З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм вигідних умов для спілкування, у період з 15 січня по 15 лютого 2019 року Київстар припиняє дію деяких застарілих тарифних планів. Користувачі, яких стосуються зміни, будуть проінформовані у розділі «Архів тарифів» та SMS-повідомленнях щонайменше за 7 днів.
Абоненти матимуть можливість ознайомитися із запропонованим пакетом послуг у новому тарифному плані і, якщо він їм не підійде, самостійно обрати будь-який актуальний тарифний план та перейти на нові умови обслуговування. Лише тим абонентам, котрі до зазначеного у SMS-повідомленні часу не зроблять свій вибір самостійно, буде запропонований тарифний план з урахуванням їх профілю використання послуг, щоб нові умови відповідали актуальним потребам.
Застарілі тарифні плани, які скорочуються, були запроваджені, у середньому, 5 або більше років тому, та на даний час мають не вигідні та не актуальні для абонентів умови. У запропонованих нових тарифах абоненти отримають більш вигідні умови:
☑️Безлім для дзвінків на номери у середині мережі Київстар, замість обмеженого пакета хвилин;
☑️Від 30 до 300 нетарифікованих хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів, замість оплати за кожну хвилину такого дзвінка;
☑️Можливість телефонувати на міські номери за тарифами від 0,3 грн/хв;
☑️Для користувачів мобільним інтернетом кількість мегабайт у їх тарифах збільшиться, у середньому, в 1,5 рази.
⚠️Звертаємо увагу! Навіть якщо абонент не встиг самостійно обрати інший тариф, після автоматичного переведення він зможе змінити його на один з актуальних.
Також з 10 січня 2019 року змінюються деякі умови надання послуг у тарифному плані «Київстар Онлайн 4G». Детально з новими умовами можна буде ознайомитися на сайті компанії починаючи з 10 січня.
З актуальною новиною можна ознайомитись за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/zmina-umov-deyakyh-zastarilyh-taryfnyh-planiv
Зміна умов деяких застарілих тарифних планів для абонентів передплаченого зв'язку з 15.01.19
topic.closed.info_message
Страница 3 / 54
Вам сюди: Відгуки
МІЙ ТАРИФ КИЇВСТАР РОЗМОВИ (абонплата 35 грн.),котрий дійсний до 31,12,18року,примусово змінений на тариф де абонплата 55 грн. На початку року хотіли перевести на тариф 45 грн.,але коли говорила з оператором-казали,що помилково.Зараз до оператора не дозвонитися,треба їхати.Може хтось відповість,як в односторонньому порядку змінюють умови договору.
Так, деякі тарифи завершили свою дію, заздалегідь проінформували наших абонентів про зміни за допомогою смс-повідомлення і новини на нашому сайті Київстар.
Ми пропонуємо абонентам, яких стосуються ці зміни, самостійно обрати будь-який актуальний тариф та перейти на нові умови обслуговування. Лише якщо абонент не зробить свій вибір самостійно, ми запропонуємо йому тариф, який підібрали з урахування профілю використання послуг мобільного зв'язку.
Прийшла мамі така смс:Ваш тариф змінено на Безлім Розмови.Тепер мамі доведеться платити 55 гривень замість 35 гривень.
Наверно тут кроется ответ. Ваше согласие было получено при активации пакета.
Право оператора змінювати умови тарифікації передбачено п. 58 і п. 59 "Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг" (Постанова КМ, України, від 11 квітня 2012 р. N 295 «Про затвердження Правил Надання та Отримання телекомунікаційніх послуг»). Відповідне право закріплено Умовами надання телекомунікаційних послуг «Київстар».
Constantine:
Якшо абонентом отримано повiдомлення,що його тариф буде змiнено i починаючи з ночi тариф буде коштувати на 20 грвень дорожче. Як заблокувати перехiд на новий тариф,якщо новий тариф абонента не влаштовуэ.
Якшо абонентом отримано повiдомлення,що його тариф буде змiнено i починаючи з ночi тариф буде коштувати на 20 грвень дорожче. Як заблокувати перехiд на новий тариф,якщо новий тариф абонента не влаштовуэ.
остаться на старом тарифе не получится -- тариф закрывается
Ни один выгодный тарифный план не может устареть, даже учитывая желание людей постоянно получать что-то новое.
Останнім часом дуже засмучений вашою стратегією обману.
В батька , номер києвстар , він людина похилого віку , йому потрібні тільки дзвінки ,ви закриваєте тарифні плани та переводити примусово його на тариф дорогий 50грн, при цьому він платить за послуги які не використовував, і використовувати не буде , навіть по функціональності телефона .
Перейшовши на ваш сайт із ноутбука , вів його номер що подивитись доступні тарифні плани і вуаля -лохотрону немає меж , " ми проаналізували ваші дзвінки та інтернет ,і рекомендуємо вам 6 гиг, безлімітний києвстар , та смс, та,і інші оператори .
Це що за бред , по статистиці можна побачити що інтернету за цим номером не було років 10. А також смс,не беручи до уваги тв.
Для чого ви це все робите , хочете змусити перейти до конкурентів , ........
Зверніть будь ласка увагу , і дайте відповідь не шаблону, бредову, а доцільну.
Я уже не беру до уваги ваші витівки , із вашими послугами , які підключаються , а потім потрібно відключати або платити ,і користуєтеся цим , невже вам не соромно заробляти на людях похилого віку , які не зовсім розуміють сучасні технології , на ваші махінації.........
В батька , номер києвстар , він людина похилого віку , йому потрібні тільки дзвінки ,ви закриваєте тарифні плани та переводити примусово його на тариф дорогий 50грн, при цьому він платить за послуги які не використовував, і використовувати не буде , навіть по функціональності телефона .
Перейшовши на ваш сайт із ноутбука , вів його номер що подивитись доступні тарифні плани і вуаля -лохотрону немає меж , " ми проаналізували ваші дзвінки та інтернет ,і рекомендуємо вам 6 гиг, безлімітний києвстар , та смс, та,і інші оператори .
Це що за бред , по статистиці можна побачити що інтернету за цим номером не було років 10. А також смс,не беручи до уваги тв.
Для чого ви це все робите , хочете змусити перейти до конкурентів , ........
Зверніть будь ласка увагу , і дайте відповідь не шаблону, бредову, а доцільну.
Я уже не беру до уваги ваші витівки , із вашими послугами , які підключаються , а потім потрібно відключати або платити ,і користуєтеся цим , невже вам не соромно заробляти на людях похилого віку , які не зовсім розуміють сучасні технології , на ваші махінації.........
Перейшовши на ваш сайт із ноутбука , вів його номер що подивитись доступні тарифні плани і вуаля -лохотрону немає меж , " ми проаналізували ваші дзвінки та інтернет ,і рекомендуємо вам 6 гиг, безлімітний києвстар , та смс, та,і інші оператори .
вы в самом деле верите, что оно что-то там "анализирует"??
у меня тариф 3G+, на который меня принудительно перевели с 3G
при этом у меня минимум звонков -- исходящих 10-15 минут в месяц, входящих чуть больше -- около часу
это не в день, в МЕСЯЦ!
оно "проанализировало" и предлагает мне тариф за 155 грн. с
Ещё раз, следить за тем что бы тариф устраивал пользователя - задача пользователя.
Компания не может знать кто пользуется карточкой, в силу того что персонификация номера не является обязательной.
Более того, их методы анализа очень просты, и как следствие не дают в подобных случаях желанного результата (у меня проблем не было, единственный раз когда я пользовался рекомендацией - это когда мне предложили перейти на закрытый льготный тариф, почему сам не щнаю).
Сейчас задача компании - развитие собственной сети. Для этого нужны деньги. А денег у компании нет в силу того что всё что было уже потрачено, а было то и не много - вспоминаем какие тарифы были до запуска 3G. Копеечные. Оператор ничего толком не зарабатывал.
В итоге, имеем что имеем - компании необходимо форсировать переход пользователей на новые более дорогие тарифы, дабы иметь возможность развивать свою сеть.
Если вам это не нравится - звоните оператору и просите перевести вас на самый простой тариф без интернета, только для звонков. Он там около 20₴ стоит. Такие тарифы не отображаются на сайте и являются, по сути, закрытыми, но если правильно попросить и описать ситуацию, вас переведут.
Я так перевёл свою бабушку.
Компания не может знать кто пользуется карточкой, в силу того что персонификация номера не является обязательной.
Более того, их методы анализа очень просты, и как следствие не дают в подобных случаях желанного результата (у меня проблем не было, единственный раз когда я пользовался рекомендацией - это когда мне предложили перейти на закрытый льготный тариф, почему сам не щнаю).
Сейчас задача компании - развитие собственной сети. Для этого нужны деньги. А денег у компании нет в силу того что всё что было уже потрачено, а было то и не много - вспоминаем какие тарифы были до запуска 3G. Копеечные. Оператор ничего толком не зарабатывал.
В итоге, имеем что имеем - компании необходимо форсировать переход пользователей на новые более дорогие тарифы, дабы иметь возможность развивать свою сеть.
Если вам это не нравится - звоните оператору и просите перевести вас на самый простой тариф без интернета, только для звонков. Он там около 20₴ стоит. Такие тарифы не отображаются на сайте и являются, по сути, закрытыми, но если правильно попросить и описать ситуацию, вас переведут.
Я так перевёл свою бабушку.
kikiwora.
Добрый вечер .
Шо вы депите .
Расписали тут демогогию ,
Проблемы компании это проблемы компании , денег у них предостаточно , поверье , а то что вы тут kikiwora написали вообще бред , и не в тему .
Есть такое слово анализ , и статистика , по каждому номеру , и они ч все прекрасно знают по каждому абоненту , и если есть подбор рекомендации он должен быть адекватным, для такой махины компании как Киевстар.
С какого вы века вообще пишите , тарифные планы по 20грн. ,Года 1,5 как закрытые , и сейчас минимальные от 55грн.
Что бы писать советы или рекомендацию , лучше бы владели сведения свежими , а не двух летней давности .
Добрый вечер .
Шо вы депите .
Расписали тут демогогию ,
Проблемы компании это проблемы компании , денег у них предостаточно , поверье , а то что вы тут kikiwora написали вообще бред , и не в тему .
Есть такое слово анализ , и статистика , по каждому номеру , и они ч все прекрасно знают по каждому абоненту , и если есть подбор рекомендации он должен быть адекватным, для такой махины компании как Киевстар.
С какого вы века вообще пишите , тарифные планы по 20грн. ,Года 1,5 как закрытые , и сейчас минимальные от 55грн.
Что бы писать советы или рекомендацию , лучше бы владели сведения свежими , а не двух летней давности .
Уровень пользователя 3
З квітня місяця, цього року компанія київстар розпочал заміну тарифних планів. Так закривається тарифний план київстар розмови. Який був суто для голосового зв'язку. В гллосовому меню є почснення що це зручніше. Але зручності, крім підняття вартості з35 грн до 55 грн. Реально немає. Також закривається тарифний плае розмови + з переходом і замвною на тариф безлім соц. Мережі. І знов рощповідають що є перевага. Так у чому перевага закриння і заміни таких тарифних планів? Дивно і те що одних абонентів в тарифного плану розмови + переведуть на безлім соцмережі а інших переведуть на київстар онлайн.
Здажться що київстар почала ділити абонентів на дурних і ще дурніших.
Здажться що київстар почала ділити абонентів на дурних і ще дурніших.
Кому зручніше, той давно перейшов на дорожчі тарифи. Якщо хтось не переходив, значить йому це не зручно. Ще є в людей телефони, які взагалі без інтернету. Нащо для таких телефонів тарифи з інтернетом?????
А взагалі зробили б конструктор тарифів, як у Lifecell: вибираєш, що тобі треба, і система розраховує ціну.
А взагалі зробили б конструктор тарифів, як у Lifecell: вибираєш, що тобі треба, і система розраховує ціну.
Уровень пользователя 3
А взагалі зробили б конструктор тарифів, як у Lifecell: вибираєш, що тобі треба, і система розраховує ціну.
Питання ще в іншому, що є люди пенсіонери за віком. Яким за 70 років і їм той інтернет і смс до лампочки. А компанія київстар знечтожуючи умовно дешеві тарифи на розмови просто ганебно плює на народ України. Можливо це пов'язано з тим що компанія київстар є членом ВЕОН та альфа групп. Які суто россійські компаніі хоча зареєстровані і за кордоном?
Цікаво, а як, по вашему, компанія повинна відрізнити пенсіонерів від студентів?
Уровень пользователя 3
Цікаво а чому компанія прибрала зовсім тарифи де чисто розмови без інтернету?
Так і студент не зовсім самостійна одиниця. Також ще діти.
І чим керувалась компанія коли піднімає вартість послуг при цьому зменшуючи їз кількість?
Уровень пользователя 3
Так тут є і ще цікаві подробиці. При заміні тарифного плану київстар розмови + деякі абоненти будуть переведені на київстар онлайн 3ж+ з абонплатою 55 грн і 5000 мб. А деякі будуть переведені на тарифний плон безлім соумережі з абонплатою 80 грн на місяць і з 3000 мб.
Зателефонував на 466. Де експерт пояснив шо в них так система працює.
Дивно ппрацє
А ще експерт мені порадив що я можу сам вибрати тарифний план і якцщо мені щось не подобається то можу і сімку викинути.
Як на мою думку така поведінка оператора ганебною, та показує як реально ставиться київстар до абонентів.
А поділ нас на дурнів різного ступеня є не припустимим. А також не що інше як дискримінація.
Можливо цій компанії не потрібні абоненти. Тому пропоную всім хто не згоден з таким ставленням, не вносити абонплату після примусового переходу. В багатьох є і інші сім з інших операторів і підтримувати портрібно тих операторів хто підтримує нас, а не ганебно ставиться до нас через свою тарифну політику.
Зателефонував на 466. Де експерт пояснив шо в них так система працює.
Дивно ппрацє
А ще експерт мені порадив що я можу сам вибрати тарифний план і якцщо мені щось не подобається то можу і сімку викинути.
Як на мою думку така поведінка оператора ганебною, та показує як реально ставиться київстар до абонентів.
А поділ нас на дурнів різного ступеня є не припустимим. А також не що інше як дискримінація.
Можливо цій компанії не потрібні абоненти. Тому пропоную всім хто не згоден з таким ставленням, не вносити абонплату після примусового переходу. В багатьох є і інші сім з інших операторів і підтримувати портрібно тих операторів хто підтримує нас, а не ганебно ставиться до нас через свою тарифну політику.
так и сделал
Киевстару привет 🙂
11.05.2018 счет был пополнен и полностью была снята абонплата за пакет. Сейчас тариф без моего ведома изменили на более дорогой, мне нужно за него сейчас заплатить или я могу пользоваться им до 11.06.18? Что делать если я хочу другой тариф?
Мені прийшло повідомлення, що мій тарифний план змінено на "Безлім Розмови", Чому мені змінено тарифний план, я не хочу такий тариф. дякую за відповідь.
ALF256, скорочуються лише деякі старі тарифні плани, які не відповідають актуальним потребам наших абонентів. Нові тарифи пропонуються таким чином, що вони максимально відповідали їх потребам. У нових тарифах абоненти отримують у середньому на 50% більше хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів, дата-користувачі отримають у середньому у 2 рази більше мегабайт мобільного інтернету, а найактивніші абоненти - безлімітний мобільний інтернет.
Пришло сообщение из киевстар о том что мне необходимо до определенного числа выбрать новый тарифный план в противном случае его поменяют автоматически .
На каком основании и чем это регламентировано?. Почему я должен менять тарифный план если он меня устраивает???
На каком основании и чем это регламентировано?. Почему я должен менять тарифный план если он меня устраивает???
Страница 3 / 54
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.