З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм вигідних умов для спілкування, у період з 15 січня по 15 лютого 2019 року Київстар припиняє дію деяких застарілих тарифних планів. Користувачі, яких стосуються зміни, будуть проінформовані у розділі «Архів тарифів» та SMS-повідомленнях щонайменше за 7 днів.
Абоненти матимуть можливість ознайомитися із запропонованим пакетом послуг у новому тарифному плані і, якщо він їм не підійде, самостійно обрати будь-який актуальний тарифний план та перейти на нові умови обслуговування. Лише тим абонентам, котрі до зазначеного у SMS-повідомленні часу не зроблять свій вибір самостійно, буде запропонований тарифний план з урахуванням їх профілю використання послуг, щоб нові умови відповідали актуальним потребам.
Застарілі тарифні плани, які скорочуються, були запроваджені, у середньому, 5 або більше років тому, та на даний час мають не вигідні та не актуальні для абонентів умови. У запропонованих нових тарифах абоненти отримають більш вигідні умови:
☑️Безлім для дзвінків на номери у середині мережі Київстар, замість обмеженого пакета хвилин;
☑️Від 30 до 300 нетарифікованих хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів, замість оплати за кожну хвилину такого дзвінка;
☑️Можливість телефонувати на міські номери за тарифами від 0,3 грн/хв;
☑️Для користувачів мобільним інтернетом кількість мегабайт у їх тарифах збільшиться, у середньому, в 1,5 рази.
⚠️Звертаємо увагу! Навіть якщо абонент не встиг самостійно обрати інший тариф, після автоматичного переведення він зможе змінити його на один з актуальних.
Також з 10 січня 2019 року змінюються деякі умови надання послуг у тарифному плані «Київстар Онлайн 4G». Детально з новими умовами можна буде ознайомитися на сайті компанії починаючи з 10 січня.
З актуальною новиною можна ознайомитись за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/zmina-umov-deyakyh-zastarilyh-taryfnyh-planiv
Зміна умов деяких застарілих тарифних планів для абонентів передплаченого зв'язку з 15.01.19
topic.closed.info_message
Страница 4 / 54
Уровень пользователя 3
Так, деякі тарифи завершили свою дію, заздалегідь проінформували наших абонентів про зміни за допомогою смс-повідомлення і новини на нашому сайті Київстар.
Ми пропонуємо абонентам, яких стосуються ці зміни, самостійно обрати будь-який актуальний тариф та перейти на нові умови обслуговування. Лише якщо абонент не зробить свій вибір самостійно, ми запропонуємо йому тариф, який підібрали з урахування профілю використання послуг мобільного зв'язку.
Утверждать что тариф прекратил своё действие можно только тогда,когда компания Киевстар о говорила что тариф имеет срок действия. Если же это небыло оговорено изначально тогда у вас нет права ссылается на окончание срока действия.
Уровень пользователя 3
У нас є батьки пенсіонери, пенсіонеру потрібні тільки дзвінки і загалом тільки в середині мережі.
Тому вони використовували тарифнийплан київстар розмови. з абонплатою 35 грн. без інтернету.
цей тариф змінено на Безлім розмови з абонплатою в 55 грн. і 500 МБ інтернету
зазначу що унтернет не потрібен. смс і дзвінки не потрібні. Питання то в чому покращення крім того що зросла абонплата?
Далі. Розмови + буде замінено на Безлімсоц мережі з абонплатою в 75 грн.
В розмови + інтернет хоча 2ж але не лімітований.
І тариф Безлім соц мережі з обмеженням у 3000 МБ.
Враховую чи те що у вас не всі населені пункти покриті 3ж, а також що на трасах та дорогах звїязок інтернет відбувається через 2ж. тоді виходить що київстар надає 3000 мб по технології 2ж але за плату 75 грн. тоді як було 55 грн.
то в чому покращення?
тільки не розповідайте нам що там є хвилини на інші мережі. вони також були в цих тарифах але як додаткова послуга і хто хотів той замовляв.
тільки не потрібно розповідати що який ваш швидкий 3ж, мені цілком вистачало його для телефону.
вроде бы, таких не просматривается
у Лайфа тоже самый дешевый тариф со звонками на другие сети начинается от 40 грн (сделай сам)
есть, по правде говоря, и тариф за 35 грн -- это тот же самый "сделай сам", но без звонков на другие сети, только внутрисеть
Kostya1983, рада приветствовать в сообществе!
При автозамене тарифного плана предоставляется объем пакета услуг по новому тарифу в полном объеме без дополнительной оплаты. Оплата по новому тарифу будет в следующую дату планового начисления абонплаты. Если у вас эта дата 11.06.2018, то именно в этот день она будет оплачена. В случае, если подключенные тариф вас не устраивает, его можно сменить на любой из доступных, однако рекомендую это делать ближе к завершению оплаченного периода, 9 или 10 июня, чтобы не потерять оплаченный период, поскольку при самостоятельной замене тарифного плана прежний тариф отключится и нужно будет вносить оплату за выбранный тариф.
При автозамене тарифного плана предоставляется объем пакета услуг по новому тарифу в полном объеме без дополнительной оплаты. Оплата по новому тарифу будет в следующую дату планового начисления абонплаты. Если у вас эта дата 11.06.2018, то именно в этот день она будет оплачена. В случае, если подключенные тариф вас не устраивает, его можно сменить на любой из доступных, однако рекомендую это делать ближе к завершению оплаченного периода, 9 или 10 июня, чтобы не потерять оплаченный период, поскольку при самостоятельной замене тарифного плана прежний тариф отключится и нужно будет вносить оплату за выбранный тариф.
Oksana76, рада вітати вас у спільноті!
Скорочуються деякі старі тарифні плани, які не відповідають актуальним потребам наших абонентів. Якщо вам не пыдходять умови запропонованого тарифу, у вас э змога його замінити на один з доступних на сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs
Скорочуються деякі старі тарифні плани, які не відповідають актуальним потребам наших абонентів. Якщо вам не пыдходять умови запропонованого тарифу, у вас э змога його замінити на один з доступних на сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs
Уровень пользователя 3
Скорочуються деякі старі тарифні плани, які не відповідають актуальним потребам наших абонентів. Якщо вам не пыдходять умови запропонованого тарифу, у вас э змога його замінити на один з доступних на сайті https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs
А что делать тем кому ниодин из ваших тарифов не подходит?
Мне без ведома поменяли тарифный план. Кто объяснит и как вернуть назад тот что был ???
никак
тариф закрыт и более не обслуживается
тариф закрыт и более не обслуживается
🤔цей, це який? Напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# і виклик). Це була автоматична зміна тарифного плану?
Раніше у мене був тарифний план 35 грн. у місяць, який мене повністю влаштовував. Чому Київстар раптом без мого відома перевів мене на т.п. "Безлім розмови" 55 грн.? Чому я не можк бути попередньому тарифному поані? Дякую за відповідь!
Мне изменили тариф с 35 гривен на 55 гривен с 3G интернетом.Но мой телефон не поддерживает мобильный интернет и меня такой тариф не устраивает.Жду от вас предложения на другой тариф.
По этому вряд-ли вам в ближайшее время предложат что то дешевле.
Хотя если вы пользуетесь еще и домашним интернетом от киевстар, то можно получить огромную скидку на мобильную связь и домашний интернет с тарифами Киевстар все вместе
Доброго дня!
А чому ви без попередження вже самі встановлюєте тарифні плани? В мене була абонплата 35 грн, а тепер стало 55! Хоч би попередили!!! А то як присилати тупі смс про бонуси, краще б попередили про таємничу заміну тарифного плану.
дякую. чекаю на відповдь.
С.Д.Г
А чому ви без попередження вже самі встановлюєте тарифні плани? В мене була абонплата 35 грн, а тепер стало 55! Хоч би попередили!!! А то як присилати тупі смс про бонуси, краще б попередили про таємничу заміну тарифного плану.
дякую. чекаю на відповдь.
С.Д.Г
От смотрите,у деда черно-белая нокия,был тариф он платил 30_35 грн в месяц,вы же неадекваты впаяли ему 5000 мб смс ммс,и т.п. 55 грн в месяц,нахрена? Оно ему не нужно.дозвонится не реально,сменить тариы только на дорогие выбивает.Вы думаете о том что многим это нафиг не надо,и не у всех есть деньги что бы вас спонсировать.....почему для таких людей не сделаете просто звонки? У вас свинское отношения к людям стаете как лайфсел.....
Уровень пользователя 2
Я им об том уже 2 месяца тому говорил. Не доходит. Говорят что они что то там аналлизировали. И пришли что пенсионерам нужен именно интернет.
У меня sim с тарифным планом Киевстар Онлайн 3G за 35 грн Срок действия: 14.03.2019 на балансе 0,68 грн ни какого свинарника не видел. Мне поступают месячные - игнорирую ибо на полке лежит в кнопочном телефоне samsung
В том что 5000 Mb так это общий тарифный план, кто хочет пользуется. Так сказать тариф для нищебродов.
у меня вот Vodafone c 200 Mb/день для 3G так и все не использую, так как потребностей нет. Так же как и денег 😎
Молча объявил консервативный бойкот ApplePay и G-Pay и продолжаю собирать себе на новенький iPhone X - еще лет 18 осталось в Украине накопить 😂
У меня sim с тарифным планом Киевстар Онлайн 3G за 35 грн Срок действия: 14.03.2019 на балансе 0,68 грн ни какого свинарника не видел. Мне поступают месячные - игнорирую ибо на полке лежит в кнопочном телефоне samsungВ том что 5000 Mb так это общий тарифный план, кто хочет пользуется. Так сказать тариф для нищебродов.
у меня вот Vodafone c 200 Mb/день для 3G так и все не использую, так как потребностей нет. Так же как и денег 😎
Молча объявил консервативный бойкот ApplePay и G-Pay и продолжаю собирать себе на новенький iPhone X - еще лет 18 осталось в Украине накопить 😂
😅никто не переходит,они сами сменили
справа в тому, що Київстар це бізнес, а не хоспіс чи благодійна організація.
Тому будьте вдячні, що майже безкоштовно стільки часу користувалися мобільним зв'язком. Рекомендую Вам перейти на найдешевший тариф за 45 ₴ на місяць- якраз для тих, у кого прості старі телефони-
https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/unlimtalks
Тому будьте вдячні, що майже безкоштовно стільки часу користувалися мобільним зв'язком. Рекомендую Вам перейти на найдешевший тариф за 45 ₴ на місяць- якраз для тих, у кого прості старі телефони-
https://kyivstar.ua/uk/mm/tariffs/prepaid/unlimtalks
з трьох моїх знайомих у яких був такий ж тарифний план - теж нічого не було зі сповіщень. Просто взяли тупо таємно замінили. Прийдеться шукати нового оператора)
Страница 4 / 54
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.