Решено

ТВ-приставка

  • 19 Сентябрь 2017
  • 69 ответов
  • 46474 просмотры


Показать первую публикацию

69 Ответы


@AlexK, уточнила информацию у нашего технического отдела: установить апк файлы на наши приставки нет возможности🤷
если почитать , то все устанавливаеться там рутированная прошивка стоит , все там делаеться красиво !
Ще не звик до плеєра і не дуже розумію як воно все працює. У списку каналів кнопка ОК інколи перемикає на обраний канал, інколи додає канал в обране і видаляє звідти, а інколи дозволяє перейти на паузу чи перегляд фільму спочатку.

Хтось може мені чітко пояснити як все працює?
Уровень пользователя 7
Отправить значок +4
Ще не звик до плеєра і не дуже розумію як воно все працює. У списку каналів кнопка ОК інколи перемикає на обраний канал, інколи додає канал в обране і видаляє звідти, а інколи дозволяє перейти на паузу чи перегляд фільму спочатку.

Хтось може мені чітко пояснити як все працює?

думаю стоит прочитать инструкцию к данному тюнеру. Там вроде зависит от того сколько раз "ок" нажимаете.
думаю стоит прочитать инструкцию к данному тюнеру. Там вроде зависит от того сколько раз "ок" нажимаете.

та нема в інструкції про це нічого. 😞 Вона простенька і коротка.
Уровень пользователя 7
Отправить значок +2
@LazyLoneLion, в інтернеті є багато інформації та інструкція 😉

Помогите ,хочу чтобы привезли приставку мне ,и оплату гарантирую хоть с со счета снимайте.и пару на конекторе надо обдать. Ау куда звонить ??Зеленскому

Уровень пользователя 7
Отправить значок +1

Не понятна суть описания вопроса.

Вы пользователь Домашнего Интернета у Вас есть услуга Киевстар ТВ и Вы хотите взять в аренду тюнер?

Если да? 

Пользователь Киевстар Все вместе может заказать в системе Мой Киевстар

Пользователь Домашнего Интернета (другие тарифы не включая Киевстар Все вместе) могут заказать через оператора 460 или же через Мой Киевстар

Если Вы пользователь просто ДИ без ТВ то можете позвонить оператору и заказать, или же через Мой Киевстар.

Если Вы хотите заказать для услуги Киевстар ТВ для мобильных пользователей то заказ аренды тюнера не возможен.

Какой из этих вариантов Вам более подходит сами принимайте решение

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@irakiss2012, :thinking: воспользовались рекомендацией @Kimeri, удалось решить вопрос? 

Ввожу адресу електронної пошти, але далі що натиснути щоб ввелось, яку кнопку натиснути, далі.

Щоб увійти в Ютуб

Ввів адресу, що далі натиснути?

Телевізор не смарт, через приставку inext TV3s

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Pashadora, там має бути кнопка для продовження. Ви нашим ТБ користуєтеся? 

Доброго дня. Проблема ось у  чому. При перегляді кіно з флешки через приставку відтворюється звук лише з кодеком mp3 або aac. Ані ac3, ані dts приставка не відтворює. Хоча в технічних характеристиках зазначено, що повинно відтворювати. З відео проблем немає, відтворюються всі формати. Не розумію, в чому проблема!?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Pashok071:thinking: а “Домашній Інтернет” працює коректно? Як тюнер підключений до Інтернету (Wi-Fi, або LAN-кабель)? 

P.S.: це обов’язково :wink:

Домашній інтернет працює відмінно. Тюнер підключено через Wi-Fi. Тільки не зрозуміло, яке це має значення :) Я ж пишу про відтворення фільмів з флешки.

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Pashok071, це стандартні питання, котрі я зобов’язана була у вас уточнити :upside_down:

Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення номер особового рахунку, ПІБ власника підключення, та яка у вас модель тюнеру (повторно). Я спробую допомогти :wink:

Отправить значок +1

@Xomyak, а тут уже треба писати вам в особисті повідомлення. Хоча після вирішення питання ви, модератори, редагуєте повідомлення, і приховуєте персональні дані (номер особового рахунку, ПІБ власника підключення) :wink:

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@VLAD.Z, тут дуже багато даних запросила, і знадобиться ще уточнювати деяку інформацію в ході діалогу. Але, якщо користувач вирішить написати інформацію тут, не біда, відредагую :hugging:

Приобрёл новый телевизор и хочу отказаться от приставки, через приложение мой киевстар не получается, что делать?

Уровень пользователя 7
Отправить значок +2

@Snooppy, обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support за помощью. 

Ответить