З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм вигідних умов для спілкування, у період з 15 січня по 15 лютого 2019 року Київстар припиняє дію деяких застарілих тарифних планів. Користувачі, яких стосуються зміни, будуть проінформовані у розділі «Архів тарифів» та SMS-повідомленнях щонайменше за 7 днів.
Абоненти матимуть можливість ознайомитися із запропонованим пакетом послуг у новому тарифному плані і, якщо він їм не підійде, самостійно обрати будь-який актуальний тарифний план та перейти на нові умови обслуговування. Лише тим абонентам, котрі до зазначеного у SMS-повідомленні часу не зроблять свій вибір самостійно, буде запропонований тарифний план з урахуванням їх профілю використання послуг, щоб нові умови відповідали актуальним потребам.
Застарілі тарифні плани, які скорочуються, були запроваджені, у середньому, 5 або більше років тому, та на даний час мають не вигідні та не актуальні для абонентів умови. У запропонованих нових тарифах абоненти отримають більш вигідні умови:
☑️Безлім для дзвінків на номери у середині мережі Київстар, замість обмеженого пакета хвилин;
☑️Від 30 до 300 нетарифікованих хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів, замість оплати за кожну хвилину такого дзвінка;
☑️Можливість телефонувати на міські номери за тарифами від 0,3 грн/хв;
☑️Для користувачів мобільним інтернетом кількість мегабайт у їх тарифах збільшиться, у середньому, в 1,5 рази.
⚠️Звертаємо увагу! Навіть якщо абонент не встиг самостійно обрати інший тариф, після автоматичного переведення він зможе змінити його на один з актуальних.
Також з 10 січня 2019 року змінюються деякі умови надання послуг у тарифному плані «Київстар Онлайн 4G». Детально з новими умовами можна буде ознайомитися на сайті компанії починаючи з 10 січня.
З актуальною новиною можна ознайомитись за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/zmina-umov-deyakyh-zastarilyh-taryfnyh-planiv
Зміна умов деяких застарілих тарифних планів для абонентів передплаченого зв'язку з 15.01.19
topic.closed.info_message
Страница 2 / 54
🤔если абонентская плата будет снята до смены тарифного плана, то тариф будет действовать в течение месяца (несмотря на замену). И в следующем месяце, в день планового снятия (после смены тарифа) уже будет снята оплата по новым условиям.
Например, оплатили тариф 14.05., а 17.05. произошла смена тарифного плана. Оплата будет действовать до 14.06., тариф при этом будет действовать новый. А вот 14.06. будет уже снята новая стоимость.
🤔прошу прощения, а как 07.05. система может просить вас оплатить новый тариф, если автоматический перевод будет произведен в период с 15.05. по 15.06.?
Если возникли вопросы по затратам, пожалуйста, напишите оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для детальной индивидуальной проверки по номеру.
Уровень пользователя 1
Доброго дня, чому компания Київстар не враховує потреби різних груп населення ?! Наприклад: пенсіонер йому не потрібень интернет, лише зводити на мережі Київстар. На даний час тариф 35 грн, тут приходить смс про зміну тарифу на вигідніший, ціна його 55 грн. Київстар нав'язує тарифи, чому закривати тариф який' коштою 35 грн.,ну не потрібень мені той интернет . Навіщо так робити . Не хай кожен взмозі користуватися, вибирати. Не нав'язувати , немаючи вибір
Добрий день. Таке питання: якщо вже знімуть абонплату 35 грн., але пройде декілька днів і мене переведуть на новий тариф за 55 грн., попередні послуги, які мені вже надали на місяць наперед пропадуть? І мені заново треба буде платити 55 грн. щоб отримати послуги, чи все- таки 30 днів язможу використовувати свою вже оплачену абонплату 35 грн.?
Уровень пользователя 2
не розумію такого покращення,переважна більшість літніх і людей старшого віку користують кнопочними телефонами,кожен місяць переплачувати 20 грн.за ті послуги якими ти не користуєшся просто хамство😡
На жаль, такі повідомлення надходять у випадку, коли умови дії старого тарифного плану завершують дію. Ми пропонуємо абонентам, яких стосуються ці зміни, самостійно обрати будь-який актуальний тариф та перейти на нові умови обслуговування. Лише якщо абонент не зробить свій вибір самостійно, ми запропонуємо йому тариф, який підібрали з урахування профілю використання послуг мобільного зв'язку.
не нужно писать гневные тирады в адрес оператора
все уже решено и назад дороги нет, никто ничего не отменит, все будет только дорожать
надо искать альтернативные варианты (их есть и достаточно)
другое дело, что и найденные альтернативы со временем могут тоже подорожать (это 100%)
так что каждый, кого не устраивает стоимость, пусть сам решает, оставаться или искать замену
все уже решено и назад дороги нет, никто ничего не отменит, все будет только дорожать
надо искать альтернативные варианты (их есть и достаточно)
другое дело, что и найденные альтернативы со временем могут тоже подорожать (это 100%)
так что каждый, кого не устраивает стоимость, пусть сам решает, оставаться или искать замену
Тариф "Киевстар онлайн 4g" не закрывается, продолжает действовать. Могла возникнуть следующая ситуация, смс формируются заранее и на момент формирования на вашем номере был старый тариф. В этом случае смс для вас уже не актуально 🙂
Якщо до автоматичного переводу на новий тариф у абонента була оплачена щомісячна абонплата (оплачений пакет послуг), то буде надано повний обсяг послуг по новому тарифу. Дата зняття плати за пакет не змінюється. Тобто у вас не буде подвійного зняття за тариф.
Моя мама, тато,бабуся користуються кнопочними телефонами і їм не потрібен інтернет. Тільки розмови! Їх переводять на новий тариф за 55 грн. Який тарифний план підійде для розмов, без інтернету і тому подібного, просто для розмов?
В мене тарифний план оплачений до 25.05,але закривається 15.05 по 6.06.Відповіді як здійснювати дзвінки в цей період від служби підтримки так і не отримав.Цей й не дивно,бачу в спільноті теж посалили якогось нациста,щоб від імені знахабнілого "Хуївстару" і надалі тільки хамив невдоволеним абонентам.Ось стаття https://www.epravda.com.ua/news/2017/08/30/628494/,думаю казки про закриття тарифу в зв`язку з нібито вдосконаленням черговий "разводняк".
Ой зря! ОЙ ЗРЯ міняють тарифи без згоди!!!
Багато людей перейдуть на другі оператори!
У мене було 5 номерів,я платив 65,35,20,10,10=140грн
Тепер...
65.45.35.35.35=215грн.
Вопрос,воно мені нада???Ні!
Двух номерів київстар хватить.
Спасибі! ? ? 3
Багато людей перейдуть на другі оператори!
У мене було 5 номерів,я платив 65,35,20,10,10=140грн
Тепер...
65.45.35.35.35=215грн.
Вопрос,воно мені нада???Ні!
Двух номерів київстар хватить.
Спасибі! ? ? 3
Прийшла СМС з текстом "Ваш тариф закривається з 15.05 по 05.06. Оберіть самостійно новий..."
Мене влаштовує мій тариф, чому я повинен переходити на інший? при тому, що всі інші, які доступні, мають більшу абонплату???
Мене влаштовує мій тариф, чому я повинен переходити на інший? при тому, що всі інші, які доступні, мають більшу абонплату???
Якщо за умовами поточного тарифу у Вас оплата була до 25/05, то раніше цієї дати додатково стягуватись абонплата за новими умовами не буде. Система буде змінювати тариф так, що планова дата переноситись не буде. Пільги нового тарифу нададуться одразу як система зробить автозаміну, а оплата буде в ту ж дату, коли заплановане списання.
Ви будете автоматично переведені на дорожчий тариф. Все дорожчає, і мобільний зв"язок теж.
Хтось зможе врешті відповісти чи цей тариф закривається,чи просто таким чином піднімають ціну?Якщо тариф закривається з 15.05 по 05.06,а в мене оплачена абонплата до 25.05,то навіщо мені поповнювати на 55 грн. на 10 днів?Київстар як завжди мабуть хитрує,https://tsn.ua/ukrayina/kiyivstar-oshtrafuvali-na-21-mln-grn-za-brehnyu-abonentam-1064645.html на користь не пішло.
🤔у цій темі надано багато інформації по вашому питанню. Перегляньте, будь ласка, відповіді наших користувачів.
Якщо вас переведуть на новий тарифний план до 25.05., додатково оплачувати нічого не потрібно. Буде діяти новий тариф, але за "стару" абонентську плату. А 25.05. планово буде знята оплата, але вже нова, за умовами нового тарифу.
Якщо ж перехід на новий тарифний план відбудеться після 25.05. (тобто оплатите знову абонентську плату за поточним, "старим" тарифом), то "стара" оплата знову ж таки буде діяти місяць, але умови будуть нові.
Доброго дня. Підкажіть будь ласка чому на номері 097ххххххх без моєї згоди був змінений тарифний план?
Вашу згоду на зміну тарифного пляну було отримано, коли Ви відкрили стартовий пакет та активували сім карту Київстар в своєму простому телефоні!
Ознайомтесь, будь ласка, з інформацією в цій темі. Знайдете відповідь на ваше питання.
Оператор без попередження змінює тариф...як це розуміти..??????????Чи це законно? Київстар знахабнів по повній....
У зв'язку з чим, змінили мій тарифний план, без попередження? Хочу поспілкуватися з оператором!!!А додзвонитися, не можу! Вони існують взагалі???
Страница 2 / 54
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.