Зміна умов деяких застарілих тарифних планів для абонентів передплаченого зв'язку з 15.01.19


Уровень пользователя 7
Отправить значок +3
З метою покращення обслуговування абонентів та надання їм вигідних умов для спілкування, у період з 15 січня по 15 лютого 2019 року Київстар припиняє дію деяких застарілих тарифних планів. Користувачі, яких стосуються зміни, будуть проінформовані у розділі «Архів тарифів» та SMS-повідомленнях щонайменше за 7 днів.

Абоненти матимуть можливість ознайомитися із запропонованим пакетом послуг у новому тарифному плані і, якщо він їм не підійде, самостійно обрати будь-який актуальний тарифний план та перейти на нові умови обслуговування. Лише тим абонентам, котрі до зазначеного у SMS-повідомленні часу не зроблять свій вибір самостійно, буде запропонований тарифний план з урахуванням їх профілю використання послуг, щоб нові умови відповідали актуальним потребам.

Застарілі тарифні плани, які скорочуються, були запроваджені, у середньому, 5 або більше років тому, та на даний час мають не вигідні та не актуальні для абонентів умови. У запропонованих нових тарифах абоненти отримають більш вигідні умови:

☑️Безлім для дзвінків на номери у середині мережі Київстар, замість обмеженого пакета хвилин;
☑️Від 30 до 300 нетарифікованих хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів, замість оплати за кожну хвилину такого дзвінка;
☑️Можливість телефонувати на міські номери за тарифами від 0,3 грн/хв;
☑️Для користувачів мобільним інтернетом кількість мегабайт у їх тарифах збільшиться, у середньому, в 1,5 рази.

⚠️Звертаємо увагу! Навіть якщо абонент не встиг самостійно обрати інший тариф, після автоматичного переведення він зможе змінити його на один з актуальних.

Також з 10 січня 2019 року змінюються деякі умови надання послуг у тарифному плані «Київстар Онлайн 4G». Детально з новими умовами можна буде ознайомитися на сайті компанії починаючи з 10 січня.

З актуальною новиною можна ознайомитись за цим посиланням https://kyivstar.ua/uk/mm/news-and-promotions/zmina-umov-deyakyh-zastarilyh-taryfnyh-planiv

topic.closed.info_message

1326 Ответы

Уровень пользователя 4
Отправить значок
Оператор Киевстрар разочаровал. Какого черта вы меня насильно переводите с тридцати пяти гривен на пятьдесят пять, мне этот тариф не нужен! Я не пользуюсь мобильным интернетом. Лайф перевёл на тариф вдвое больше, мотивируя это тем, что это "выгодно", супер с интернетом. Когда на самом деле мне оно на хрен не надо⚠ Перешла на Киевстрар, надеясь на порядочность оператора, вижу что зря! Ну вас в пень. При таком отношении я вообще не буду платить. Уважайте права пользователя. Или идите в ресторан и просите поесть за бесплатно. Я не буду платить за такое дерьмо. Я сейчас тем более безработная, постоянного дохода нет, а тут ещё и и Киевстар со своими повышениями. Если вы не уважаете меня, получите взаимность и не получите от меня ни копейки. Найду способ связаться с друзьями и близкими а на вас забью.
Уровень пользователя 2
Добрый день!
Пишу по поводу тарифного плана. Пишу от лица людей пожилого возраста. У них был тарифный план за 35 грн в месяц. Сейчас их тарифный план изменился на 55 грн с 500 мб в месяц. Люди немолодые и ,сами понимаете, телефон у них только для звонков и интернетом они не пользуются. Как поступить в этом случае и какой тарифный план выбрать,чтобы он был дешевле и без интернета?
Заранее спасибо за ответ
С ув.
Наталья
natalieoshman2707@gmail.com
Уровень пользователя 2
Полностью поддерживаю! Беспредел! Меняют тариф, обосновывая тем что - для оптимизации тарифных планов, делая их более простыми и выгодными, на самом деле выгода только для компании Киевстар. Мне не нужен тарифный план, в который всё включено. Мне нужен тарифный план только для телефонных разговоров, поэтому ранее и был выбран тарифный план "Киевстар разговоры"! Прежде чем что-то менять, стоило произвести опрос, необходимо ли абонентам Ваше изменение. Наверное стоит задуматься о смене оператора мобильной сети.
Уровень пользователя 2

Вопрос: существует ли способ платить только за то, чем я пользуюсь? Я не занимаюсь благотворительностью, и не буду платить за то, что телефон просто лежит на полочке.Оператор тоже не занимается благотворительностью и не будет платить за вас, когда телефон лежа на полочке всё равно обслуживается в его сети.

Я понимаю ваше недовольство, но оператору нужно развивать сеть, развитие сети стоит бабок, которых у оператора нет, берутся они с абонентов.

С таким подходом как у вас не удивляйтесь что сеть плохо будет работать.

Кікімора судячи з твоєї активності на форумі ("знаток"у всіх напрямках і відповіді строчиш навіть о 5 ранку) і твоїй фейкові сторінці (вік 22р , користувач з 30 жовтня 2001р (мало не з народження) з вподобайками "хомяків"тобі подібних) Ти і є одним з "тих, хто ці тарифні плани пише.БО ВИ Є ЖЛОБИ! Чи ви думаєте що люди забули як компанія була віджата в закордонного інвестора і хто став власником? Що до відповіді на рахунок того що телефон на полиці ви обслуговуюте і несете затрати , -то компанія вже отримує прибуток від абонента який на нього дзвонить , але вам потрібний подвійний прибуток ,щей стабільний (у вигляді абонплати) . Ще неповний рік назад користувався мінімальним Т.П. за 35 гр. Згодом примусово перевели на 55гр./ м., пізніше запропонували і вмовили з доданням інтернету за невеличку доплату до 75 гр. Протримався декілька місяців на ньому і вчора мені повідомляють що мій Т.П. з 10.01 буде коштувати 115 гр.ПІДВИЩИЛИ НА 52% та щей від тепер термін дії Т.П.-28 днів ( непогана добавочка в кінці року у вигляді 13 абонплати) 30 хв. (замість 2 годин)для дзвінків інших операторів ,вартість інтернету 10гр. за 10мбт після закінчення основого пакету ( О це покращення!) Чи ви на 50% підвищили якість своїх послуг??? Або пропонують залишитись на 75 гр. з ще убогішими умовами 2000мбт .. Хоча донці прислали смс з індивідуальною пропозицією 5000мбт 2год. на інших оп.безлім в мережі за 55 гр./ 28д. (Щедрість пояснюється тим що цей номер не поповнюється -максимум раз в пів року ,(використовую щоб сам дзвонити дитині в школу)) Так ось щиро хочу заявити ІДІТЬ ВИ З СВОЇМИ Т.П.!!! 4 абоненти (я,дружина, двоє дітей) ви втратили на завжди! Як ти там комусь писав "Не проблема ,-для вас на вибір 4 операратори" Закликаю свідомий людей щоб швидше слідували мому прикладу. А київстару як найшвидшого банкрутства (жадність згубила кота)...
Уровень пользователя 1
Здравствуйте, господа. Моей маме-пенсионерке недавно пришло СМС на телефон о скорой смене тарифного плана "Классический", стоимостью 40 грн./месяц на новый тарифный план с названием что-то типа "Всё за 75+" за 75 гривен. У моей мамы старый кнопочный телефон и Интернет она не использует вообще. Как можно перейти на более дешёвый тарифный план без использования Интернета. Интересует тарифный план на звонки и СМС. Киев. Спасибо
Уровень пользователя 4
Отправить значок
Вчера получила смс : "Ваш тариф закрывается с 15.05 по 05.06. Выберите самостоятельно новый по 477*1 или дождитесь автозамены на" Безлим Разговоры": звонки на Киевстар, 30 мин на другие мобильные и 500 МБ за 55 гр. Инфо 477*9" Я не хочу менять тарифный план, в котором плачу только за звонки, тариф с интернетом мне не нужен, вы меня с первого раза не поняли? Я сейчас не работаю, мне нужен тариф ТОЛЬКО ДЛЯ ЗВОНКОВ. Почему вы не уважаете людей? Не все могут позволить себе оплачивать такую стоимость, да лично имея дома роутер считаю безумием оплачивать ещё мобильный интернет. Дорого, работает медленно, садит батарею! Я катерически против этого, понимаю конечно что вам плевать на людей, вам лишь бы содрать денег. Но я просто не буду платить вам больше ни копейки, если вы не остановите это безобразие. Оператор зажрался. Не стыдно вам, Киевстрар? При покупке стартового пакета ориентировалась на бренд Киевстрар, но оказалось что и вы можете сделать откровенное го..
Уровень пользователя 4
Отправить значок
Абоненти Київстар ще більше телефонують на номери інших мобільних операторів та використовують значно більше мегабайт мобільного інтернету*. Тому, у запропонованих тарифах абоненти отримають більш вигідні умови для спілкування:

  • Замість оплати 0,60 грн/хв за дзвінки на номери інших мобільних операторів абоненти отримають від 30 до 100 нетарифікованих хвилин у залежності від потреб різних груп клієнтів;
  • У більшості абонентів на 50% збільшиться кількість нетарифікованих хвилин для дзвінків на номери інших мобільних операторів;
  • Для користувачів мобільним інтернетом кількість мегабайт у їх тарифі збільшиться, у середньому, в 2 рази;
  • Найактивніші дата-користувачі отримають безлімітний мобільний інтернет.
Абоненти, яких стосуються ці зміни, будуть проінформовані про умови міграції на сайті компанії та у SMS-повідомленні щонайменше за 7 днів. Вони матимуть можливість ознайомитися із запропонованим пакетом послуг і, якщо він їм не підійде, зможуть обрати будь-який актуальний тарифний план та перейти на нові умови обслуговування. Якщо абонент протягом зазначеного часу не зробить свій вибір самостійно, йому буде запропонований тарифний план з урахуванням профілю використання послуг, щоб нові умови відповідали актуальним потребам.

Оптимизация старых тарифов необходима, чтобы сохранить высокое качество услуг. Изменения происходят из-за увеличения потребностей клиентов в новых сервисах с использованием мобильного интернета, а новые условия как раз позволяют получить больше преимуществ и возможностей.

Девушка, вы в своем уме? Люди возмущаются, просят не переводить их насильно а вы поворачиваете все так, словно всем позарез надо платить вдвое больше! Врете еще нагло! Ни я, ни моя мама не пользуемся интернетом на телефоне! И люди, которые просят оставить тарифы таким точно не пользуются!
Уровень пользователя 2
Що за постійна зміна тарифних планів??? Я, коли підключала даний тариф, запитувала термін його дії, на що почула відповідь, що даний тариф діє на постійній основі.
А сьогодні мені прийшло смс, що закінчується термін дії мого тарифного плану і пропонують мені невігідні і незручні для мене інші тарифні плани.
Чому компанія київстар не попереджала мене про те, що мій тарифний план (а ніяка не акція) діятиме лише 11 місяців??? Яке право має київстар без мого відома і попередження завчасного змінювати, закінчувати зненацька дію мого тарифного плану, який мав діяти на постійній основі?
Маю намір звернутися до суду на компанію київстар саме по незаконній заміні тарифних планів, що діють на постійній основі!
Уровень пользователя 3
Время от времени, оператор вынужден пересматривать стоимость в некоторых старых тарифных планах, условия которых уже не соответствуют рыночной ситуации.

Рыночная ситуация это у вас желание получить сверхприбыль.
Не надо тут свистеть и насвистывать про убыточность тарифных планов.
В 2017 году прибыль мобильного оператора "Киевстар" до налогов (EBITDA) выросла на 18,1% – до 9,2 млрд грн, а маржинальность EBITDA достигла 55,7%.


Уровень пользователя 4
Отправить значок
infernus118, Vadym Odarenko, добро пожаловать в наше сообщество!
Оптимизация старых тарифов необходима, чтобы сохранить высокое качество услуг. Изменения происходят из-за увеличения потребностей клиентов в новых сервисах с использованием мобильного интернета, а новые условия как раз позволяют получить больше преимуществ и возможностей.

Мне НЕ НУЖНЫ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ПРЕИМУЩЕСТВА, мне только звонки нужны, вы меня с первого раза не поняли? У меня есть интернет! Мне НЕ НУЖЕН интернет ваш, зачем мне платить дополнительно деньги? Я не собираюсь работать на оператора! Не уважаете меня? Зашибись! Я на вас тогда забью вообще.
Уровень пользователя 1
Чому не попереджаєте завчасно, що 01:08.2018 року змінюється тарифний план на 4G я сьогодні поповнила рахунок щоб продовжити свій тариф і після цього ви мені відправляєте смс що змінюєте мій тариф, тобто я поповнила рахунок на 11 днів а не на місяць як мало бути??!! Я не розумію що в вас за люди працюють чому така не компетентність до своєї роботи?! І це вже не в перше з «Київстар» така ситуація, залишається тільки переходити на інший стартовий пакет! Тому що з часом ви ще гірше й гірше працюєте!
Уровень пользователя 3
Здравствуйте. Прислали мне смс с уведомлением о добровольно-принудительном переводе на тариф с обязательной абонплатой. До этого был тариф 2 грн в день пользования. Звоню 3-4 раза в месяц, тратил 6-8 грн.

И самое смешное, как киевстар объясняет смену тарифа: оказывается это очень удобный и выгодный тариф. Ну да, платить 6-8 грн в месяц было дико невыгодно, другое дело платить под 100 грн, вот это реально выгодно.

Мобильный интернет, вайбер, фейсбук и прочая ерунда не нужны. Такое впечатление, что все эти тарифы придумывают для школьников.

Вопрос: существует ли способ платить только за то, чем я пользуюсь? Я не занимаюсь благотворительностью, и не буду платить за то, что телефон просто лежит на полочке.

Если пополнять счет на сумму меньше необходимой, эту сумму тоже просто так заберут, или она сохранится? Пусть будет поминутная тарификация, пусть будет дорого, но я буду платить только за то, чем пользуюсь. Если вариантов вообще нет - не буду пополнять. Дело принципа.
Уровень пользователя 3
Шановний київстар, я НЕ давала своєї згоди на заміну тарифу, в повідомленні писало що зміна йде з 1.08 по 08.08, а мені вже змінили. Тому ВЕЛИКЕ прохання повернути мені попередній тариф, бо наглість ваша вже переходить всі меж, а додзвонитись до вас також нереально, постійно одне і те ж: "всі лінії зайняті". Тому ВЕЛИЧЕЗНЕ прохання ПОВЕРНУТИ ПОПЕРЕДНІЙ ТАРИФНИЙ ПЛАН!!!!!!!
Уровень пользователя 3

Уровень пользователя 1
В мене був підключений тариф безлім на Київстар, 6000 МБ, 150 хв на інші мобільні та 100 SMS, а підключили, хоть я цього не хотіла, на «Київстар 4G Онлайн». Основні умови якого: Безлім дзвінки на Київстар та соцмережі, 7000МБ та 100хв на інші мобільні за 75 грн. Чому так? Поверніть мені той тариф! Мені це не подобається!
Уровень пользователя 1
було 6000 МБ, 150 100 SMS підключили «Київстар 4G Онлайн». Чому мені його підключили ? Поверніть мені будь ласка попередній тариф! В мене навіть не підтримується 4G!
Уровень пользователя 1
Маю дві сімкарти Київстар. На обох мені змінили тариф автоматично . Він мені не подобається. Через додаток Мій Київстар по одній карті пропонуються одні тарифи а по другій зовсім інші. Чому так? На одній я змінила а на іншій тарифи що пропонуються мені не подобаються і не підходять! Я хочу олнаковий тариф на обох картках. Чому я не можу це зробити?
І взагалі якість зв'язку дедалі гіршає, і це не десь у глибинці а передмісття Києва. До живого оператора додзвонитись не реально. Щоб знайти відповідь на своє питання потрібно витратити купу часу. Щось зовсім перестали бути клієнтоорієнтованими. Користуюсь Київстаром понад 15 років, але як не прикро мабуть доведеться змінити оператора бо терпіння вже немає.
Уровень пользователя 2
@old_user, змінюється лише код оператора, а цифри номеру залишаються ті самі.@LMc, ми довгий час зберігали вартість послуг у цьому тарифі на рівні, що значно менший ринкових умов. Час від часу, оператор змушений переглядати вартість у деяких старих тарифних планах, умови яких вже не відповідають ринковій ситуації. При змінах ми обов'язково враховуємо середню вартість аналогічних послуг в Україні, можливості наших абонентів та пропонуємо оптимальний варіант. 🤓

Принцип нарахування пакета послуг на чітко визначену кількість днів для абонентів передоплати (4 тижні) використовується в більшості країн світу, а також іншими мобільними операторами в Україні.Як альтернатива, Ви маєте можливість обрати будь-який контрактний тарифчи тариф "Київстар Все разом", в яких оплата знімається за календарний місяць.


Шановна пані Валентина.
По-перше, я розумію бажання Київстару оптимізувати витрати, але не за рахунок нав'язування абонентам непотрібних послуг. Серед абонентів Київстару мільйони пенсіонерів, які взагалі не користуються інтернетом, а їм пропонують "оптимальний для них" тариф з 5-ма чи 9-ма ГБт за відповідну платню (115 грн, в кращому випадку - 75 грн). Ви хочете сказати, що обслуговування тільки дзвінків Київстару невигідно?
А щодо "ми обов'язково враховуємо середню вартість аналогічних послуг в Україні, можливості наших абонентів та пропонуємо оптимальний варіант. " - це м'яко кажучи, неправда. Бо у Водафона є тариф Family за 35 грн/місяць без інтернету, який дійсно є оптимальним для тих же пенсіонерів, які інтернетом не користуються
Уровень пользователя 2
А як ви поясните те, що мені прийшла смс про закриття мого тарифного плану, а іншому члену родини пропонують перейти на мій тарифний план? Отже, цей тарифний план закривається лише для мене, щоб підняти мені абонплату?
Адміністратори, дайте, будь ласка, змістовне обґрунтоване пояснення!
Уровень пользователя 3

Давайте общаться без ругательных слов, это некрасиво.За это извиняюсь, но у меня уже знатно подгорает от подобных высказываний, когда люди платить не хотят, на развитие сети и скорость жалуются и ещё подавай им всё и за копейки.
Смешно и противно на такое смотреть одновременно.

Но не забывайте - даже когда ваш телефон просто лежит на полке, он всё равно обслуживается сетью и вы всё равно должны платить за это.

У вас подгорает вероятнее всего от того, что вы имеете какое-то отношение к киевстару.
Вы пытаетесь выставить таких людей как я в качестве кидал, аферистов, о чём вы прямым текстом написали выше.

"на развитие сети и скорость жалуются и ещё подавай им всё и за копейки"
Мне не нужно подавать всё за копейки, мне нужна поминутная тарификация, пусть будет 5 грн за минуту, я буду платить.
Какая разница киевстару как взять с меня деньги, с абонплаты или высокой поминутной тарификации? Я за месяц наговорю на нормальную сумму. Но они этого не сделают, потому что здесь нет стабильности, ведь могу и не наговорить. А так тариф, и киевстар стабильно получает деньги. Можешь вообще не звонить, ты только плати.
Уровень пользователя 3

Вопрос: существует ли способ платить только за то, чем я пользуюсь? Я не занимаюсь благотворительностью, и не буду платить за то, что телефон просто лежит на полочке.Я понимаю ваше недовольство, но оператору нужно развивать сеть, развитие сети стоит бабок, которых у оператора нет, берутся они с абонентов.


Так я не против платить за то, чем пользуюсь. Пусть будет тариф с поминутной оплатой, я буду платить когда пользуюсь.
Почему, например,не сделать абонплату в супермаркетах? При этом супермаркет будет сам решать какие продукты мне нужны и в каком количестве. И даже если не приходил за продуктами - всё равно заплати, потому что нужно развивать сеть супермаркетов, и феррари хозяину нужно обновить, и на Мальдивах отдохнуть.
Это узаконенный грабеж, и работает эта штука потому, что люди немного поноют и будут платить. Все это понимают.
С меня решили снять деньжат, ОК, я буду звонить гораздо реже прежнего, буду пополнять на минимально необходимую сумму, когда нужно позвонить.
Уровень пользователя 3
Читала я ЗУ про телекомунікації, і провайдер далеко той закон не виконує. І людина не худоби на , щоб її згоди не питати! І взагалі, не треба гребти під одну гребінку, типу "почему дорожаєт - в нашей стране всьо так",???
Уровень пользователя 4
Отправить значок +1
Відсутність відповіді з вашої сторони, шановні працівники Київстару, теж відповідь? ☺️
Повторюю питання: Оголосіть весь перелік "застарілих тарифів", будь ласка.
У вас є ця інформація і ми з Вами це знаємо.
Уровень пользователя 1
Я так розумію я не самотня в цій проблемі)просто жесть, і тут вони не відписують і оператори всі зайняті)
Уровень пользователя 2
Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг
Постанова кабміну пункт 58
Оператор, провайдер встановлює та пропонує на вибір споживача тарифи на окремі послуги та/або тарифні плани на визначений ним перелік (пакет) послуг, а також строк їх дії (граничний та/або мінімальний).

При черговій зміні тарифного плану я запитувала оператора термін дії нового тарифного плану, на що отримала відповідь, що даний тарифний план діє на постійній основі. Отже, строк дії необмений!
Виходячи з цього є істотне порушення оператром законодавства!!!
Мій тарифний план мене цілком влаштовує: мені вистачає безліму в мережі, мобільного інтернету використовую на 10 відсотків від наданих мегабайт, на інші оператори не телефоную, оплата 50грн в місяць мені підходе. Для чого мені змінювати тарифний план? Умов користування не порушувала, як користувач повність сплачувала абонентну плату. А от київстар порушує!

Дуже незадоволена оператором, безпідставною зміною умов, планую звертатись до суду або всією родиною переходити на іншого оператора мобільного звязку.