось , КС задумаеться адже замість прогнозованого прибутку получить збиток. Думаю швиденько повернуть тарифи назад . а зараз водафон може святкувати перемогу .
Спасибо, хороший совет, попробую воспользоваться.
Действительно, уже совсем совесть потеряли.
А сейчас просто украли деньги, как карманники, или мошенники.
Уровень пользователя 3

Ухожу от КС . Пользовался 21 год. Все терпение лопнуло. Симку в топку а в свой ван плас 3т суну водафон и интертелеком. Гоу все со мной.Залиште сімку Київстара для вхідних дзвінків (до можливості переходу на іншого оператора без зміни номеру), бо не всі абоненти поки що можуть швидко відмовитись від Київстара. А так, коли Київстар побачить, що немає прибутку (бо від Вас немає вихідних дзвінків, а дзвінки Вам в мережі для інших абонентів дешевше), тоді, через деякий час, можливо, Вам запропонують дешевий тариф 🙂.

Дякую. Так і зроблю.Вже купив интертелеком . тариф Єдина країна25(25грн в місяць) безлім в мережі 100хв на інших операторів та міскі номери.2,5 гіга інтернета. Блін куди я раніше дивився?.Вже стало лекше на душі. КС жду пропозицій)))))😍