Зміна умов деяких застарілих тарифних планів для абонентів передплаченого зв'язку з 15.01.19


Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм вигідних умов для спілкування, у період з 15 січня по 15 лютого 2019 року Київстар припиняє дію деяких застарілих тарифних планів. Користувачі, яких стосуються зміни, будуть проінформовані у розділі «Архів тарифів» та SMS-повідомленнях щонайменше за 7 днів.

Абоненти матимуть можливість ознайомитися із запропонованим пакетом послуг у новому тарифному плані і, якщо він їм не підійде, самостійно обрати будь-який актуальний тарифний план та перейти на нові умови обслуговування. Лише тим абонентам, котрі до зазначеного у SMS-повідомленні часу не зроблять свій вибір самостійно, буде запропонований тарифний план з урахуванням їх профілю використання послуг, щоб нові умови відповідали актуальним потребам.

Застарілі тарифні плани, які скорочуються, були запроваджені, у середньому, 5 або більше років тому, та на даний час мають не вигідні та не актуальні для абонентів умови. У запропонованих нових тарифах абоненти отримають більш вигідні умови:

☑️Безлім для дзвінків на номери у середині мережі Київстар, замість обмеженого пакета хвилин;
☑️Від 30 до 300 нетарифікованих хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів, замість оплати за кожну хвилину такого дзвінка;
☑️Можливість телефонувати на міські номери за тарифами від 0,3 грн/хв;
☑️Для користувачів мобільним інтернетом кількість мегабайт у їх тарифах збільшиться, у середньому, в 1,5 рази.

⚠️Звертаємо увагу! Навіть якщо абонент не встиг самостійно обрати інший тариф, після автоматичного переведення він зможе змінити його на один з актуальних.

Також з 10 січня 2019 року змінюються деякі умови надання послуг у тарифному плані «Київстар Онлайн 4G». Детально з новими умовами можна буде ознайомитися на сайті компанії починаючи з 10 січня.

З актуальною новиною можна ознайомитись за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/zmina-umov-deyakyh-zastarilyh-taryfnyh-planiv

topic.closed.info_message

1326 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@rybak, все новые тарифы, которые доступны для подключения, на сайте.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@LMc, на сайті зазначені умови кожного тарифу. Якщо не оплатили повний пакет послуг, буде зніматися щоденна абонплата, про що також написано в умовах.
Уровень пользователя 2
Отправить значок
@rybak, ми також надаємо можливість самостійно обирати тариф із лінійки доступних. Вашу пропозицію передала.

Вы не даёте выбор , вы принуждаете... Где , в свободном доступе , тариф 35 гривень ? Дайте подключить ... Если нет - то вы врёте нагло ...

ПС : У конкурентов , при поднятии цен на тарифы , мне предоставили выбор из всех новых тарифов и я перешёл на тот , который мне понравился добровольно... А у вас принудиловка и все тарифы не доступны... Опомнитесь , вы обдираете нищих пенсионеров и не даёте им возможность общения...
Уровень пользователя 3
Отправить значок
@LMc, якщо було некоректне списання, зверніться за перевіркою до оператора. Якщо були складнощі із нашої сторони, напишіть про перерахунок.
не може бути некоректним те що робиться СИСТЕМНО і цілеспрямовано. І я не бачу сенсу писати кудись до оператора й вимагати перерахунку тому що бачу наскільки все масштабно і організовано навіть на програмному рівні. Ваша система білінгу банально краде гроші. Мало того що КС одноосібно вирішує що кому і скільки платити, ще й стягує стільки скільки вважає (собі) за потрібне.
Як і хто пояснить чому по нав'язаному КС (через недостатність коштів розміром у 115 грн) тарифу "10 грн на добу" за сім діб стягнуто 77,43грн? КС дружить з математикою, чи запах бабла відбив всі інстинкти самозбереження?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@LMc, якщо було некоректне списання, зверніться за перевіркою до оператора. Якщо були складнощі із нашої сторони, напишіть про перерахунок.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Romus, передала))
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@rybak, ми також надаємо можливість самостійно обирати тариф із лінійки доступних. Вашу пропозицію передала.
Уровень пользователя 3
Отправить значок
ви пишете про систему як про Бога ! 🙂 алгоритм вашої системи закладає ручками простий програміст Вася - попросіть його щоб він дав можливість людям САМОСТІЙНО вибирати свій майбутній тариф (як дорожчий , так і дешевший варіант ) !
там або програміст Вася - не програміст, або йому була поставлена задача написати прогу нарізки капусти з якою той впорався. До лампочки якийсь самостійний вибір для користувачів, там інша задача.
Зі всією відповідальністю заявляю що "Васіна" система Київстару обкрадає користувачів. І маю докази -скріншоти стягнення грошей з рахунку. Коли Київстар за день двічі стягував "абонплату" за нав'язаний тариф у 10 грн/на добу+залишок на рахунку, а за недостатності 10 грн стягнув залишок ПРОСТО ТАК, без надання послуг. Тобто реально ВКРАВ гроші. А це вже крадіжка і шахрайство. І цілком можливо що так робиться практично з кожним користувачем, який не контролює стан свого рахунку, тож можна уявити масштаби зловживань і обдиралова.
Уровень пользователя 1
@Romus, система визначає автоматично і відправляє пропозиції щодо індивідуального тарифу.
ви пишете про систему як про Бога ! 🙂 алгоритм вашої системи закладає ручками простий програміст Вася - попросіть його щоб він дав можливість людям САМОСТІЙНО вибирати свій майбутній тариф (як дорожчий , так і дешевший варіант ) !
Уровень пользователя 2
Отправить значок
@rybak, , поскольку тариф открыт для этого.

Зачем что то отключать ? Сделайте простой тариф без интернета и всё наладится... Если убрать из тарифа интернет , то можно сделать гораздо дешевле разговоры.. Вот в этом и вся загвоздка вашего плохого интернета..

ПС : Почему у конкурентов , при закрытии старых тарифов , была предоставлена возможность выбора любого нового пакета , а не то что выбрала система для меня , как в лотерее... Наверное киевстар лотерейный оператор...
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@rybak, тариф "Безлим соцсети" и есть тарифом для звонков, где можно отключить начисление МБ. Каждый может его подключить, поскольку тариф открыт для этого.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Marko, есть возможность выбрать другой тариф.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Romus, система визначає автоматично і відправляє пропозиції щодо індивідуального тарифу.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@KYIANYN, будь ласка: Київстар Онлайн Екстра. Регіон, Київстар Онлайн Екстра (національний), Безлім Розмови 2017 (національний), Безлім Розмови + 2017 (регіональний), Безлім Соцмережі 2017 (національний), Безлім Соцмережі + 2017 (регіональний), Безлім Відео + 2017 (регіональний), Безлім Відео 2017 (національний), Максимальний Безлім 2017 (національний), Максимальний Безлім + 2017 (регіональний).
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@AvroraK, обратитесь к оператору, чтобы сообщить о сложностях с интернетом.
Уровень пользователя 1
"выбираются случайным выбором" це коли 50/50 , а коли 100% дорожчі варіанти -це монополізм і обдираловка !
Уровень пользователя 2
Отправить значок
Хочу написать и своё отношение к смене тарифных пакетов... Общался с двумя операторами и оба объяснили , что предлагаемые тарифы для замены старых выбираются случайным выбором ... А в СМС приходит сообщение, что они проанализировали мои потребности и предложили данный тариф для перехода... Мне тоже не нужен интернет , так как он плохой , с плохим покрытием... Пользуюсь Лайфом... Был пакет РАЗГОВОРЫ + , предложили пакет с 6 гигами нета за 75 гр ... Мне не нужен пакет с нетом, мне нужно просто говорить по телефону и всё... Советуют подключить БЕЗЛИМ СОЦСЕТИ и отключить нет, так не проще сделать один тариф без нета и дать возможность всем его подключать.... А то одним за 35 предлагают, другим такой же за 65 ... Капец какой то...
@dimonex008, @DmytroK, @Marko, шкода, що склалася така думка. Справа не в тому, що ми не думаємо про клієнтів, а в тому, що підтримка та модернізація мережі надто дорога, у зв'язку із економічною ситуацією в країні.
Крім того, є старі тарифи, які вже не задовільняють потреби абонентів, тому вводять нові більш зручні тарифи.
Тим абонентам, які не користуються інтернетом надається можливість перейти на тариф "Безлім соцмережі", де можна відключити нарахування МБ, і оплата становитиме 65 грн.


Как всегда,стандартный ,пустой трёп.

В 99% случаев,всех устраивают старые тарифы,не встречал,ни единого человека,кто был бы недоволен старым тарифом,в отличии от"супермега выгодных",и куда более дорогих ,просто нужно людей,чем больше,тем лучше.

И это не впечатление,а факт,когда с тебя хотят содрать на 75% больше денег,за тот же пакет услуг.
Какая страна,такие и законы,мошенничество во всём.

P.S. редачите сообщения?
Такого ещё нигде не видел,и ведь без мата ,и грубости !???
Уровень пользователя 1
Доброго дня, шановні дописувачі.
Можливо, я не помітив на сайті Київстара і тут, на форумі, інформацію стосовно зміни старих тарифів на нові. Тому у мене питання до працівників Київстару: "Деякі застарілі тарифні плани передплаченого зв’язку" - це які? Оголосіть весь перелік, будь ласка. Дякую.

шановний - застарілі тарифи ,це всі тарифи якими ви на даний час користуєтесь - будь- який тариф буде автоматично переведений на вищий по оплаті і бонусом 🙂 не місяць а 4 тижні ! Доречі суд про незаконність переходу на 4 тижневу оплату київстар вже виграв ? якщо ні , то хто поверне кошти в разі програшу ?
Уровень пользователя 1
@Romus, тарифи, які закриваються - закриваються для підключення. А тариф, про який ви пишете (за 35 грн) є індивідуальним, саме тому він існує.
та дописуйте до кінця - "закриваються для підключення"на вищі по вартості тарифи ! По нормальному -ви мали б запропонувати людині (призакритті тарифу) варіант з меншою і більшою сумою до оплати , а не тільки у вищу сторону ! Поясніть - чому мою дружина повинна з тарифу 55грн місяць переходити на тариф 75 грн/4тижні , коли існують тарифи 55грн/4 тижні і навіть 35грн/4 тижні ? совісті у вас немає !
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Доброго дня, шановні дописувачі.
Можливо, я не помітив на сайті Київстара і тут, на форумі, інформацію стосовно зміни старих тарифів на нові. Тому у мене питання до працівників Київстару: "Деякі застарілі тарифні плани передплаченого зв’язку" - це які? Оголосіть весь перелік, будь ласка. Дякую.
ККакие блин преимущества, вы только цены поднимаете. Интернет как был плохим, так и останется. Что мне сказать ребёнку, который смотрит мультики онлайн, что дядя поднял цену на 75 грн и мама не может оплатить тариф, потому что 225 грн в месяц это очень много для сельского жителя. Едрон батон, включите совесть!!!
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@DmytroK, розумію, що зміни - це не завжди приємно. Сподіваюся, що вам вдасться знайти для себе оптимальний тариф для комфортного користування.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Romus, тарифи, які закриваються - закриваються для підключення. А тариф, про який ви пишете (за 35 грн) є індивідуальним, саме тому він існує.
Уровень пользователя 1
Те що зараз робить Киїстар з метою замінити тарифи які "на даний час мають не вигідні та не актуальні для абонентів умови" , як на мене повинно попасти в кримінальне розслідування ! Поясню -аргументація про закриття застарілих тарифів це тільки привід для переводу клієнта на вищу оплату (про кількість і якість опцій поки ,що не говоримо - це окрема тема ) , насправді застарілі тарифи НЕ ЗАКРИВАЮТЬСЯ ! Наприклад - в мене зараз (о чудо ! ) тариф Онлайн 3G з тарифікацією в 35 грн (4 тижні) і був я на нього примусово переведений в перших числах лютого 2019 р! Далі цікавіше - в мого сина був тариф 35 грн , його примусово перевели на тариф 55 грн , а дружину в якої був тариф 55 грн примусово переводять на тариф 75 грн - враховуючи вище наведенні факти можна стверджувати - кИЇВсТАР нас всіх розводить "як котят" на гроші !