Решено

Послуга "Роутер Про"

  • 2 Август 2018
  • 8 ответов
  • 5772 просмотры

23.07 замовив послугу "Роутер Про".В той же день мені передзвонили і призначили візит спеціаліста на наступний день, обумовили час.Ніхто не прийшов і не передзвонив, не попередив про відміну візиту. Неоднаразово звертався у службу підтримки, відповідь була одна - "ми передамо інформацію відповідній службі, Вам передзвонять", але ніхто не дзвонив.Нарешті, на наступний день передзвонили,вибачились, призначили нову дату (27.07) і час приходу спеціаліста, але історія повторилась.І після цього вже ніхто не дзвонив, нових дат не призначав.Став звертатись не тільки у службу підтримки, а й через сторінку КС у Фейсбук.Там відповіли, що за моїм особовим рахунком складено скаргу і що заявку буде виконано до 01.08 до 18.00.Як ви вже напевне здогадуєтесь, все повторилось по відпрацьованому сценарію.Знову написав у Фейсбук,відповіли, що термін виконання тепер встановлено до 03.08 до 18.00.На моє запитання у чому причина такої ситуації - мовчанка.Повторив запитання-далі тиша.Передзвонив на 460 - і пошкодував, що не записав розмову з оператором, це був шедевр! У відповідь на моє запитання, коли буде виконано заявку на Роутер Про, він став розказувати мені про акцію на домашнє телебачення.Коли ж я сказав, що мене це не цікавить, він нарешті підтвердив останній вищеназваний термін виконання. Далі я запитав у чому причина постійних переносів. Відповідь: "ммм... ну напевне якась є... без причини це не робили..." Тоді я запитав, як мені поговорити з керівником служби,в компетенції якої надання даної послуги.Відповідь: "ммм... ну напевне ніяк".Київстар, поясніть чому виникла така ситуація - ви вирішили набирати некомпетентних та безвідповідальних працівників, щоб використовувати їх як дешеву робочу силу, чи стали впроваджувати політику знущання над абонентами ? Побачим, що буде 03.08, це завтра...
icon

Лучший ответ kikiwora 3 Январь 2019, 12:26

Якщо ви звертаэтесь до компанії, то пишіть сюди: Відгуки



Ситуація дійсно неприємна, такого не повинно бути. Але усим цим займаються підрядники, а не компанія Київстар, і сильного впливу на них Київстар, відповідно, не має. Але заголом, після уходу Литовченка усе стало погіршуватись. Чому - мені не відомо і не зрозуміло, але це не нормально.
Просмотр оригинала

8 Ответы

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Якщо ви звертаэтесь до компанії, то пишіть сюди: Відгуки

Ситуація дійсно неприємна, такого не повинно бути. Але усим цим займаються підрядники, а не компанія Київстар, і сильного впливу на них Київстар, відповідно, не має. Але заголом, після уходу Литовченка усе стало погіршуватись. Чому - мені не відомо і не зрозуміло, але це не нормально.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Ну что подключили роутер?
Я не розумію, чому я не можу скористатися послугою "Роутер Про", оскільки на сайті у вас є дана послуга а на практиці на всіх відділеннях нема. Чому так? Як підняти тарифи так це протягом пару днів а надання послуг згідно ваших тарифів то нема роутерів. Або перегляньте ваші послуги або надайте ПОВНОЦІННО ваші послуги!!!! Оператором була надана відповідь "а у вас зняли гроші за цю послугу", да це дійсно хороша відповідь.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +1
Я не розумію, чому я не можу скористатися послугою "Роутер Про", оскільки на сайті у вас є дана послуга а на практиці на всіх відділеннях нема. Чому так? Як підняти тарифи так це протягом пару днів а надання послуг згідно ваших тарифів то нема роутерів. Або перегляньте ваші послуги або надайте ПОВНОЦІННО ваші послуги!!!! Оператором була надана відповідь "а у вас зняли гроші за цю послугу", да це дійсно хороша відповідь.
Вам навязали услугу (если не секрет как это произошло) или вы сами подключили?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Iseg як на мене, користувач сам замовив послугу, сплатив, але провайдер не може надати нового роутера фізично. І загалом така проблема не лише з роутерами, а й скажімо, із ТВ-приставками.

Хоча я цим взагалі не користуюсь, бо за такий кошт якість продукту надто низька для мене.

Краще вже купити якийсь Xiaomi роутер та перепрошити його на Padavan (ASUS-WRT порт).
Недавно заказал услугу "Роутер Про". Чуть позже мне позвонили и договорились о визите мастера. Спустя какое-то время, в тот же день ( сегодня ), мне опять позвонили и сообщили, что данную услугу осуществить не могут, взамен предоставят обычный "Роутер", на что я согласился. Но, будучи ещё в разговоре, мне сказали переоформить эту услугу с "Роутер Про" на "Роутер", написав в поддержку. Как это сделать?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
Отключить услугу в личном кабинете Мой Киевстар и подключить нужную.
Если возможности отключения нет, ну, с вашей стороны никак, тогда вам в поддержку
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@Andres19, обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support с указанием номера лицевого счета (если у вас действующее подключение) или с указанием номера телефона (если это новое подключение). Консультант поможет составить нужную заявку 🤓

Ответить