Зміна умов деяких застарілих тарифних планів для абонентів передплаченого зв'язку з 15.01.19



Показать первую публикацию
topic.closed.info_message

1326 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Вам сюди: Відгуки
МІЙ ТАРИФ КИЇВСТАР РОЗМОВИ (абонплата 35 грн.),котрий дійсний до 31,12,18року,примусово змінений на тариф де абонплата 55 грн. На початку року хотіли перевести на тариф 45 грн.,але коли говорила з оператором-казали,що помилково.Зараз до оператора не дозвонитися,треба їхати.Може хтось відповість,як в односторонньому порядку змінюють умови договору.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
@Oksana24 @SvitlanaB, ласкаво прошу до спільноти 🙂
Так, деякі тарифи завершили свою дію, заздалегідь проінформували наших абонентів про зміни за допомогою смс-повідомлення і новини на нашому сайті Київстар.
Ми пропонуємо абонентам, яких стосуються ці зміни, самостійно обрати будь-який актуальний тариф та перейти на нові умови обслуговування. Лише якщо абонент не зробить свій вибір самостійно, ми запропонуємо йому тариф, який підібрали з урахування профілю використання послуг мобільного зв'язку.
Прийшла мамі така смс:Ваш тариф змінено на Безлім Розмови.Тепер мамі доведеться платити 55 гривень замість 35 гривень.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Наверно тут кроется ответ. Ваше согласие было получено при активации пакета.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Miledi, раді вітати вас в нашій спільноті!
@RenoTrafik, в цій темі надана загальна інформація стосовно вашого питання. Будь ласка, ознайомтесь🤔
Право оператора змінювати умови тарифікації передбачено п. 58 і п. 59 "Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг" (Постанова КМ, України, від 11 квітня 2012 р. N 295 «Про затвердження Правил Надання та Отримання телекомунікаційніх послуг»). Відповідне право закріплено Умовами надання телекомунікаційних послуг «Київстар».
Constantine:
Якшо абонентом отримано повiдомлення,що його тариф буде змiнено i починаючи з ночi тариф буде коштувати на 20 грвень дорожче. Як заблокувати перехiд на новий тариф,якщо новий тариф абонента не влаштовуэ.
@Leonardo52 самому выбрать какой-то иной тариф и подать заявку о переходе на него

остаться на старом тарифе не получится -- тариф закрывается
Отправить значок +1
Ни один выгодный тарифный план не может устареть, даже учитывая желание людей постоянно получать что-то новое.
Уровень пользователя 1
Останнім часом дуже засмучений вашою стратегією обману.
В батька , номер києвстар , він людина похилого віку , йому потрібні тільки дзвінки ,ви закриваєте тарифні плани та переводити примусово його на тариф дорогий 50грн, при цьому він платить за послуги які не використовував, і використовувати не буде , навіть по функціональності телефона .
Перейшовши на ваш сайт із ноутбука , вів його номер що подивитись доступні тарифні плани і вуаля -лохотрону немає меж , " ми проаналізували ваші дзвінки та інтернет ,і рекомендуємо вам 6 гиг, безлімітний києвстар , та смс, та,і інші оператори .
Це що за бред , по статистиці можна побачити що інтернету за цим номером не було років 10. А також смс,не беручи до уваги тв.
Для чого ви це все робите , хочете змусити перейти до конкурентів , ........
Зверніть будь ласка увагу , і дайте відповідь не шаблону, бредову, а доцільну.

Я уже не беру до уваги ваші витівки , із вашими послугами , які підключаються , а потім потрібно відключати або платити ,і користуєтеся цим , невже вам не соромно заробляти на людях похилого віку , які не зовсім розуміють сучасні технології , на ваші махінації.........

Перейшовши на ваш сайт із ноутбука , вів його номер що подивитись доступні тарифні плани і вуаля -лохотрону немає меж , " ми проаналізували ваші дзвінки та інтернет ,і рекомендуємо вам 6 гиг, безлімітний києвстар , та смс, та,і інші оператори .


вы в самом деле верите, что оно что-то там "анализирует"??

у меня тариф 3G+, на который меня принудительно перевели с 3G

при этом у меня минимум звонков -- исходящих 10-15 минут в месяц, входящих чуть больше -- около часу

это не в день, в МЕСЯЦ!

оно "проанализировало" и предлагает мне тариф за 155 грн. с блек-джеком и шлюхами интернетом, ТВ, бесплатными СМСками и всяким таким
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Ещё раз, следить за тем что бы тариф устраивал пользователя - задача пользователя.
Компания не может знать кто пользуется карточкой, в силу того что персонификация номера не является обязательной.
Более того, их методы анализа очень просты, и как следствие не дают в подобных случаях желанного результата (у меня проблем не было, единственный раз когда я пользовался рекомендацией - это когда мне предложили перейти на закрытый льготный тариф, почему сам не щнаю).

Сейчас задача компании - развитие собственной сети. Для этого нужны деньги. А денег у компании нет в силу того что всё что было уже потрачено, а было то и не много - вспоминаем какие тарифы были до запуска 3G. Копеечные. Оператор ничего толком не зарабатывал.

В итоге, имеем что имеем - компании необходимо форсировать переход пользователей на новые более дорогие тарифы, дабы иметь возможность развивать свою сеть.

Если вам это не нравится - звоните оператору и просите перевести вас на самый простой тариф без интернета, только для звонков. Он там около 20₴ стоит. Такие тарифы не отображаются на сайте и являются, по сути, закрытыми, но если правильно попросить и описать ситуацию, вас переведут.

Я так перевёл свою бабушку.
Уровень пользователя 1
kikiwora.
Добрый вечер .
Шо вы депите .
Расписали тут демогогию ,
Проблемы компании это проблемы компании , денег у них предостаточно , поверье , а то что вы тут kikiwora написали вообще бред , и не в тему .
Есть такое слово анализ , и статистика , по каждому номеру , и они ч все прекрасно знают по каждому абоненту , и если есть подбор рекомендации он должен быть адекватным, для такой махины компании как Киевстар.
С какого вы века вообще пишите , тарифные планы по 20грн. ,Года 1,5 как закрытые , и сейчас минимальные от 55грн.
Что бы писать советы или рекомендацию , лучше бы владели сведения свежими , а не двух летней давности .
Уровень пользователя 3
З квітня місяця, цього року компанія київстар розпочал заміну тарифних планів. Так закривається тарифний план київстар розмови. Який був суто для голосового зв'язку. В гллосовому меню є почснення що це зручніше. Але зручності, крім підняття вартості з35 грн до 55 грн. Реально немає. Також закривається тарифний плае розмови + з переходом і замвною на тариф безлім соц. Мережі. І знов рощповідають що є перевага. Так у чому перевага закриння і заміни таких тарифних планів? Дивно і те що одних абонентів в тарифного плану розмови + переведуть на безлім соцмережі а інших переведуть на київстар онлайн.
Здажться що київстар почала ділити абонентів на дурних і ще дурніших.
Отправить значок +1
Кому зручніше, той давно перейшов на дорожчі тарифи. Якщо хтось не переходив, значить йому це не зручно. Ще є в людей телефони, які взагалі без інтернету. Нащо для таких телефонів тарифи з інтернетом?????

А взагалі зробили б конструктор тарифів, як у Lifecell: вибираєш, що тобі треба, і система розраховує ціну.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Sasha 222, все меняется
Уровень пользователя 3
Кому зручніше, той давно перейшов на дорожчі тарифи. Якщо хтось не переходив, значить йому це не зручно. Ще є в людей телефони, які взагалі без інтернету. Нащо для таких телефонів тарифи з інтернетом?????

А взагалі зробили б конструктор тарифів, як у Lifecell: вибираєш, що тобі треба, і система розраховує ціну.

Питання ще в іншому, що є люди пенсіонери за віком. Яким за 70 років і їм той інтернет і смс до лампочки. А компанія київстар знечтожуючи умовно дешеві тарифи на розмови просто ганебно плює на народ України. Можливо це пов'язано з тим що компанія київстар є членом ВЕОН та альфа групп. Які суто россійські компаніі хоча зареєстровані і за кордоном?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Цікаво, а як, по вашему, компанія повинна відрізнити пенсіонерів від студентів?
Уровень пользователя 3
Цікаво, а як, по вашему, компанія повинна відрізнити пенсіонерів від студентів?
Цікаво а чому компанія прибрала зовсім тарифи де чисто розмови без інтернету?
Так і студент не зовсім самостійна одиниця. Також ще діти.
І чим керувалась компанія коли піднімає вартість послуг при цьому зменшуючи їз кількість?
Уровень пользователя 3
Так тут є і ще цікаві подробиці. При заміні тарифного плану київстар розмови + деякі абоненти будуть переведені на київстар онлайн 3ж+ з абонплатою 55 грн і 5000 мб. А деякі будуть переведені на тарифний плон безлім соумережі з абонплатою 80 грн на місяць і з 3000 мб.
Зателефонував на 466. Де експерт пояснив шо в них так система працює.
Дивно ппрацє
А ще експерт мені порадив що я можу сам вибрати тарифний план і якцщо мені щось не подобається то можу і сімку викинути.

Як на мою думку така поведінка оператора ганебною, та показує як реально ставиться київстар до абонентів.
А поділ нас на дурнів різного ступеня є не припустимим. А також не що інше як дискримінація.

Можливо цій компанії не потрібні абоненти. Тому пропоную всім хто не згоден з таким ставленням, не вносити абонплату після примусового переходу. В багатьох є і інші сім з інших операторів і підтримувати портрібно тих операторів хто підтримує нас, а не ганебно ставиться до нас через свою тарифну політику.
Тому пропоную всім хто не згоден з таким ставленням, не вносити абонплату після примусового переходу.

так и сделал

Киевстару привет 🙂
11.05.2018 счет был пополнен и полностью была снята абонплата за пакет. Сейчас тариф без моего ведома изменили на более дорогой, мне нужно за него сейчас заплатить или я могу пользоваться им до 11.06.18? Что делать если я хочу другой тариф?
Мені прийшло повідомлення, що мій тарифний план змінено на "Безлім Розмови", Чому мені змінено тарифний план, я не хочу такий тариф. дякую за відповідь.
Уровень пользователя 5
Отправить значок +1
ALF256, скорочуються лише деякі старі тарифні плани, які не відповідають актуальним потребам наших абонентів. Нові тарифи пропонуються таким чином, що вони максимально відповідали їх потребам. У нових тарифах абоненти отримують у середньому на 50% більше хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів, дата-користувачі отримають у середньому у 2 рази більше мегабайт мобільного інтернету, а найактивніші абоненти - безлімітний мобільний інтернет.
Пришло сообщение из киевстар о том что мне необходимо до определенного числа выбрать новый тарифный план в противном случае его поменяют автоматически .
На каком основании и чем это регламентировано?. Почему я должен менять тарифный план если он меня устраивает???